quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Het derde filmpje tussen 2 minuut 30 en 2 minuut 40.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef Sturmvogel het volgende:
Heb ik dat gevraagd? Dat moet ik dan zelf ff nachecken. Weet je ook in welk filmpje je dat hoorde want ik kan me dat echt niet herinneren om eerlijk te zijn
Jammer dat hij de naam niet zegt, die die dus wss ook niet weet.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef Sturmvogel het volgende:
"Die woont hier ook ergens in die zijstraat, maar die zie je dadelijk nog meer hè." Dat is alles wat Kees over hem te vertellen heeft.
Ja idd, ik heb alleen duindorp nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
hoe zit het eigenlijk met andere probleemwijk afleveringen die wil ik ook wel eens zien
Op Video google staan ook Assen en Den Bosch.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb alleen duindorp nog.
Anyone ?
rustig maar... tis al donequote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Sturmvogel het volgende:
Zet ff ook wat van die foto's van die meet in de OP, Rainboww
Een surpriseparty met Ruud en Huubke in het complotquote:Op maandag 2 januari 2006 18:29 schreef Mastertje het volgende:
als we nou met z'n 50en er heengaan op z'n verjaardag
Zit er dik in!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef BrauN het volgende:
Waar zou Kees op trakteren bij z'n werk in de palletsorteerhal? Ik denk op Sloavink!
Frappant, maar volgens mij rookt Kees niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:25 schreef B_BOY het volgende:
zen buil zwaore sjek gaoi rond.
"Het buurtje is klein, iedereen die weet echt alles van elkaar"quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jammer dat hij de naam niet zegt, die die dus wss ook niet weet.
Groepskorting op Kees' verjaardagquote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef MisterICE het volgende:
Die spaanse ben ik nou wel benieuwd naar geworden
2 onbekende usersquote:Op maandag 2 januari 2006 21:36 schreef TheSorrow het volgende:
Sturmvogel en Othala (als ik zn naam goed spel)
Reedsch gedaanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef L.Mo het volgende:
deze ga ik even tvp-en
Heel spoor van containerbrandjes daarzoquote:1405370 22:02:24 02-01-06 G BRAN A Prio 2 BUITENBRAND CONTAINER ZDT547 SERENADE ZWIJNDRECHT (ZDT) BRW Zwijndrecht
1405381 22:02:24 02-01-06 G BRAN A Prio 2 BUITENBRAND CONTAINER ZDT547 SERENADE ZWIJNDRECHT (ZDT) BRW Zuid-Holland Zuid
1405383 22:02:24 02-01-06 G BRAN A Prio 2 BUITENBRAND CONTAINER ZDT547 SERENADE ZWIJNDRECHT (ZDT) BRW Zwijndrecht
mên http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/13.html is veul tofferquote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef Beach het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2006/24.html
Vergeet niet te stemmen!
Wat jij zegtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 onbekende usersmaar echt vet van ze
![]()
Ontwaakt sinds de oertijd?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef HarmSmit het volgende:
Zijn de movies al online??? misschien torrentje van maken?
Wacht dacht je van het huisbezoek.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef cultheld het volgende:
Geweldig die gasten die hem hebben aangesproken op straat
huisbezoek? niet gezien?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Falco het volgende:
En nu gaan we op zoek naar de blonde adonis
Beter bekend als de "weedikveul kriebelziekte"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef BrauN het volgende:
Komt dat uit de Wikipedia of iets dergelijks? Duidelijk niet up-to-date dus.![]()
Tegenwoordig kan men namelijk ook de kriebelziekte krijgen als men niet tijdig van auto wisselt. Gemiddeld genomen zal kriebelziekte de kop opsteken bij de mensen die er vatbaar voor zijn na het langer dan 3 maanden in een auto rijden.
Maar er zijn gevallen bekend die tóch nog een joar of 80 á 90 zèn geworre.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter bekend als de "weedikveul kriebelziekte"Tragisch dat daar mensen aan lijden.
In goede gezondheid en daarna zo naar de hemel hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar er zijn gevallen bekend die tóch nog een joar of 80 á 90 zèn geworre.
Die volgen een dieet bestaande uit onder andere sloavink en sproitjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar er zijn gevallen bekend die tóch nog een joar of 80 á 90 zèn geworre.
Ja ben er ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:08 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb nog steeds maar 7 minuten van het uur filmmateriaal gezien. Waar blijft de rest?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef DaveMasteR het volgende:
Hans Teeuwen -- Woensel West
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/heist/12
quote:de hoek cafetaria 'De Edison.' "Euhhhhh Jos, gooit 'r voor mij ook een fricandel in!' "Euhuuuhh euhhhhhhjejje uhjehjhjehjhe uhhejeuejuejeu uejjhustatuueyue euuegieuue wikkeluhhhhhhhh!!!
quote:Môi isse mêh dat issuh als ge wat gezopen hebt zo ennuh, en da ge dannuh over stroat loop met een paar man en da ge dannuh ja uh iemand van z'n fiets af trekt en helemoal totoal in mekoar stampt, da vinnik môi. Joah.
Joah, pilske d'rbij ennuh, joa, d'r moe je eigenlijk nie teveel over lulle Moar joa.
Ik heb hemquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:53 schreef DaveMasteR het volgende:
Nummer 12. Wie heeft hem in zijn bezit?
http://www.hansteeuwen.net/downloads/covers/heistback.jpg
Mensen die niet weten hoe rapidshare werktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
Joehoeeeeee, kan iemand nou s s bruikbare links neerzetten of tenminste vertellen aan de dombo's hoe rapidshare werkt...en de rest van de opnames....waar zijn ze???? Joehoeeeeeee
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef TommyGun het volgende:
Ja dat kan toch...denk breed.!..Zou Keessie weten hoe die een tvptje moest plaatsen op dit fok!forum? En f5én.. ga denken!![]()
[..]
Mensen die niet weten hoe rapidshare werkt![]()
Als je als zo'n retard reageert ben je het niet eens waard om Kees te mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
Joehoeeeeee, kan iemand nou s s bruikbare links neerzetten of tenminste vertellen aan de dombo's hoe rapidshare werkt...en de rest van de opnames....waar zijn ze???? Joehoeeeeeee
Wrom nie? Heeft Kees fokquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Als je als zo'n retard reageert ben je het niet eens waard om Kees te mogen aanschouwen.
joa, d'r moe je eigenlijk nie teveel over lullequote:
Ja inderdaad, ik vind dat sturmvogel zich best iets meer in de discussie mag mengen. Het is nu telkens even een opmerking en dan is ie snel weer gevlogen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef Djep het volgende:
he sturmvogeljochie, zeg dan s even duidelijk hoe of wat, dat heen en weer geleuter van je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |