dat ligt aan jou hoorquote:op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef #ANONIEM het volgende:
ging het nou trouwens alleen om dat stukje van kankerkachel? ik begrijp er namelijk nog steeds geen zak van.
het gaat om 'probleemwijken' van sbs6 in het algemeen, maar kees, ruud en huubke in het bijzonder.quote:op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef #ANONIEM het volgende:
ging het nou trouwens alleen om dat stukje van kankerkachel? ik begrijp er namelijk nog steeds geen zak van.
wie is huubke dan?quote:op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef braun het volgende:
het gaat om 'probleemwijken' van sbs6 in het algemeen, maar kees, ruud en huubke in het bijzonder.
wat hij zegt!quote:op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef harrynack het volgende:
stervende hoeren kanker tvp
ach, om een kachel raak je niet gauw uitgelachen, zeg ik altijd maar.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:32 schreef the900 het volgende:
vinden jullie die kachel nou nog steeds zo leuk?
maf volk.
kachel.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
ach, om een kachel raak je niet gauw uitgelachen, zeg ik altijd maar.
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!quote:
ik doe het in het dagelijks leven ook, met mijn kornuiten die het nog steeds even grappig vinden als ik.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!!
!
1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |