Kutwerkquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Sturmvogel het volgende:
Pallets sorteren met de hand, op naam.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Robbiej het volgende:
kom is op met die stervende hoerenkanker camerafilmpjes...
Ja waar blijft het?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef diep-in-de-war het volgende:
waar is den videofilmopname jongens?
doe er wat begeleidende tekst bij, zodat we iets beter de sfeer kunnen proevenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Sturmvogel het volgende:
Hier dan nog maar 3 foto's. Dat is dan ook weer meteen wat soepmateriaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
doe er wat begeleidende tekst bij, zodat we iets beter de sfeer kunnen proeven
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jullie hebben het trouwens over die blonde adonis gehad! Wist kees toevallig ook nog hoe die kerel heette? Want het word tijd dat jullie daar aan de deur gaan.
Sturmvogel: Hallo, wij zijn fan sinds je verschijning in PW
Blonde Adonis: Wa?? Wa moet ik doar nou van make?? Ik ben GVD 1 minuut in beeld geweest en jullie zijn fan?? Je ken tegenwoordig helemul niks meer.......
Sturmvogel: Mogen we eventjes filmen!! Want er zijn een hoop mensen fan van je op een internet site!! Daarna gaan we snel weg dat beloof ik!!!
Blonde Adonis: Dassss wel te HOPEEEEN!!! Zit ik gvd met een stijve op de bank en dan lopen jullie in de weg gvd!!! Ze moeten het GVD gelijk afbreken!! En dan sloa ik jullie nie maar dan goa ik schuppe!!!![]()
![]()
Zo dan! Jouw jaar kan niet meer stuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Kees leeft nog. Hij belde me gister op om me een gelukkig 2006 te wensen![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Kees leeft nog. Hij belde me gister op om me een gelukkig 2006 te wensen![]()
Wat zou die blonde adonis voor een werk hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, hij werkt ten minste netjes.
voor bijna iedereen die werkt kan ik wel respect opbrengen.
Denk dat ik het al weetquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat zou die blonde adonis voor een werk hebben.![]()
Nu we inmiddels weten hoe Kees echt leeft en bestaat wil ik meer info over die Blonde Adonis.![]()
Blonde Adonis![]()
Weh moete ze hier nou van moake?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die blonde adonis![]()
![]()
"Vroeger was het hier heul anders, da kende gij oe eigen nie vurstellen vrouwke"
"ik denk dat ie zijn wijf verrekkes het afgesloagen, en gelijk het ie je mag ze nie sloan je moet ze schuppe"quote:Op maandag 2 januari 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weh moete ze hier nou van moake?
Zo vet ook hoe ie dat zegt.
http://www.lekkerevenweg.(...)S%20nov%20Adonis.jpgquote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft iemand trouwens nog screenshots van die Blonde Adonis?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.lekkerevenweg.(...)S%20nov%20Adonis.jpg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |