Prrrt de vorige was van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij de nieuwe OP maken?
(op die manier werden M5 en lipje ook gewardeerde SC-ers... extra info Fwnk heeft nog nooit een OP gemaakt)
goede reden om er niet in te posten dusquote:Op woensdag 28 december 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
Kut op van een kut user dus dit topic is kut
mij ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die PUB mensen boeien ons (mij en Sjoewe) niet
Geef mij liever de GranSportquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef M5 het volgende:
edit...
oh die knakker, ja leipe gastlekker in de sneeuw rossen met je MC12
en nog schade rijden ook. wel een erg mooie auto. beetje onpraktisch, dat dan weer wel..
Dan is het een herhaling, want daar had ik een paar weken geleden ook al wat over gepostquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef BoJo het volgende:
reed een kerel met een Maserati MC12 gewoon in sneeuw en zooi, gingen ze een circuit op met sneeuw etc. hij stoer doen beetje glijden enzo, knalt ie op een geven moment tegen de side board![]()
5000 pond schade aan de achtervleugel![]()
![]()
Mja op Discovery herhalen ze continu, ik had het nog niet gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het een herhaling, want daar had ik een paar weken geleden ook al wat over gepost
Voor ik meende 680.000 euro staat er een te koop, excl BTW/BPM bij Auto Salon Singen in Duitslandquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef M5 het volgende:
edit...
oh die knakker, ja leipe gastlekker in de sneeuw rossen met je MC12
en nog schade rijden ook. wel een erg mooie auto. beetje onpraktisch, dat dan weer wel..
voordat geld haal je een nieuwe Carrera GT of een McLaren SLR incl. BTW/BPMquote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor ik meende 680.000 euro staat er een te koop, excl BTW/BPM bij Auto Salon Singen in Duitsland
hij heeft wel een bijl.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je me niet liever dood rijden met een shovel?![]()
ik heb nog steeds liever een GranSportquote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
voordat geld haal je een nieuwe Carrera GT of een McLaren SLR incl. BTW/BPMmoet je alleen rekeninghouden dat er wat meer van rond rijden, en dat die auto's praktischer zijn
Deze is 2e hands (zijn ze meer waard, hoe gek het ook klinktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
voordat geld haal je een nieuwe Carrera GT of een McLaren SLR incl. BTW/BPMmoet je alleen rekeninghouden dat er wat meer van rond rijden, en dat die auto's praktischer zijn
Hahahah kansloze rukker!quote:
Hahaha in your facequote:Mark zegt:
Waarom bel jij met die vetklep van een FWNK?
De buzzer kan niet worden verzonden. Je contactpersoon gebruikt een oudere versie van Messenger, die deze functie niet ondersteunt.
Mark zegt:
PTA SC #$710 Citroen Rapido 710 hij pimt met je wat kansloos
m, zegt:
kneus
m, zegt:
meteen opgehangen
Mark zegt:
Hahahah mag ik het in dat topic zetten?
m, zegt:
o kut maakte bijna mn kloon bekend
m, zegt:
js surrrreee
m, zegt:
met mij pimpen is niet OK
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je me niet liever dood rijden met een shovel?![]()
Kanker een eind op mênquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah kansloze rukker!
[..]
Hahaha in your face![]()
ten minste nog iemand die het boeitquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah kansloze rukker!
[..]
Hahaha in your face![]()
Doe dan: pc uit, tv uit, gordijnen dicht, licht uit en ga in bed liggenquote:
het is nog niet eens 20:00quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe dan: pc uit, tv uit, gordijnen dicht, licht uit en ga in bed liggen![]()
Hahaha kansloosquote:
ik ben de enige die kanker in de sc mag gebruiken, certificaten zijn aanwezig mocht je het willen aanvechten. Het lijkt me nu verstandig jezelf te verwijderen van dit deel van het forum voordat er problemen ontstaan.quote:
Ik hoop dat Fwnk je aapje is?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga mijn aapje doormidden knippen !!!
helemaal mee eens ouwequote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben de enige die kanker in de sc mag gebruiken, certificaten zijn aanwezig mocht je het willen aanvechten. Het lijkt me nu verstandig jezelf te verwijderen van dit deel van het forum voordat er problemen ontstaan.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah kansloze rukker!
[..]
Hahaha in your face![]()
nee dat is me toch net iets te pijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de enige Shovel die ik hebIk kan je er wel mee in de fik steken, als je wilt
He Marysequote:
Hou je bek man, spring onder een trein ofzoquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben de enige die kanker in de sc mag gebruiken, certificaten zijn aanwezig mocht je het willen aanvechten. Het lijkt me nu verstandig jezelf te verwijderen van dit deel van het forum voordat er problemen ontstaan.
Een vrouw in de SCquote:
als je topgear gelooft wel jah. maar dat komt omdat hij meer circuit georienteerd is dan een enzo. ik zou m'n geld er niet aan uitgeven als ik zo'n bedrag aan auto's kon spenderenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze is 2e hands (zijn ze meer waard, hoe gek het ook klinkt) en je rijdt ongeveer 32x exclusiever als met een Carrera GT of SLR, zelfs een Enzo wordt bijna 10x meer geproduceerd.
En hij is nog sneller ook als een Enzo!!! (op t circuit dan).
Alweerquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Nu ga ik nooit meer met je bellen
Ook_gek wil je met mij bellen?
Ohhh Auto SC ja uhquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
* PeuRac van schrik weg rent
doodsverwensing, banquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hou je bek man, spring onder een trein ofzo
hoe heb jij ooit een vrouw bezwangerd met die houdingquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
nu lijkt me het beste moment om op te tiefenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hou je bek man, spring onder een trein ofzo
Boeiend, als ik me beroerd voel doe ik dat ook, t lulligste is alleen dat je dan vaak midden in de nacht wakker wordt en dat je dan geen slaap meer hebtquote:
Is maar goed dat je zo een rijke man als mij kent dan hequote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uh ja de hunk belt niet.. Geen beltegoed of zo
ze heeft Peu zn oude sok in haar doos gewurmdquote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe heb jij ooit een vrouw bezwangerd met die houding
Daardoor ben ik nu zo schrikachtigquote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe heb jij ooit een vrouw bezwangerd met die houding
Oja ik kan autorijden. Aanbid mijquote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als Peu elke keer weg gaat als jij komt he?
Zou je hier dan 24/7 wilen komen?
ik plan morgen weer te werk te gaan, geen zin om weer de hele nacht wakker te liggen zoals afgelopen nacht.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeiend, als ik me beroerd voel doe ik dat ook, t lulligste is alleen dat je dan vaak midden in de nacht wakker wordt en dat je dan geen slaap meer hebt![]()
jij kan auto rijden?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja ik kan autorijden. Aanbid mij!
* ook_gek is voor niemand bangquote:
je hebt niet eens je rijbewijsquote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja ik kan autorijden. Aanbid mij!
Nou morgen om 11 uur ga ik weer weg met de autoquote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is voor niemand bang![]()
[..]
je hebt niet eens je rijbewijs
ontopic in de SC is off topicquote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik kom binnenkort pimpen met m'n 405!
Jajajajajajajaja ontopic !
hoop ik dat je je morgen maar beter voelt dan, of iig minder tijd op de pot doorbrengtquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik plan morgen weer te werk te gaan, geen zin om weer de hele nacht wakker te liggen zoals afgelopen nacht.![]()
Weggebracht worden valt niet onder autorijdenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou morgen om 11 uur ga ik weer weg met de autoDUS!
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weggebracht worden valt niet onder autorijden
Ah wat lief. Kleine meisjes worden snel grootquote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou morgen om 11 uur ga ik weer weg met de autoDUS!
jammerquote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef MaRySe het volgende:
Nu ga ik niet opeens weg als jullie dat nog heel vaak gaan quoten of zo
je mag de mijne wel berijdenquote:
je wilt dat ik weg ga en toch je gaat berijdenquote:
sorry, die is de turk op de hoek net anaal aan het nemen.quote:
je kan beter vragen wie nietquote:
Been there, done that!quote:
ben al geweest, maar verveel mequote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoop ik dat je je morgen maar beter voelt dan, of iig minder tijd op de pot doorbrengtGing je niet in bad trouwens?
Ik bedoelde dat i8k officieel geen puber benquote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is geen verklaring voor je dikke kop
ook_gek lief ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef MaRySe het volgende:
maar voor lieve lieve ook_gek blijf ik nog even!
know my history before you talkquote:
Ik hoop het voor je, gelukkig duren dit soort grapjes meestal toch niet zo lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben al geweest, maar verveel me
als ik maar weer geen koorts heb de hele nacht dan moet het wel lukken...![]()
Hequote:
Gaan we heen dan lieve marysequote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalaalalalalalalalalalalaalalalalalaaaaa
wie gaat er mee uihuitttt
als dat ervoor zorgt dat je pleitte gaat regel ik wel wat voor jequote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalaalalalalalalalalalalaalalalalalaaaaa
wie gaat er mee uihuitttt
hmm, langer lid en meer postsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet van elke kut newbie z'n geschiedenis heur
ik bedoel gewoon dat je een dikke kop hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat i8k officieel geen puber benen als je dat wilt aanvechten meld je je maar bij de gemeente
2 gekken op stap, kan wat wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja want we gaan samen uit en dan blijf ik logeren.
Sorry, trap ik niet inquote:
Aanleg of zo? Geef eens foto dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat je een dikke kop hebthoe komt dat? Eet je teveel of heb je een enge ziekte?
Daar heb je wel een goed punt jaquote:
BoJoquote:
zn fotoboek?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Aanleg of zo? Geef eens foto dan?
Als ik het had zou ik er geen moeite mee hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mag ik dan je rughaar vlechten!?
Scheer het dan ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het had zou ik er geen moeite mee hebben
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide stomGaa een SOA trio met fwnk doen of zo
Doe ik ook nietquote:
Hoe laat zal ik langs komen dan? Na de films en als je dronken ben?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ga eerst filmkijken& dronken worden![]()
& dan zie ik wel.
normale mensen, weet je wel, die niet in een dwangbuis rondrennen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ga eerst filmkijken& dronken worden![]()
& dan zie ik wel.
tmiquote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook nietik scheer mn kin en mn ballen, verder boeit het me niet zo
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook nietik scheer mn kin en mn ballen, verder boeit het me niet zo
met fwanker?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef MaRySe het volgende:
Nee ik bedank ook.
IK HEB VRIJDAG EEN DATE MEET
wees er trots op meid...wees er trots opquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee met mijn hunkMaarkwas alleen dronken toennik hem geregeld had dus.
Luktie?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Ben me evne in m'n broek van 2 maten te klein aan het wurmen!
Glij middel doet wonderen hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
ook_gek scheert zn ballen ookquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
Hallo ik ben PR en ik scheer mijn ballen, wie ben jij?
als we dan toch bezig zijn:quote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
Hallo ik ben PR en ik scheer mijn ballen, wie ben jij?
dat vind ik altijd zo geil he, van die meisjes waar een paar vetrollen boven de broek uit lubberebquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Heet jij ook Maryse : DL:D;d;d:D:D:D ! ein! !!:;D:D:D:D::! ! ! ! !quote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn:
hallo ik ben maryse, ik ben aandachtsgeil, hyperactief en voor 50% van mijn tijd een dronken slet en wie ben jij ?
Ja wil je voelenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo geil he, van die meisjes waar een paar vetrollen boven de broek uit lubbereb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heet jij ook Maryse : DL:D;d;d:D:D:D ! ein! !!:;D:D:D:D::! ! ! ! !
Ik vind jou stomquote:
En jij bent een snolquote:
alleen jammer dat ik die niet hebquote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, met mn botte bijl in je lubberende vetlagen hakken
[afbeelding]
Vrijheid van meningsuiting, graftakquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik die niet heb
nee gelukkig niet, dat zou een te groot compliment voor jou zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heet jij ook Maryse : DL:D;d;d:D:D:D ! ein! !!:;D:D:D:D::! ! ! ! !
Zijn we het toch een keer eensquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Wie kan MaRySe weghalen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
ik vind dat alleen diegene die in de OP staan toegang moeten hebben tot de PTA SC en derest niet.
moet niet gekker worden, is al de 2e keer in een week tijdquote:
of voor 5000 euro's wil ik het "probleem" ook wel even gaan oplossen heur.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eens. Maar dan moet vlad er nog even bij in de OP
lekker gast vrijquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
lol ga je een weekedn weg, moet ik boodschappengeld overmaken omdat mensen boodschappen gaan halen voor het weekendje![]()
Soms twijfel ik echt aan de mensen waar ik mee omga.
Is toch niet zo heel raar?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
lol ga je een weekedn weg, moet ik boodschappengeld overmaken omdat mensen boodschappen gaan halen voor het weekendje![]()
das wel erg triestquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
Dan spring je in je Alfa en moord je alle pubers in NL uit? of maak je van dat geld een snel forum voor PTA SC only?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
of voor 5000 euro's wil ik het "probleem" ook wel even gaan oplossen heur.![]()
maar om het van te voren over te gaan zitten maken vind ik triestquote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
Huh, maar dat is toch gewoon een potje maken met z'n allen? Doen wij ook altijd
naja ik snap het niet joh, je gaat een weekend weg. Ik geloof dat al mijn maaltijden al geplanned zijn enzo. Ik heb echt zo iets van ja boeiend zie ik daar wel.quote:
Ja ok dat is wel zo iddquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar om het van te voren over te gaan zitten maken vind ik triest![]()
wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan spring je in je Alfa en moord je alle pubers in NL uit? of maak je van dat geld een snel forum voor PTA SC only?
nee ik snap jou ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik snap het niet joh, je gaat een weekend weg. Ik geloof dat al mijn maaltijden al geplanned zijn enzo. Ik heb echt zo iets van ja boeiend zie ik daar wel.
denk erom he, maar 1 plakje worst op 1 sneetje brood doenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik snap het niet joh, je gaat een weekend weg. Ik geloof dat al mijn maaltijden al geplanned zijn enzo. Ik heb echt zo iets van ja boeiend zie ik daar wel.
centerparcs, 14 man, 3 huisjesquote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
nee ik snap jou ook niet helemaal.ga je bij iemand op bezoek of gewoon met wat maten een feestje bouwen?
de meeste joegoslaven zijn goedkoperquote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
doe jij het al voor 5000 euro?markt verzieker
dan is't vrij normaal als je wat centen over moet maken vind ik. maar alleen voor 't eten en van tevoren is weer niet helemaal zoals ik 't zou doen nee.quote:
Zo, dat is een fikse blafferquote:
helaas... klopt datquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meeste joegoslaven zijn goedkoper
een fatsoenlijke onopvallende moord kost een stuk meerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meeste joegoslaven zijn goedkoper
huisjes enzo is vooraf betaald jaquote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef M5 het volgende:
[..]
dan is't vrij normaal als je wat centen over moet maken vind ik. maar alleen voor 't eten en van tevoren is weer niet helemaal zoals ik 't zou doen nee.
Neequote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een fatsoenlijke onopvallende moord kost een stuk meer![]()
*slikt doodsverwensing in*quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
gvd, de enige film die er op is vanavond is een of andere nederlandse bout filmverder alleen maar zooi op tv
![]()
iig veel plezier dan in center parcs. ben ik 10 jaar terug voor het laatst eens geweest denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
huisjes enzo is vooraf betaald ja![]()
Ik ga op vakantie _altijd_ uit eten enzo, maar blijkbaar zit dat er deze keer niet inGa mezelf wel verzuipen dan, moet toch wat
ik vermaak mezelf wel hoor, of de rest dat doet boeit me niet zoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
iig veel plezier dan in center parcs. ben ik 10 jaar terug voor het laatst eens geweest denk ik
niet zeikenquote:
koopprijzen zijn anders ook niet mis. (in de randstad dan..)quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, en absurde huurprijzen voor hondenhokken.![]()
* Alfisti zwaait vanuit zijn huur woning vrolijk naar BoJoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bij koop niet wou je zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
hypotheek RENTE wel wou je zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef BoJo het volgende:
huren is weggegooit geld, zie je nooit meer wat van terug.
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Je kan inderdaad beter kopen ja. En niet kunnen betalen? Ga je maar harder werken. En geen vast contrakt is GEEN reden tot weigering van een hypotheek. ze kijken naar het gemiddelde inkomen over de afgelopen X aantal jaar en op basis daar van word een berekening gemaakt.
tjha het is of of he. Dure buurt wonen is veel werkenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tjha het is of of he. Dure buurt wonen is veel werken![]()
ik speel zelf altijd liever op savequote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengt
je bent gewoon verplicht een mee betalende slet te hebben wil je wat leuks kunnen kopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengt
jij woont bij je oudersquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik speel zelf altijd liever op save
Ik vind het best OK dat Sandra de huur betaalt btwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent gewoon verplicht een mee betalende slet te hebben wil je wat leuks kunnen kopen.![]()
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.quote:
je B&O systeem ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.
het boeit ons niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben zusje halen, die thuis droppen en dan stappen
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.
Nop een onzekere toekomst qua inkomen. Oud bedrijf failliet nieuw bedrijf opzetten. Moet je maar afwachten hoe dat gaat lopen. Kan namelijk ook fout gaanquote:
das waar, was maar een geintjequote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop een onzekere toekomst qua inkomen. Oud bedrijf failliet nieuw bedrijf opzetten. Moet je maar afwachten hoe dat gaat lopen. Kan namelijk ook fout gaan![]()
Nu heb je mijn ziel vertrapt!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga gezellig bij Bo zitten, die zeurt daar ook al over![]()
jij verveelt je ook?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand nog wat geshopt wil hebben...
ik heb nog 2 films die ik moet kijken op m'n pc, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef Fugie het volgende:
ik verveel me ook, heb geen leuke dvds om te kijken
en bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
het boeit ons nog steeds niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Fwnk het volgende:
iig, ik ben weg met mijn chick
Tot vannacht of morgenvroeg
en moggiequote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eens. Maar dan moet vlad er nog even bij in de OP
schijnt wel oke te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
ik ga hotel rwanda kijken
Je kunt gewoon huursubsidie aanvragen dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.
donnie darkoquote:
is een goede film, maar je moet van dat soort films houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef Fwnk het volgende:
Hotel Rwanda is een echt goede filmen heel erg indrukwekkend...
Als je niet tegen dode negertjes kan moet je em niet kijken
al gezien, las net dat ie tot film van het jaar 2005 is verkozen. Ook wel een indrukwekkende film. Maar ik zeg niks, ga maar kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
donnie darko
ik zet me zo sin city op, die ik heb gekregen
Nu echt jaquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
is een goede film, maar je moet van dat soort films houden.
Daarnaast, jij was weg![]()
En daar verdien ik weer teveel voorquote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon huursubsidie aanvragen dan.
Och, zit nu ook prima hierquote:En anders zoek je iets kleins tot je wel een eigen woning kan kopen
Ik heb hem al gezien, maar op de pcquote:Op woensdag 28 december 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
al gezien, las net dat ie tot film van het jaar 2005 is verkozen. Ook wel een indrukwekkende film. Maar ik zeg niks, ga maar kijken![]()
Samenwonen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En daar verdien ik weer teveel voor
[..]
Och, zit nu ook prima hier
in je schattig dorpjequote:Op woensdag 28 december 2005 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En daar verdien ik weer teveel voor
[..]
Och, zit nu ook prima hier
toen ik hem keek was ik niet voorbereid op het geweldquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar op de pc
Ik hou van slash en dice films
En een beetje fantasie is nooit weg.![]()
lijkt me lastig als je ruzie krijgt of als 1 van de groep ineens eruit wil ofzoquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Samenwonen?
met een stel vrienden een huis kopen kan ook
waar woont ie dan?quote:
Ik ken je net.........quote:
Is ook een optie maar ik heb graag alles voor mijzelfquote:met een stel vrienden een huis kopen kan ook
Unimog moet mn eendenfoto nog shoppenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand nog wat geshopt wil hebben...
ikke welquote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ik hem keek was ik niet voorbereid op het geweld![]()
Nep-Amsterdammerquote:
lol, ik ga niet meer snel samenwonen, dat is wat ik je bromquote:Op woensdag 28 december 2005 21:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ken je net.........![]()
[..]
Is ook een optie maar ik heb graag alles voor mijzelfQua kopen woon ik gewoon in het verkeerde deel van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |