ik plan morgen weer te werk te gaan, geen zin om weer de hele nacht wakker te liggen zoals afgelopen nacht.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeiend, als ik me beroerd voel doe ik dat ook, t lulligste is alleen dat je dan vaak midden in de nacht wakker wordt en dat je dan geen slaap meer hebt![]()
jij kan auto rijden?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja ik kan autorijden. Aanbid mij!
* ook_gek is voor niemand bangquote:
je hebt niet eens je rijbewijsquote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oja ik kan autorijden. Aanbid mij!
Nou morgen om 11 uur ga ik weer weg met de autoquote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is voor niemand bang![]()
[..]
je hebt niet eens je rijbewijs
ontopic in de SC is off topicquote:Op woensdag 28 december 2005 19:55 schreef MaRySe het volgende:
Oja ik kom binnenkort pimpen met m'n 405!
Jajajajajajajaja ontopic !
hoop ik dat je je morgen maar beter voelt dan, of iig minder tijd op de pot doorbrengtquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik plan morgen weer te werk te gaan, geen zin om weer de hele nacht wakker te liggen zoals afgelopen nacht.![]()
Weggebracht worden valt niet onder autorijdenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou morgen om 11 uur ga ik weer weg met de autoDUS!
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weggebracht worden valt niet onder autorijden
Ah wat lief. Kleine meisjes worden snel grootquote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou morgen om 11 uur ga ik weer weg met de autoDUS!
jammerquote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef MaRySe het volgende:
Nu ga ik niet opeens weg als jullie dat nog heel vaak gaan quoten of zo
je mag de mijne wel berijdenquote:
je wilt dat ik weg ga en toch je gaat berijdenquote:
sorry, die is de turk op de hoek net anaal aan het nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |