Been there, done that!quote:
ben al geweest, maar verveel mequote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoop ik dat je je morgen maar beter voelt dan, of iig minder tijd op de pot doorbrengtGing je niet in bad trouwens?
Ik bedoelde dat i8k officieel geen puber benquote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is geen verklaring voor je dikke kop
ook_gek lief ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef MaRySe het volgende:
maar voor lieve lieve ook_gek blijf ik nog even!
know my history before you talkquote:
Ik hoop het voor je, gelukkig duren dit soort grapjes meestal toch niet zo lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben al geweest, maar verveel me
als ik maar weer geen koorts heb de hele nacht dan moet het wel lukken...![]()
Hequote:
Gaan we heen dan lieve marysequote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalaalalalalalalalalalalaalalalalalaaaaa
wie gaat er mee uihuitttt
als dat ervoor zorgt dat je pleitte gaat regel ik wel wat voor jequote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalaalalalalalalalalalalaalalalalalaaaaa
wie gaat er mee uihuitttt
hmm, langer lid en meer postsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet van elke kut newbie z'n geschiedenis heur
ik bedoel gewoon dat je een dikke kop hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat i8k officieel geen puber benen als je dat wilt aanvechten meld je je maar bij de gemeente
2 gekken op stap, kan wat wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja want we gaan samen uit en dan blijf ik logeren.
Sorry, trap ik niet inquote:
Aanleg of zo? Geef eens foto dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat je een dikke kop hebthoe komt dat? Eet je teveel of heb je een enge ziekte?
Daar heb je wel een goed punt jaquote:
BoJoquote:
zn fotoboek?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Aanleg of zo? Geef eens foto dan?
Als ik het had zou ik er geen moeite mee hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mag ik dan je rughaar vlechten!?
Scheer het dan ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het had zou ik er geen moeite mee hebben
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide stomGaa een SOA trio met fwnk doen of zo
Doe ik ook nietquote:
Hoe laat zal ik langs komen dan? Na de films en als je dronken ben?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ga eerst filmkijken& dronken worden![]()
& dan zie ik wel.
normale mensen, weet je wel, die niet in een dwangbuis rondrennen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ga eerst filmkijken& dronken worden![]()
& dan zie ik wel.
tmiquote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook nietik scheer mn kin en mn ballen, verder boeit het me niet zo
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook nietik scheer mn kin en mn ballen, verder boeit het me niet zo
met fwanker?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef MaRySe het volgende:
Nee ik bedank ook.
IK HEB VRIJDAG EEN DATE MEET
wees er trots op meid...wees er trots opquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee met mijn hunkMaarkwas alleen dronken toennik hem geregeld had dus.
Luktie?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Ben me evne in m'n broek van 2 maten te klein aan het wurmen!
Glij middel doet wonderen hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Ben me evne in m'n broek van 2 maten te klein aan het wurmen!
ook_gek scheert zn ballen ookquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
Hallo ik ben PR en ik scheer mijn ballen, wie ben jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |