Sorry, trap ik niet inquote:
Aanleg of zo? Geef eens foto dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon dat je een dikke kop hebthoe komt dat? Eet je teveel of heb je een enge ziekte?
Daar heb je wel een goed punt jaquote:
BoJoquote:
zn fotoboek?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Aanleg of zo? Geef eens foto dan?
Als ik het had zou ik er geen moeite mee hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mag ik dan je rughaar vlechten!?
Scheer het dan ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het had zou ik er geen moeite mee hebben
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide stomGaa een SOA trio met fwnk doen of zo
Doe ik ook nietquote:
Hoe laat zal ik langs komen dan? Na de films en als je dronken ben?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ga eerst filmkijken& dronken worden![]()
& dan zie ik wel.
normale mensen, weet je wel, die niet in een dwangbuis rondrennen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ga eerst filmkijken& dronken worden![]()
& dan zie ik wel.
tmiquote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook nietik scheer mn kin en mn ballen, verder boeit het me niet zo
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook nietik scheer mn kin en mn ballen, verder boeit het me niet zo
met fwanker?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef MaRySe het volgende:
Nee ik bedank ook.
IK HEB VRIJDAG EEN DATE MEET
wees er trots op meid...wees er trots opquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee met mijn hunkMaarkwas alleen dronken toennik hem geregeld had dus.
Luktie?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Ben me evne in m'n broek van 2 maten te klein aan het wurmen!
Glij middel doet wonderen hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Ben me evne in m'n broek van 2 maten te klein aan het wurmen!
ook_gek scheert zn ballen ookquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
Hallo ik ben PR en ik scheer mijn ballen, wie ben jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |