*slikt doodsverwensing in*quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
gvd, de enige film die er op is vanavond is een of andere nederlandse bout filmverder alleen maar zooi op tv
![]()
iig veel plezier dan in center parcs. ben ik 10 jaar terug voor het laatst eens geweest denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
huisjes enzo is vooraf betaald ja![]()
Ik ga op vakantie _altijd_ uit eten enzo, maar blijkbaar zit dat er deze keer niet inGa mezelf wel verzuipen dan, moet toch wat
ik vermaak mezelf wel hoor, of de rest dat doet boeit me niet zoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
iig veel plezier dan in center parcs. ben ik 10 jaar terug voor het laatst eens geweest denk ik
niet zeikenquote:
koopprijzen zijn anders ook niet mis. (in de randstad dan..)quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, en absurde huurprijzen voor hondenhokken.![]()
* Alfisti zwaait vanuit zijn huur woning vrolijk naar BoJoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bij koop niet wou je zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
hypotheek RENTE wel wou je zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef BoJo het volgende:
huren is weggegooit geld, zie je nooit meer wat van terug.
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Je kan inderdaad beter kopen ja. En niet kunnen betalen? Ga je maar harder werken. En geen vast contrakt is GEEN reden tot weigering van een hypotheek. ze kijken naar het gemiddelde inkomen over de afgelopen X aantal jaar en op basis daar van word een berekening gemaakt.
tjha het is of of he. Dure buurt wonen is veel werkenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tjha het is of of he. Dure buurt wonen is veel werken![]()
ik speel zelf altijd liever op savequote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengt
je bent gewoon verplicht een mee betalende slet te hebben wil je wat leuks kunnen kopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengt
jij woont bij je oudersquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik speel zelf altijd liever op save
Ik vind het best OK dat Sandra de huur betaalt btwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent gewoon verplicht een mee betalende slet te hebben wil je wat leuks kunnen kopen.![]()
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.quote:
je B&O systeem ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.
het boeit ons niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben zusje halen, die thuis droppen en dan stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |