mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Je kan inderdaad beter kopen ja. En niet kunnen betalen? Ga je maar harder werken. En geen vast contrakt is GEEN reden tot weigering van een hypotheek. ze kijken naar het gemiddelde inkomen over de afgelopen X aantal jaar en op basis daar van word een berekening gemaakt.
tjha het is of of he. Dure buurt wonen is veel werkenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tjha het is of of he. Dure buurt wonen is veel werken![]()
ik speel zelf altijd liever op savequote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengt
je bent gewoon verplicht een mee betalende slet te hebben wil je wat leuks kunnen kopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
of genoegen nemen met een huur huis en wel zien wat de toekomst mij brengt
jij woont bij je oudersquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik speel zelf altijd liever op save
Ik vind het best OK dat Sandra de huur betaalt btwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent gewoon verplicht een mee betalende slet te hebben wil je wat leuks kunnen kopen.![]()
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.quote:
je B&O systeem ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.
het boeit ons niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben zusje halen, die thuis droppen en dan stappen
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dus? Ik zou uit huis gaan maar er kwam iets tussen waar door het effe niet door ging.
Nop een onzekere toekomst qua inkomen. Oud bedrijf failliet nieuw bedrijf opzetten. Moet je maar afwachten hoe dat gaat lopen. Kan namelijk ook fout gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |