quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
ik vind dat alleen diegene die in de OP staan toegang moeten hebben tot de PTA SC en derest niet.
moet niet gekker worden, is al de 2e keer in een week tijdquote:
of voor 5000 euro's wil ik het "probleem" ook wel even gaan oplossen heur.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eens. Maar dan moet vlad er nog even bij in de OP
lekker gast vrijquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
lol ga je een weekedn weg, moet ik boodschappengeld overmaken omdat mensen boodschappen gaan halen voor het weekendje![]()
Soms twijfel ik echt aan de mensen waar ik mee omga.
Is toch niet zo heel raar?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
lol ga je een weekedn weg, moet ik boodschappengeld overmaken omdat mensen boodschappen gaan halen voor het weekendje![]()
das wel erg triestquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
Dan spring je in je Alfa en moord je alle pubers in NL uit? of maak je van dat geld een snel forum voor PTA SC only?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
of voor 5000 euro's wil ik het "probleem" ook wel even gaan oplossen heur.![]()
maar om het van te voren over te gaan zitten maken vind ik triestquote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
Huh, maar dat is toch gewoon een potje maken met z'n allen? Doen wij ook altijd
naja ik snap het niet joh, je gaat een weekend weg. Ik geloof dat al mijn maaltijden al geplanned zijn enzo. Ik heb echt zo iets van ja boeiend zie ik daar wel.quote:
Ja ok dat is wel zo iddquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar om het van te voren over te gaan zitten maken vind ik triest![]()
wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan spring je in je Alfa en moord je alle pubers in NL uit? of maak je van dat geld een snel forum voor PTA SC only?
nee ik snap jou ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik snap het niet joh, je gaat een weekend weg. Ik geloof dat al mijn maaltijden al geplanned zijn enzo. Ik heb echt zo iets van ja boeiend zie ik daar wel.
denk erom he, maar 1 plakje worst op 1 sneetje brood doenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik snap het niet joh, je gaat een weekend weg. Ik geloof dat al mijn maaltijden al geplanned zijn enzo. Ik heb echt zo iets van ja boeiend zie ik daar wel.
centerparcs, 14 man, 3 huisjesquote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
nee ik snap jou ook niet helemaal.ga je bij iemand op bezoek of gewoon met wat maten een feestje bouwen?
de meeste joegoslaven zijn goedkoperquote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
doe jij het al voor 5000 euro?markt verzieker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |