als we dan toch bezig zijn:quote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
Hallo ik ben PR en ik scheer mijn ballen, wie ben jij?
dat vind ik altijd zo geil he, van die meisjes waar een paar vetrollen boven de broek uit lubberebquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef MaRySe het volgende:
sjalalalalalalalalala
Ben me evne in m'n broek van 2 maten te klein aan het wurmen!
Heet jij ook Maryse : DL:D;d;d:D:D:D ! ein! !!:;D:D:D:D::! ! ! ! !quote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn:
hallo ik ben maryse, ik ben aandachtsgeil, hyperactief en voor 50% van mijn tijd een dronken slet en wie ben jij ?
Ja wil je voelenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo geil he, van die meisjes waar een paar vetrollen boven de broek uit lubbereb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heet jij ook Maryse : DL:D;d;d:D:D:D ! ein! !!:;D:D:D:D::! ! ! ! !
Ik vind jou stomquote:
En jij bent een snolquote:
alleen jammer dat ik die niet hebquote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, met mn botte bijl in je lubberende vetlagen hakken
[afbeelding]
Vrijheid van meningsuiting, graftakquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik die niet heb
nee gelukkig niet, dat zou een te groot compliment voor jou zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heet jij ook Maryse : DL:D;d;d:D:D:D ! ein! !!:;D:D:D:D::! ! ! ! !
Zijn we het toch een keer eensquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Wie kan MaRySe weghalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |