Prrrt de vorige was van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij de nieuwe OP maken?
(op die manier werden M5 en lipje ook gewardeerde SC-ers... extra info Fwnk heeft nog nooit een OP gemaakt)
goede reden om er niet in te posten dusquote:Op woensdag 28 december 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
Kut op van een kut user dus dit topic is kut
mij ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die PUB mensen boeien ons (mij en Sjoewe) niet
Geef mij liever de GranSportquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef M5 het volgende:
edit...
oh die knakker, ja leipe gastlekker in de sneeuw rossen met je MC12
en nog schade rijden ook. wel een erg mooie auto. beetje onpraktisch, dat dan weer wel..
Dan is het een herhaling, want daar had ik een paar weken geleden ook al wat over gepostquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef BoJo het volgende:
reed een kerel met een Maserati MC12 gewoon in sneeuw en zooi, gingen ze een circuit op met sneeuw etc. hij stoer doen beetje glijden enzo, knalt ie op een geven moment tegen de side board![]()
5000 pond schade aan de achtervleugel![]()
![]()
Mja op Discovery herhalen ze continu, ik had het nog niet gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het een herhaling, want daar had ik een paar weken geleden ook al wat over gepost
Voor ik meende 680.000 euro staat er een te koop, excl BTW/BPM bij Auto Salon Singen in Duitslandquote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef M5 het volgende:
edit...
oh die knakker, ja leipe gastlekker in de sneeuw rossen met je MC12
en nog schade rijden ook. wel een erg mooie auto. beetje onpraktisch, dat dan weer wel..
voordat geld haal je een nieuwe Carrera GT of een McLaren SLR incl. BTW/BPMquote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor ik meende 680.000 euro staat er een te koop, excl BTW/BPM bij Auto Salon Singen in Duitsland
hij heeft wel een bijl.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je me niet liever dood rijden met een shovel?![]()
ik heb nog steeds liever een GranSportquote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
voordat geld haal je een nieuwe Carrera GT of een McLaren SLR incl. BTW/BPMmoet je alleen rekeninghouden dat er wat meer van rond rijden, en dat die auto's praktischer zijn
Deze is 2e hands (zijn ze meer waard, hoe gek het ook klinktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
voordat geld haal je een nieuwe Carrera GT of een McLaren SLR incl. BTW/BPMmoet je alleen rekeninghouden dat er wat meer van rond rijden, en dat die auto's praktischer zijn
Hahahah kansloze rukker!quote:
Hahaha in your facequote:Mark zegt:
Waarom bel jij met die vetklep van een FWNK?
De buzzer kan niet worden verzonden. Je contactpersoon gebruikt een oudere versie van Messenger, die deze functie niet ondersteunt.
Mark zegt:
PTA SC #$710 Citroen Rapido 710 hij pimt met je wat kansloos
m, zegt:
kneus
m, zegt:
meteen opgehangen
Mark zegt:
Hahahah mag ik het in dat topic zetten?
m, zegt:
o kut maakte bijna mn kloon bekend
m, zegt:
js surrrreee
m, zegt:
met mij pimpen is niet OK
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je me niet liever dood rijden met een shovel?![]()
Kanker een eind op mênquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah kansloze rukker!
[..]
Hahaha in your face![]()
ten minste nog iemand die het boeitquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah kansloze rukker!
[..]
Hahaha in your face![]()
Doe dan: pc uit, tv uit, gordijnen dicht, licht uit en ga in bed liggenquote:
het is nog niet eens 20:00quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe dan: pc uit, tv uit, gordijnen dicht, licht uit en ga in bed liggen![]()
Hahaha kansloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |