Ik hoop dat Fwnk je aapje is?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:46 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga mijn aapje doormidden knippen !!!
helemaal mee eens ouwequote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben de enige die kanker in de sc mag gebruiken, certificaten zijn aanwezig mocht je het willen aanvechten. Het lijkt me nu verstandig jezelf te verwijderen van dit deel van het forum voordat er problemen ontstaan.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah kansloze rukker!
[..]
Hahaha in your face![]()
nee dat is me toch net iets te pijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de enige Shovel die ik hebIk kan je er wel mee in de fik steken, als je wilt
He Marysequote:
Hou je bek man, spring onder een trein ofzoquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben de enige die kanker in de sc mag gebruiken, certificaten zijn aanwezig mocht je het willen aanvechten. Het lijkt me nu verstandig jezelf te verwijderen van dit deel van het forum voordat er problemen ontstaan.
Een vrouw in de SCquote:
als je topgear gelooft wel jah. maar dat komt omdat hij meer circuit georienteerd is dan een enzo. ik zou m'n geld er niet aan uitgeven als ik zo'n bedrag aan auto's kon spenderenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze is 2e hands (zijn ze meer waard, hoe gek het ook klinkt) en je rijdt ongeveer 32x exclusiever als met een Carrera GT of SLR, zelfs een Enzo wordt bijna 10x meer geproduceerd.
En hij is nog sneller ook als een Enzo!!! (op t circuit dan).
Alweerquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Nu ga ik nooit meer met je bellen
Ook_gek wil je met mij bellen?
Ohhh Auto SC ja uhquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
* PeuRac van schrik weg rent
doodsverwensing, banquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hou je bek man, spring onder een trein ofzo
hoe heb jij ooit een vrouw bezwangerd met die houdingquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
* PeuRac van schrik weg rent
nu lijkt me het beste moment om op te tiefenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hou je bek man, spring onder een trein ofzo
Boeiend, als ik me beroerd voel doe ik dat ook, t lulligste is alleen dat je dan vaak midden in de nacht wakker wordt en dat je dan geen slaap meer hebtquote:
Is maar goed dat je zo een rijke man als mij kent dan hequote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uh ja de hunk belt niet.. Geen beltegoed of zo
ze heeft Peu zn oude sok in haar doos gewurmdquote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe heb jij ooit een vrouw bezwangerd met die houding
Daardoor ben ik nu zo schrikachtigquote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe heb jij ooit een vrouw bezwangerd met die houding
Oja ik kan autorijden. Aanbid mijquote:Op woensdag 28 december 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als Peu elke keer weg gaat als jij komt he?
Zou je hier dan 24/7 wilen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |