das waar, was maar een geintjequote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop een onzekere toekomst qua inkomen. Oud bedrijf failliet nieuw bedrijf opzetten. Moet je maar afwachten hoe dat gaat lopen. Kan namelijk ook fout gaan![]()
Nu heb je mijn ziel vertrapt!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga gezellig bij Bo zitten, die zeurt daar ook al over![]()
jij verveelt je ook?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand nog wat geshopt wil hebben...
ik heb nog 2 films die ik moet kijken op m'n pc, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef Fugie het volgende:
ik verveel me ook, heb geen leuke dvds om te kijken
en bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw in de SC![]()
* PeuRac van schrik weg rent
het boeit ons nog steeds niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Fwnk het volgende:
iig, ik ben weg met mijn chick
Tot vannacht of morgenvroeg
en moggiequote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eens. Maar dan moet vlad er nog even bij in de OP
schijnt wel oke te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
ik ga hotel rwanda kijken
Je kunt gewoon huursubsidie aanvragen dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, ondanks een full time baan ga ik het gewoon niet redden om in deze regio een huis te kunnen kopen en ik weiger om 16 uur per dag te gaan werken zodat ik het wel kan.
donnie darkoquote:
is een goede film, maar je moet van dat soort films houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef Fwnk het volgende:
Hotel Rwanda is een echt goede filmen heel erg indrukwekkend...
Als je niet tegen dode negertjes kan moet je em niet kijken
al gezien, las net dat ie tot film van het jaar 2005 is verkozen. Ook wel een indrukwekkende film. Maar ik zeg niks, ga maar kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
donnie darko
ik zet me zo sin city op, die ik heb gekregen
Nu echt jaquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
is een goede film, maar je moet van dat soort films houden.
Daarnaast, jij was weg![]()
En daar verdien ik weer teveel voorquote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon huursubsidie aanvragen dan.
Och, zit nu ook prima hierquote:En anders zoek je iets kleins tot je wel een eigen woning kan kopen
Ik heb hem al gezien, maar op de pcquote:Op woensdag 28 december 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
al gezien, las net dat ie tot film van het jaar 2005 is verkozen. Ook wel een indrukwekkende film. Maar ik zeg niks, ga maar kijken![]()
Samenwonen?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En daar verdien ik weer teveel voor
[..]
Och, zit nu ook prima hier
in je schattig dorpjequote:Op woensdag 28 december 2005 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En daar verdien ik weer teveel voor
[..]
Och, zit nu ook prima hier
toen ik hem keek was ik niet voorbereid op het geweldquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien, maar op de pc
Ik hou van slash en dice films
En een beetje fantasie is nooit weg.![]()
lijkt me lastig als je ruzie krijgt of als 1 van de groep ineens eruit wil ofzoquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Samenwonen?
met een stel vrienden een huis kopen kan ook
waar woont ie dan?quote:
Ik ken je net.........quote:
Is ook een optie maar ik heb graag alles voor mijzelfquote:met een stel vrienden een huis kopen kan ook
Unimog moet mn eendenfoto nog shoppenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
Als er iemand nog wat geshopt wil hebben...
ikke welquote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen ik hem keek was ik niet voorbereid op het geweld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |