ex-kloonquote:Op zondag 25 december 2005 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb m half naar je kloon genoemd
ga naar Scheveningen, kun je je smaen met ook_gek vervelenquote:
nee en... neequote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar Scheveningen, kun je je smaen met ook_gek vervelen
of ga alle auto's die op je site staan, en die ik nog niet op BB heb gezet, daar neerplempmen![]()
Morgenquote:Op zondag 25 december 2005 14:02 schreef Alfisti het volgende:
Ga die knots dan monteren lutser!
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef BoJo het volgende:
enne was je al klaar met stofzuigen Alfisti![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Poultje maken? Die ligt in April 2006 nog steeds in de verpakking
Omrop Fryslanquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Rollade
Omrop Fryslân
En straks een traditioneel achtelrijk typisch Alexxxxx topic openen hier in PTA
schroeven, die andere kan je er zo afschroeven en deze heeft ook een schroefdraad binnenin. Eitje joh, bij Alfa Romeo denken ze tenminste wel naquote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef Fugie het volgende:
ik hoop wel dat je je pookknop makkelijk ken vervangen bo, ik kan mijn sparco ding er niet meer afhalen zonder te dremelen en te boren enzo
ook_gek is even niet beschikbaar vandaagquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar Scheveningen, kun je je smaen met ook_gek vervelen
Als mijn kloon bepaal IK wanneer jij beschikbaar bent ja?quote:Op zondag 25 december 2005 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook_gek is even niet beschikbaar vandaag![]()
Ik zit helemaal vol met bezoekjes hier bezoekjes daar. En het ergste is nog dat ik niet kan slapen vandaagHeb maar 1.5 uur geslapen vannacht
MAar was een geweldige avond
Was ook een bekende nederlander avond lijkt het wel. Ik kwam de volgende mensen tegen gisteren.
Jody barnalKankerkneus is dat zeg
![]()
Spike van direct
jamie van direct
dennis van MTV
quote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad
Omrop Fryslan
Omrop Fryslân![]()
niet zonder toestemming natuurlijk hequote:
Waar?quote:Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ej
PNG zit te bitchen hè, al gelezen?
hij heeft me helemaal door
jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
die forumsoftware van jeepforum![]()
Geef mij maar phpBB
www.haaima.com/baf ofzoquote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Kijk ook een sin het filmpjes topic als je PNG uit wilt lachen
Heeft iemand nog links naar leuke phpBB voertuigfora?Desnoods Engels, duits, Fries of poolstalig
ik denk, ik post even een foto in hun gespot topic... maar die kuttige software slik dat nietquote:
hoezo dat dan ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb ooit gezworen daar nooit lid van te worden
Wie zijn er online?quote:
Ik kwam er ooit eens lurken.. en zag een topic "aan welke fokker heb je de grootste schurfthekel"quote:Op zondag 25 december 2005 14:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo dat dan ?
Niet dat het wat uitmaakt want Baf! is dood![]()
quote:
quote:De gebruikers hebben in totaal 9818 berichten geplaatst
We hebben 21 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is M5
quote:Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam er ooit eens lurken.. en zag een topic "aan welke fokker heb je de grootste schurfthekel"
Daar kwam mn naam iets te vaak voor
ik was een kutuser in het begin jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:56 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
naja je vroeg er zelf om met je uitlokkingen![]()
Ga weg jijquote:
En wat heb je op het oog dan, HBO is redelijk divers natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2005 16:45 schreef PeuRac het volgende:
ohja, ik heb besloten om in Augustus weer met een opleiding te beginnen, alle vacatures die me leuk lijken zijn nl op HBO niveau, dus ga ik dat maar doen![]()
Nee ik heb je doorgegeven aan een anderquote:Op zondag 25 december 2005 16:46 schreef PeuRac het volgende:
hey sjoeweje had me gemist gisteren zag ik?
eeuh, het was ongeveer: IBMS International Business Managment and Schoolquote:Op zondag 25 december 2005 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wat heb je op het oog dan, HBO is redelijk divers natuurlijk
in Utrecht? Succes dan maarquote:Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, het was ongeveer: IBMS International Business Managment and School
Ik loop al een poosje met het idee (afgelopen zomer ook al), maar nu weet ik het zeker, komende half jaar flink sparen voor uitzet en een goede kamer zoeken.
Boeit ons dat evenquote:Op zondag 25 december 2005 17:08 schreef Fwnk het volgende:
ben ik aan het msnen met maryse, had ze gisteravond een jongen versierd, issie homo
Heb je niet meer?quote:Op zondag 25 december 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:blij is
In maart dit jaar is een van de tofste trucks van Nederlands van ene talud afgekukeld, en was is een gort.. zonet heeft de eigenaar/chauffeur me wat foto's van die truck gemaild![]()
Nee die houdt ie achter zodat jij gefrustreerd raakt en nooit meer in de SC wilt komenquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 17:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee die houdt ie achter zodat jij gefrustreerd raakt en nooit meer in de SC wilt komen
Whehehe, Ik moet echt weten of het een kloon is of nietquote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb maar 1 foto van de cabine van die truck ja
maar genoeg andere wrakkenfoto's
http://weblog.fok.nl/blog/9698
twee foto's van dezelfde tattoo.... Of hij is die foto een tijd geleden tegen gekoemn op internet, en heeft er een heel verhaal omheen gebouwd, maanden lang opbouwend, om met oudjaar tot een mooie klapper te komen....quote:Op zondag 25 december 2005 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, Ik moet echt weten of het een kloon is of niet
quote:Op zondag 25 december 2005 17:35 schreef RamonaRicardo het volgende:
Robbie is echtHij heeft me gevraagd vanmiddag en ik heb ja gezegd
En Sjoewe jij bent gewoon stom![]()
![]()
![]()
![]()
:(:(:(::(((:(::((::(:((::(
Tis wel een kloon maar die tekening is gewoon gemaakt met een pen oidquote:Op zondag 25 december 2005 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee foto's van dezelfde tattoo.... Of hij is die foto een tijd geleden tegen gekoemn op internet, en heeft er een heel verhaal omheen gebouwd, maanden lang opbouwend, om met oudjaar tot een mooie klapper te komen....
Of hij heeft haar zojuitse ten huwelijk gevraagd
Sure, FWNK. Die tattoo is wel echt. De vraag is alleen of hij ook op RR staatquote:Op zondag 25 december 2005 17:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis wel een kloon maar die tekening is gewoon gemaakt met een pen oid
ik heb he-le-maal niks productiefs gedaan, ben je niet trots op me?quote:Op zondag 25 december 2005 18:11 schreef Sjoewe het volgende:
gaat wel, straks nog wat en morgen nog wat, dan moet ik een heel eind zijn
Ab-so-luutquote:Op zondag 25 december 2005 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb he-le-maal niks productiefs gedaan, ben je niet trots op me?
Alleen zit ik in Amsterdam-Zuid Oostquote:Ik verveel me zo
(in Amsterdam-Noord)
Drukwerk
Tekst: Harry Slinger Muziek: Bob Dylan
Ben je boven de veertien jaar
Zegt de maatschappij: Bekijk het maar
Regels en wetten, daar moet ik naar leven
Maar kansen worden d'r niet gegeven
Scholen en bazen die houden me klein
Zou er een antwoord op m'n vragen zijn
Want ik verveel, want ik verveel
Ik verveel, ik verveel
Ik verveel me zo
In Amsterdam-Noord
Ze noemen met een vandalist
Maar als je eenieder hebt doorgetwist
Wat het is om in Noord te wonen
Het kost veel tijd om in de stad te komen
Weinig kroegen en geen bioscopen
Alleen een telefooncel, die zullen we slopen
Ik verveel, want ik verveel
Ik verveel, ik verveel
Ik verveel me zo
In Amsterdam-Noord
Je slaapt in beton, ja dat is Noord
Voor jongeren een onbewoonbaar oord
Waar we nu voor willen pleiten
Voor eigen ruimte met activiteiten
Zelfstandig wonen en arbeidsplaatsen
Een bioscoop en dat niet als laatste
Ik verveel, ik verveel
Ik verveel me zo
In Amsterdam-Noord
Overheid, heb je 't nu gehoord
Jan vertelt over Amsterdam-Noord
Blijf niet lullig, kom over het water
Nu wat doen en niet veel later
Breng ons nu eindelijk onder de pannen
Je weet allang van alleman
En ik verveel, want ik verveel
Ik verveel, ik verveel
Ik verveel me zo
In Amsterdam-Noord
Ik verveel, ik verveel
Ik verveel me zo
In Amsterdam-Noord
quote:Op zondag 25 december 2005 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo je gaat me hatenWat ik zonet uit verveleing heb gedaan is voor jou niet te bevatten
Dan is het dus geen vrouwquote:Op zondag 25 december 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ding is wel koud van binnen als ik m'n vinger erin stop![]()
zie je ik help je en jij doet mij alleen maar nare dingen aanquote:Op zondag 25 december 2005 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
WTFvoor het eerst fok niet op nr 1
Via welke site
icon
1. www.jeepforum.nl 21
2. forum.fok.nl 17
3. www.truckweb.be 10
Ik vind je nog wel lief hoorquote:Op zondag 25 december 2005 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
zie je ik help je en jij doet mij alleen maar nare dingen aan![]()
* Alexxxxx ookquote:Op zondag 25 december 2005 18:46 schreef BoJo het volgende:
* BoJo] luistert tha [url=http://www.sockonthamikecollective.tk/]Sock on Tha Mike collective[/url![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5721216010568488162
Ik sta nog steeds ingeschrevenquote:
je spelt: Epicaquote:
tis Kerstquote:Op zondag 25 december 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
onze modjes zijn er ook neit zo veel meer de laatste tijd hevanochtend geNSBt, topic is nog steeds open
om nog maar over de TT te zwijgen
eeuh, het is imho zondag, wat voor n nuttigs wou je doen dan?quote:Op zondag 25 december 2005 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Trouwnes best een kut-gedachte
Ik HAD nu iets nuttigs kunnen doen
Ik weet wel dat het jou als christen zijnde verboden is iets nuttigs te doen op zondag, maar ik had nu ook aan mn boek kunnen werken bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 december 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, het is imho zondag, wat voor n nuttigs wou je doen dan?![]()
Ik heb 2 jaar lang elke zondag gewerktquote:Op zondag 25 december 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het jou als christen zijnde verboden is iets nuttigs te doen op zondag, maar ik had nu ook aan mn boek kunnen werken bijvoorbeeld
interessant. ga door met vertellen.quote:Op zondag 25 december 2005 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang elke zondag gewerktdoor sterk christelijke vrienden van me werd dat nogal afgekeurd, mij boeide t geen flikker, moest ook altijd met kerst werken. Ik zou het heerlijk gevonden hebben om vandaag te moeten werken.
Nu zit ik te twijfelen of je dit meent, of dat je me bezeiktquote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
interessant. ga door met vertellen.
quote:Op zondag 25 december 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
onze modjes zijn er ook neit zo veel meer de laatste tijd hevanochtend geNSBt, topic is nog steeds open
om nog maar over de TT te zwijgen
nee, echt heel boeiend. Heb je meer van dit soort parabels?quote:Op zondag 25 december 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of je dit meent, of dat je me bezeikt![]()
Maar goed, ik ben dus geen 13 in een dozijn Christen, ik intrepeteer het geloof en de bijbel op mijn manier, en dat komt lang niet altijd overeen met de meeste christenen. Gelukkig denken enkele vrienden van me er net zo over (al verschillen we onderling wel over sommige standpunten) en dat kan soms leuke discussies opleveren met andere christenen.
quote:Op zondag 25 december 2005 17:35 schreef RamonaRicardo het volgende:
Robbie is echtHij heeft me gevraagd vanmiddag en ik heb ja gezegd
En Sjoewe jij bent gewoon stom![]()
![]()
![]()
![]()
:(:(:(::(((:(::((::(:((::(
das epikakaquote:Op zondag 25 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je spelt: Epica
http://video.google.com/videoplay?docid=5549962866430891061&q=epica
en daar luister ik nu naar
Beneden heb ik het op DVD
jaquote:
kf moet kg zijn?quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je t over de duvel hebt
nu de TT nog
Ze zat bij sanne en nog een paar vrienden van me op schoolquote:Op zondag 25 december 2005 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Simone Simons? Ongetwijfeld.
Maar mark Jansen is best OK
ook veranderdquote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je t over de duvel hebt
nu de TT nog
Doet het bij mij niet, maar dat ligt aan mn pcquote:Op zondag 25 december 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9201069502907157634
Peu, hier kun je nog wat van leren jong
snelle henkiequote:
Lekker werkje danquote:Op zondag 25 december 2005 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja
alleen minder toen de stoma van vaderlief geleegd moest worden en moederlief ietsje teveel ophad
Maar voor de rest was het een echt familiefeest en ik ben niet eens familie
je gaat studeren gast, tegen de tijd dat je dan geld hebt is ie verkochtquote:Op zondag 25 december 2005 19:40 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, de oude Giulia van Ton Roks is nog steeds te koop en in prijs verlaagd, flink ook volgens mij, kost een kleine 7 mile![]()
exactquote:Op zondag 25 december 2005 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker werkje danwel fijn dat je je thuis voelt bij je familie die geen familie is, maar dat komt wel vaker voor, en dat vind ik eigenlijk wel tof, geef je mensen toch een thuis
![]()
Papa schop onder de kont geven, hij beloofde dat als het goed ging dat er hij er een oldtimer bij zou kopen, eentje die ik ook leuk zou vindenquote:Op zondag 25 december 2005 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat studeren gast, tegen de tijd dat je dan geld hebt is ie verkocht![]()
![]()
Af en toe heb ik wel heldere momentenquote:
Die is echt goed, ik keek laatst zijn show op de engelse MTVquote:Op zondag 25 december 2005 19:47 schreef Mukie het volgende:
ik heb mn tvavond voor de rest al klaarstaan:
20.30 talpa: Boyfriend for xmas (flauwe romantische komedie)
22.20 Veronica: Martin lawrence (standup comedian)
00.15 ned 3 Wild at heart
Je vrienden uit Serviëquote:
hoop wel dat het een nieuwe isquote:Op zondag 25 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is echt goed, ik keek laatst zijn show op de engelse MTV![]()
Op veronica zou ik daar maar niet vanuit gaanquote:
dat zijn de Martin Lawrence saturday night live showsquote:Op zondag 25 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op veronica zou ik daar maar niet vanuit gaanalles daar is minimaal een paar jaar oud
![]()
Op mtv was het wel nieuw, het nieuws van de dag ervoor zat erin verwerkt![]()
sinds m'n 16de lukt het me niet meer om de hele dag door te rukkenquote:Op zondag 25 december 2005 20:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zoek een hobby anders?
Ik ga er maar weer vandoor
nou ik heb nog was was liggen die gedaan moet worden.quote:Op zondag 25 december 2005 20:04 schreef Fwnk het volgende:
k verveel me dood.
ja ik rij wel ff 200 km om jouw zooi op te komen ruimenquote:Op zondag 25 december 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou ik heb nog was was liggen die gedaan moet worden.
Iemand vooor de afwas.
Als nog meer mensen zich vervelen, morgen moet er gedweilt worden, stoffen en oud papier, glaswerk weg![]()
oequote:Op zondag 25 december 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik rij wel ff 200 km om jouw zooi op te komen ruimen![]()
naakt en alleen een mini schortje van voren anders vat ik kouquote:Op zondag 25 december 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe
doe je dan ook zo'n leuk pakje aan?
quote:Op zondag 25 december 2005 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
naakt en alleen een mini schortje van voren anders vat ik kou
Woonplaats: Zuid-Limburgquote:Op zondag 25 december 2005 20:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou ik heb nog was was liggen die gedaan moet worden.
Iemand vooor de afwas.
Als nog meer mensen zich vervelen, morgen moet er gedweilt worden, stoffen en oud papier, glaswerk weg![]()
hallelujaquote:Op zondag 25 december 2005 20:27 schreef Alfisti het volgende:
http://my.opera.com/SerbianFighter/albums/show.dml?id=20788
moet staan: het bourgondische Zuid-Limburgquote:Op zondag 25 december 2005 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ga zometeen effe naar Korsakoff, die speelt in de BoogieBar
ben er met een half uurtjequote:Op zondag 25 december 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
deal
om een uurtje of 20 moet alles klaar zijn, dan ga ik naar mn ouders
netjesquote:
tsja ik rij nu in een vlotte woaguhn heaquote:Op zondag 25 december 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
netjes
doe wle een jas nog aan, tis koud buiten
U2quote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef Mukie het volgende:
ik ga eens een foute film kijken op talpa
Fijne avond allemaal
Ja, een soort tegenovergestelde van einstein inderdaadquote:Op zondag 25 december 2005 21:10 schreef Fugie het volgende:
ja ik ben een soort einstein
ik ga weer ergens rondhangen, nix te doen hier
ja want ik draag een brilquote:
ik had het over dorresteinquote:Op zondag 25 december 2005 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja want ik draag een bril![]()
waarom komt Sandra niet meer in de SC ?
Ik zit overigens Home Alone 2 te kijken![]()
ohquote:Op zondag 25 december 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had het over dorrestein
En Sandra vind fok niet meer zo leuk... besteed meer tijd aan haar kunst en zo.
ohja overvloed aan liefde en bloemetjesquote:Op zondag 25 december 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nee joh, we zijn hippies, die haten niet
Gewoon even geen zin...
tijd voor een mevrouw bojo!quote:Op zondag 25 december 2005 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja overvloed aan liefde en bloemetjes
kan ik goed begrijpen (af en toe)![]()
ik verveel me alleen heel vaak
waarom denk je dat ik die Jeep zsm wilde verkopen ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, jij vind je ware wel
Praten ze op dat jeepforum ook wel eens ergens anders over dankapotte auto's en storingen?Ik had meer gelul over WO II, lieren en offroad rijden verwacht.. maa alleen maar "ik krijg mn electrische raam niet mee romhoog" en "er ligt een vloeistof onder mn auto, wat zou het dit keer zijn?"
not my cup of theequote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti mompelt iets over vorige week zaterdag/zondag
Zoek een leuke Friezinquote:Op zondag 25 december 2005 21:43 schreef BoJo het volgende:
ohja de ware mrs BoJo... ik zie het somber in![]()
![]()
Die versta ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoek een leuke Friezin
heb ik ook 19 jaar gedaan... en toen vond ik eenandstedleing
![]()
je trok de stekker van de computer eruit om te gaan stofzuigen ?quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
mn computer viel spontaan uit, en daarom ben ik gaan stofzuigen!
nee, de computer ging ineens uit (ik draai op windiws)quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
je trok de stekker van de computer eruit om te gaan stofzuigen ?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 22:08 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxx > u woont in Friesland / bent Fries?
Mij even als een haas vertellen wat "woensdag" in het fries isquote:Op zondag 25 december 2005 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat moet ik nog meer doen om te overtuigen dat ik Fries ben?
Mijn collega is blijven kleven aan een Friezin uit Veenwouden ( of all places), heb hem even "oant woansdei" ge-sms'tquote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar ga je deze nieuw verworven kennis voor gebruiken?
en was zanger bij de kast......quote:Op zondag 25 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen heeft hij de lelijkste grafkop die je maar kunt bedenken
jij ook al in zo'n gezellige buiquote:Op zondag 25 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nu een liedje over een autist die zelfmoord pleegt
het eerste wat ik dacht was de ruk smiliequote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als Sandra niet beneden had gezeten was ik hugo zn favo smilie na gaan doen denk ik
ach, ik heb van die dagenquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
het eerste wat ik dacht was de ruk smilie
maar eh waarom dat dan? Zo erg is het bij mij nog niet![]()
Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom sta jij in 's hemelsnaam nog niet in de OP?
quote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, ik heb van die dagendat je op bed gaat, en denkt.... ik vind het ook wel best als ik niet meer wakker word
vanwege die verschrikkelijke avatarquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Dus nogmaals: waarom sta je niet in de OP?
Dat is inderdaad een goede redenquote:
Omdat ik hier nooit komquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Dus nogmaals: waarom sta je niet in de OP?
morgen 2u rijden ipv 4 uur OV... Leve de Autoquote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden![]()
en nu een beetje doorposten, dan maak ik wel weer een puikende nieuwe
Dat zegt meer over jou dan over Martin Lawrence....quote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
Ik lig helemaal dubbel om Martin Lawrence![]()
![]()
heb 10 min. mee gekregen. VOnd het niet bijster sterkquote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
Ik lig helemaal dubbel om Martin Lawrence![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morgen 2u rijden ipv 4 uur OV... Leve de Hyundai Excel
Wtf woont je vriendin dan?quote:Op zondag 25 december 2005 23:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morgen 2u rijden ipv 4 uur OV... Leve de Auto
1 op de 5 grappen zijn oke.quote:Op zondag 25 december 2005 23:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
heb 10 min. mee gekregen. VOnd het niet bijster sterk
Accentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |