GTT of GT ?
Check sowieso de standaard dingen: Duw elke hoek in, en wacht hoe deze terugkomt, in 1x, of nadeinend = dempertest, check stoelen qua instapschade, zegt iets over de combinatie kmstand en werkelijke stand. Bekijk de kop: iets zwetend is goed, teveel of niks is slecht, laatste betekend gepoetst en verteld je niets over de werkelijke staat. Bekijk bak, ga niet uit van pennetjes dus de speling in de bak (2 euro per pennetje) maar bekijk het "gevoel IN de versnelling, moeilijk hem erin te krijgen ?": dat is juist goed. Harde slag is goed. Bekijk koelvloeistof, mooi helder, prima, koppakkingtest: geen witte rook, of bij testsonde erin: verkleurt deze ?
(Tommy snapt er inmiddels niks meer van, gaattie nu opzoeken op internet en hippe reply geven)
Bekijk algemene staat. Is het een GTT ?, bekijk turbo. En bekijk stand. Turbo staat revisie periode voor.
Bekijk net als elke auto de punten. Haal je vingers door de wielkasten aan de binnenkant ook bij een Impreza. Ga er mee proefrijden, ga vol in de ankers, bekijk onderkant, en voortrein. Check ABS, check de handrem, etc. Algemeen gevoel of deze eerlijk is. Remmen GTT zijn slecht, neem ook ff mee wat er voor onder zit. Pas op of er geen open sjonnie filter op zit, kan een GTT compleet niet tegen.
En succes. Leuke auto.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation