abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33386390
30 kg, dat is bij mij het verschil tussen wel of niet schijten alvorens in de auto te stappen....
pi_33386982
GTT of GT ?

Check sowieso de standaard dingen: Duw elke hoek in, en wacht hoe deze terugkomt, in 1x, of nadeinend = dempertest, check stoelen qua instapschade, zegt iets over de combinatie kmstand en werkelijke stand. Bekijk de kop: iets zwetend is goed, teveel of niks is slecht, laatste betekend gepoetst en verteld je niets over de werkelijke staat. Bekijk bak, ga niet uit van pennetjes dus de speling in de bak (2 euro per pennetje) maar bekijk het "gevoel IN de versnelling, moeilijk hem erin te krijgen ?": dat is juist goed. Harde slag is goed. Bekijk koelvloeistof, mooi helder, prima, koppakkingtest: geen witte rook, of bij testsonde erin: verkleurt deze ?

(Tommy snapt er inmiddels niks meer van, gaattie nu opzoeken op internet en hippe reply geven)

Bekijk algemene staat. Is het een GTT ?, bekijk turbo. En bekijk stand. Turbo staat revisie periode voor.
Bekijk net als elke auto de punten. Haal je vingers door de wielkasten aan de binnenkant ook bij een Impreza. Ga er mee proefrijden, ga vol in de ankers, bekijk onderkant, en voortrein. Check ABS, check de handrem, etc. Algemeen gevoel of deze eerlijk is. Remmen GTT zijn slecht, neem ook ff mee wat er voor onder zit. Pas op of er geen open sjonnie filter op zit, kan een GTT compleet niet tegen.

En succes. Leuke auto.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  zondag 25 december 2005 @ 01:21:15 #103
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33387230
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ja.
Oh, dat verklaart een hoop waarom jij altijd beweerde dat toyota's nooit stuk gaan, een kantelende zuiger is gewoon "normaal!"

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33387503
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:21 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Oh, dat verklaart een hoop waarom jij altijd beweerde dat toyota's nooit stuk gaan, een kantelende zuiger is gewoon "normaal!"

Piston Angle & Timing Sequentialy & Electronicly Recalculated
Calm down, please!
  zondag 25 december 2005 @ 10:39:45 #105
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33390242
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:36 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Piston Angle & Timing Sequentialy & Electronicly Recalculated
Creatief!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33393483
Wat nog niemand heeft gevraagd (volgens mij ) is wat moet ie kosten?
pi_33394547
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef PNG het volgende:
(Tommy snapt er inmiddels niks meer van, gaattie nu opzoeken op internet en hippe reply geven)
Ik snap idd geen flikker van jou Nederlandsch
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:21 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Oh, dat verklaart een hoop waarom jij altijd beweerde dat toyota's nooit stuk gaan, een kantelende zuiger is gewoon "normaal!"

klopt
Alle Toyota's hebben dat
  zondag 25 december 2005 @ 14:56:19 #108
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_33395221
Ze hebben trouwens niet allemaal ABS dus lomp ankeren en blokkerende wielen zegt nog niks.

Verder moeilijk te controleren maar een enkele keer wil de stuurbekrachtiging nog wel 'ns lekken en da's ronduit duur.
Life is too short don't stress every day
  maandag 26 december 2005 @ 00:15:20 #109
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_33404306
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef Kolkie het volgende:

[..]


Nou, 270-280 pk is zo'n beetje het max. wat de standaard turbo kan leveren. Het is dus niet een kwestie van 'eventjes opschroeven'. Boven een bepaalde druk wordt namelijk de compressie van de lucht zo inefficient dat er niet meer vermogen bijkomt (vanwege de temp.toename van de lucht).
Denk je echt dat je die 30 kg gaat missen behalve wanneer je naar een dragstrip gaat?
quote:
Maargoed, er zijn ook mensen die dikke subwooferswafferstweeters aanbrengen en dat loopt qua kg's ook al snel in de papieren natuurlijk. Tis maar wat je wilt. Laat ik het zo zeggen: als je zoveel geld uitgeeft aan het onderstel dan bén je serieus aan het tunen .
tuurlijk, maar je moet veel meer doen.
Interieur verbouwen, carbon onderdelen erop scheelt veel meer dan de airco weghalen.
het zou wmb geen optie zijn maar smaken verschillen.
  maandag 26 december 2005 @ 23:57:13 #110
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_33427009
Airco verwijderen: priceless
Achterbank verwijderen: priceless
Carbonnen motorkap: minimaal 500 euro

Maargoed, we verzanden in details .

Bedacht me vanmiddag trouwens nog iets alleen dat is niet zichtbaar: achter de voorbumper zit een stukje plaatwerk/balk en deze heeft nog wel eens de neiging weg te rotten. Gelukkig weet met dat bij Subaru Benelux ook en zijn die dingetjes voor weinig te bestellen (90 euro ofzo).
Life is too short don't stress every day
pi_33427252
Met 30+ graden in je auto chill overal heen karren en paupers in hun 30 kilo lichtere impreza zien zweten: priceless.
pi_33427300
Met je Pimppreza driften in de sneeuw: priceless.

  dinsdag 27 december 2005 @ 01:05:22 #113
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_33428903
ontopic: priceless
pi_33437077
Impreza's zijn oer sterke wagens, zolang er niet wordt gekloot met bleed-valves, open luchtfilters enz. Eventjes over het terugdraaien van de KM standen; hier geloof ik niet in, impreza's zijn altijd al in het bezit geweest van liefhebbers. Wil je dit als "primaire auto" gaan rijden, dan loopt dit aardig in de kosten aangezien een beetje gechipte impreza al 1 op 7 haalt bij normaal gebruik. Dit is dan ook de reden dat ze vaak als tweede "hobby-auto" worden aangeschaft.
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:51:59 #115
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_33438202
Dat zeg je nou wel maar er zijn er ook destijds redelijk wat in de lease weggezet. Je hebt het dan niet over duizenden en duizenden (want: verbruik loopt dan veel te veel in de papieren) maar ze zijn er wel. En die zijn inderdaad met veel meer dan een ton vrijgekomen. Binnen extreme machines neemt het aantal 200.000 km gtt's dan ook meer en meer toe . Maar zoals gezegd: door het relatief geringe aantal is het aardig bij te houden wat er met bepaalde auto's gebeurt en ja, er wordt het en der wel mee gerommeld ja.. (@ tjabbo: die groene GTT die in Vroomshoop stond met die dubbele uitlaat en WRX-velgen stond een paar weken geleden 'ineens' met 70.000 km op de klok minder te koop ).
Life is too short don't stress every day
pi_33438630
N.A.P / Onderhoudsboekje.
pi_33482448
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef esfice het volgende:
N.A.P / Onderhoudsboekje.
NAP aanwezig, onderhoudsboekje ook.

Update:

Ik ga van de week een proefritje maken en kijken hoe ie loopt. Maar zo nu en dan krijg ik toch m'n bedenkingen wat betreft onderhoud en benzineverbruik. Het is dus even afwachten of de proefrit goed uitpakt en dan kijken we weer verder
pi_33482842
Om welke uitvoering gaat het dan? Kan het zo een twee drie niet vinden in dit topic?

Ik weet wel dat die allersloomste 1.6 van 90 pk in praktijk al 1 op de 11 rijdt, ja slecht he

Edit: De GT Turbo dus
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33492401
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Om welke uitvoering gaat het dan? Kan het zo een twee drie niet vinden in dit topic?

Ik weet wel dat die allersloomste 1.6 van 90 pk in praktijk al 1 op de 11 rijdt, ja slecht he

Edit: De GT Turbo dus
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:43:30 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34009597
tvp. ben benieuwd of je hem gaat kopen. Jongen die ik ken heeft er 1 gekocht...echt zo'n vet ding

Een zwarte met van die gouden velgen
pi_34039075
Ja, update van de TS?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:04:02 #122
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_34041723
De eerder aangehaalde auto staat in elk geval nog wel op de site... misschien is de TS op mijn aanraden aan het bijsparen voor een blok ofzo .
Life is too short don't stress every day
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:55:15 #123
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_34191491
..ben ook wel benieuwd. Hij staat iig nog steeds te koop.
als in goochelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')