Boeit ons dat evenquote:Op zondag 25 december 2005 17:08 schreef Fwnk het volgende:
ben ik aan het msnen met maryse, had ze gisteravond een jongen versierd, issie homo
Heb je niet meer?quote:Op zondag 25 december 2005 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:blij is
In maart dit jaar is een van de tofste trucks van Nederlands van ene talud afgekukeld, en was is een gort.. zonet heeft de eigenaar/chauffeur me wat foto's van die truck gemaild![]()
Nee die houdt ie achter zodat jij gefrustreerd raakt en nooit meer in de SC wilt komenquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 17:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee die houdt ie achter zodat jij gefrustreerd raakt en nooit meer in de SC wilt komen
Whehehe, Ik moet echt weten of het een kloon is of nietquote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb maar 1 foto van de cabine van die truck ja
maar genoeg andere wrakkenfoto's
http://weblog.fok.nl/blog/9698
twee foto's van dezelfde tattoo.... Of hij is die foto een tijd geleden tegen gekoemn op internet, en heeft er een heel verhaal omheen gebouwd, maanden lang opbouwend, om met oudjaar tot een mooie klapper te komen....quote:Op zondag 25 december 2005 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, Ik moet echt weten of het een kloon is of niet
quote:Op zondag 25 december 2005 17:35 schreef RamonaRicardo het volgende:
Robbie is echtHij heeft me gevraagd vanmiddag en ik heb ja gezegd
En Sjoewe jij bent gewoon stom![]()
![]()
![]()
![]()
:(:(:(::(((:(::((::(:((::(
Tis wel een kloon maar die tekening is gewoon gemaakt met een pen oidquote:Op zondag 25 december 2005 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee foto's van dezelfde tattoo.... Of hij is die foto een tijd geleden tegen gekoemn op internet, en heeft er een heel verhaal omheen gebouwd, maanden lang opbouwend, om met oudjaar tot een mooie klapper te komen....
Of hij heeft haar zojuitse ten huwelijk gevraagd
Sure, FWNK. Die tattoo is wel echt. De vraag is alleen of hij ook op RR staatquote:Op zondag 25 december 2005 17:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis wel een kloon maar die tekening is gewoon gemaakt met een pen oid
ik heb he-le-maal niks productiefs gedaan, ben je niet trots op me?quote:Op zondag 25 december 2005 18:11 schreef Sjoewe het volgende:
gaat wel, straks nog wat en morgen nog wat, dan moet ik een heel eind zijn
Ab-so-luutquote:Op zondag 25 december 2005 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb he-le-maal niks productiefs gedaan, ben je niet trots op me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |