nee, de computer ging ineens uit (ik draai op windiws)quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
je trok de stekker van de computer eruit om te gaan stofzuigen ?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 22:08 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxx > u woont in Friesland / bent Fries?
Mij even als een haas vertellen wat "woensdag" in het fries isquote:Op zondag 25 december 2005 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat moet ik nog meer doen om te overtuigen dat ik Fries ben?
Mijn collega is blijven kleven aan een Friezin uit Veenwouden ( of all places), heb hem even "oant woansdei" ge-sms'tquote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar ga je deze nieuw verworven kennis voor gebruiken?
en was zanger bij de kast......quote:Op zondag 25 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen heeft hij de lelijkste grafkop die je maar kunt bedenken
jij ook al in zo'n gezellige buiquote:Op zondag 25 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nu een liedje over een autist die zelfmoord pleegt
het eerste wat ik dacht was de ruk smiliequote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als Sandra niet beneden had gezeten was ik hugo zn favo smilie na gaan doen denk ik
ach, ik heb van die dagenquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
het eerste wat ik dacht was de ruk smilie
maar eh waarom dat dan? Zo erg is het bij mij nog niet![]()
Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom sta jij in 's hemelsnaam nog niet in de OP?
quote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, ik heb van die dagendat je op bed gaat, en denkt.... ik vind het ook wel best als ik niet meer wakker word
vanwege die verschrikkelijke avatarquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Dus nogmaals: waarom sta je niet in de OP?
Dat is inderdaad een goede redenquote:
Omdat ik hier nooit komquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Dus nogmaals: waarom sta je niet in de OP?
morgen 2u rijden ipv 4 uur OV... Leve de Autoquote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden![]()
en nu een beetje doorposten, dan maak ik wel weer een puikende nieuwe
Dat zegt meer over jou dan over Martin Lawrence....quote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
Ik lig helemaal dubbel om Martin Lawrence![]()
![]()
heb 10 min. mee gekregen. VOnd het niet bijster sterkquote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
Ik lig helemaal dubbel om Martin Lawrence![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morgen 2u rijden ipv 4 uur OV... Leve de Hyundai Excel
Wtf woont je vriendin dan?quote:Op zondag 25 december 2005 23:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morgen 2u rijden ipv 4 uur OV... Leve de Auto
1 op de 5 grappen zijn oke.quote:Op zondag 25 december 2005 23:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
heb 10 min. mee gekregen. VOnd het niet bijster sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |