ja want ik draag een brilquote:
ik had het over dorresteinquote:Op zondag 25 december 2005 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja want ik draag een bril![]()
waarom komt Sandra niet meer in de SC ?
Ik zit overigens Home Alone 2 te kijken![]()
ohquote:Op zondag 25 december 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had het over dorrestein
En Sandra vind fok niet meer zo leuk... besteed meer tijd aan haar kunst en zo.
ohja overvloed aan liefde en bloemetjesquote:Op zondag 25 december 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nee joh, we zijn hippies, die haten niet
Gewoon even geen zin...
tijd voor een mevrouw bojo!quote:Op zondag 25 december 2005 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja overvloed aan liefde en bloemetjes
kan ik goed begrijpen (af en toe)![]()
ik verveel me alleen heel vaak
waarom denk je dat ik die Jeep zsm wilde verkopen ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, jij vind je ware wel
Praten ze op dat jeepforum ook wel eens ergens anders over dankapotte auto's en storingen?Ik had meer gelul over WO II, lieren en offroad rijden verwacht.. maa alleen maar "ik krijg mn electrische raam niet mee romhoog" en "er ligt een vloeistof onder mn auto, wat zou het dit keer zijn?"
not my cup of theequote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti mompelt iets over vorige week zaterdag/zondag
Zoek een leuke Friezinquote:Op zondag 25 december 2005 21:43 schreef BoJo het volgende:
ohja de ware mrs BoJo... ik zie het somber in![]()
![]()
Die versta ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoek een leuke Friezin
heb ik ook 19 jaar gedaan... en toen vond ik eenandstedleing
![]()
je trok de stekker van de computer eruit om te gaan stofzuigen ?quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
mn computer viel spontaan uit, en daarom ben ik gaan stofzuigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |