waarom denk je dat ik die Jeep zsm wilde verkopen ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, jij vind je ware wel
Praten ze op dat jeepforum ook wel eens ergens anders over dankapotte auto's en storingen?Ik had meer gelul over WO II, lieren en offroad rijden verwacht.. maa alleen maar "ik krijg mn electrische raam niet mee romhoog" en "er ligt een vloeistof onder mn auto, wat zou het dit keer zijn?"
not my cup of theequote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti mompelt iets over vorige week zaterdag/zondag
Zoek een leuke Friezinquote:Op zondag 25 december 2005 21:43 schreef BoJo het volgende:
ohja de ware mrs BoJo... ik zie het somber in![]()
![]()
Die versta ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoek een leuke Friezin
heb ik ook 19 jaar gedaan... en toen vond ik eenandstedleing
![]()
je trok de stekker van de computer eruit om te gaan stofzuigen ?quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
mn computer viel spontaan uit, en daarom ben ik gaan stofzuigen!
nee, de computer ging ineens uit (ik draai op windiws)quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
je trok de stekker van de computer eruit om te gaan stofzuigen ?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 22:08 schreef Alfisti het volgende:
Alexxxxx > u woont in Friesland / bent Fries?
Mij even als een haas vertellen wat "woensdag" in het fries isquote:Op zondag 25 december 2005 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat moet ik nog meer doen om te overtuigen dat ik Fries ben?
Mijn collega is blijven kleven aan een Friezin uit Veenwouden ( of all places), heb hem even "oant woansdei" ge-sms'tquote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar ga je deze nieuw verworven kennis voor gebruiken?
en was zanger bij de kast......quote:Op zondag 25 december 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen heeft hij de lelijkste grafkop die je maar kunt bedenken
jij ook al in zo'n gezellige buiquote:Op zondag 25 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nu een liedje over een autist die zelfmoord pleegt
het eerste wat ik dacht was de ruk smiliequote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als Sandra niet beneden had gezeten was ik hugo zn favo smilie na gaan doen denk ik
ach, ik heb van die dagenquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
het eerste wat ik dacht was de ruk smilie
maar eh waarom dat dan? Zo erg is het bij mij nog niet![]()
Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom sta jij in 's hemelsnaam nog niet in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |