ex-kloonquote:Op zondag 25 december 2005 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb m half naar je kloon genoemd
ga naar Scheveningen, kun je je smaen met ook_gek vervelenquote:
nee en... neequote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar Scheveningen, kun je je smaen met ook_gek vervelen
of ga alle auto's die op je site staan, en die ik nog niet op BB heb gezet, daar neerplempmen![]()
Morgenquote:Op zondag 25 december 2005 14:02 schreef Alfisti het volgende:
Ga die knots dan monteren lutser!
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef BoJo het volgende:
enne was je al klaar met stofzuigen Alfisti![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Poultje maken? Die ligt in April 2006 nog steeds in de verpakking
Omrop Fryslanquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Rollade
Omrop Fryslân
En straks een traditioneel achtelrijk typisch Alexxxxx topic openen hier in PTA
schroeven, die andere kan je er zo afschroeven en deze heeft ook een schroefdraad binnenin. Eitje joh, bij Alfa Romeo denken ze tenminste wel naquote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef Fugie het volgende:
ik hoop wel dat je je pookknop makkelijk ken vervangen bo, ik kan mijn sparco ding er niet meer afhalen zonder te dremelen en te boren enzo
ook_gek is even niet beschikbaar vandaagquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga naar Scheveningen, kun je je smaen met ook_gek vervelen
Als mijn kloon bepaal IK wanneer jij beschikbaar bent ja?quote:Op zondag 25 december 2005 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook_gek is even niet beschikbaar vandaag![]()
Ik zit helemaal vol met bezoekjes hier bezoekjes daar. En het ergste is nog dat ik niet kan slapen vandaagHeb maar 1.5 uur geslapen vannacht
MAar was een geweldige avond
Was ook een bekende nederlander avond lijkt het wel. Ik kwam de volgende mensen tegen gisteren.
Jody barnalKankerkneus is dat zeg
![]()
Spike van direct
jamie van direct
dennis van MTV
quote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad
Omrop Fryslan
Omrop Fryslân![]()
niet zonder toestemming natuurlijk hequote:
Waar?quote:Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ej
PNG zit te bitchen hè, al gelezen?
hij heeft me helemaal door
jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
die forumsoftware van jeepforum![]()
Geef mij maar phpBB
www.haaima.com/baf ofzoquote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Kijk ook een sin het filmpjes topic als je PNG uit wilt lachen
Heeft iemand nog links naar leuke phpBB voertuigfora?Desnoods Engels, duits, Fries of poolstalig
ik denk, ik post even een foto in hun gespot topic... maar die kuttige software slik dat nietquote:
hoezo dat dan ?quote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb ooit gezworen daar nooit lid van te worden
Wie zijn er online?quote:
Ik kwam er ooit eens lurken.. en zag een topic "aan welke fokker heb je de grootste schurfthekel"quote:Op zondag 25 december 2005 14:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo dat dan ?
Niet dat het wat uitmaakt want Baf! is dood![]()
quote:
quote:De gebruikers hebben in totaal 9818 berichten geplaatst
We hebben 21 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is M5
quote:Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam er ooit eens lurken.. en zag een topic "aan welke fokker heb je de grootste schurfthekel"
Daar kwam mn naam iets te vaak voor
ik was een kutuser in het begin jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:56 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
naja je vroeg er zelf om met je uitlokkingen![]()
Ga weg jijquote:
En wat heb je op het oog dan, HBO is redelijk divers natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2005 16:45 schreef PeuRac het volgende:
ohja, ik heb besloten om in Augustus weer met een opleiding te beginnen, alle vacatures die me leuk lijken zijn nl op HBO niveau, dus ga ik dat maar doen![]()
Nee ik heb je doorgegeven aan een anderquote:Op zondag 25 december 2005 16:46 schreef PeuRac het volgende:
hey sjoeweje had me gemist gisteren zag ik?
eeuh, het was ongeveer: IBMS International Business Managment and Schoolquote:Op zondag 25 december 2005 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wat heb je op het oog dan, HBO is redelijk divers natuurlijk
in Utrecht? Succes dan maarquote:Op zondag 25 december 2005 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, het was ongeveer: IBMS International Business Managment and School
Ik loop al een poosje met het idee (afgelopen zomer ook al), maar nu weet ik het zeker, komende half jaar flink sparen voor uitzet en een goede kamer zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |