hmmmmmm.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Xlarge29 het volgende:
ik haat de mijne ook , maar ik heb hem zo goed vermomd dat niemand ooit achter mijn echte identiteit kan komen
Clowns zijn over het algemeen ook zeker zeer haat waardige personenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef longinus het volgende:
Ik haat Bassie (de clown)
Dit is een heel serieus topic hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:34 schreef Ericjuh het volgende:
* Ericjuh wacht op de eerste persoon die zegt dat danny zijn of haar kloon is!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit is een heel serieus topic hoor
Harry Potterquote:
loopt alleen maar met zijn stok te zwaaienquote:
Mijn kloon had laatst iemand bezwangerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
loopt alleen maar met zijn stok te zwaaien
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Alicey het volgende:
Mag je hier als je een kloon bent ook je originele account haten?
Het leek mij juist goed om het verhaal van 2 kanten te bekijken. Het wordt wel erg eenzijdig als je alleen users aan het woord laat, en niet de clones.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Het topic heet toch Ik haat mijn kloon.
Je maakt maar een nieuw topicIk haat mijn user
Ik durf niet meer te posten met m'n kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leek mij juist goed om het verhaal van 2 kanten te bekijken. Het wordt wel erg eenzijdig als je alleen users aan het woord laat, en niet de clones.
Ik niet meer met mijn user.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten met m'n kloon
Wat heeft die van jou uitgevroten dan?quote:
Niets, en dat is nou juist het probleem. Mijn user is nog braver dan ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat heeft die van jou uitgevroten dan?
Wil je die van mij overnemen? 50 euroquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef tuut84 het volgende:
kheb gen kloon
Dat verklaart haar baard!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En Yvonne is mijn kloon
Mijn kloon, wat doe je!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En Yvonne is mijn kloon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |