hmmmmmm.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef Xlarge29 het volgende:
ik haat de mijne ook , maar ik heb hem zo goed vermomd dat niemand ooit achter mijn echte identiteit kan komen
Clowns zijn over het algemeen ook zeker zeer haat waardige personenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef longinus het volgende:
Ik haat Bassie (de clown)
Dit is een heel serieus topic hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:34 schreef Ericjuh het volgende:
* Ericjuh wacht op de eerste persoon die zegt dat danny zijn of haar kloon is!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit is een heel serieus topic hoor
Harry Potterquote:
loopt alleen maar met zijn stok te zwaaienquote:
Mijn kloon had laatst iemand bezwangerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
loopt alleen maar met zijn stok te zwaaien
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Alicey het volgende:
Mag je hier als je een kloon bent ook je originele account haten?
Het leek mij juist goed om het verhaal van 2 kanten te bekijken. Het wordt wel erg eenzijdig als je alleen users aan het woord laat, en niet de clones.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Het topic heet toch Ik haat mijn kloon.
Je maakt maar een nieuw topicIk haat mijn user
Ik durf niet meer te posten met m'n kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leek mij juist goed om het verhaal van 2 kanten te bekijken. Het wordt wel erg eenzijdig als je alleen users aan het woord laat, en niet de clones.
Ik niet meer met mijn user.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten met m'n kloon
Wat heeft die van jou uitgevroten dan?quote:
Niets, en dat is nou juist het probleem. Mijn user is nog braver dan ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat heeft die van jou uitgevroten dan?
Wil je die van mij overnemen? 50 euroquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef tuut84 het volgende:
kheb gen kloon
Dat verklaart haar baard!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En Yvonne is mijn kloon
Mijn kloon, wat doe je!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En Yvonne is mijn kloon
vivid imaginationquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:24 schreef Sjoewe het volgende:
Ik haat mijn kloon ook. Hij wordt de laatste tijd steeds zelfstandiger, en beleefd allemaal rare avonturen en het kost me steeds meer tijd om het geheim te bewaren en alles weer recht te praten. Ik kan het niet meer aanHij jaagt me de stuipen op het lijf en de stress kan ik niet meer aan. Volgens de doctor loop ik tegen een burnout aan en moet ik per direct stoppen met klonen. Dus bij deze onthul ik m'n kloon:
PeuRac
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/user/history/52677
Ja, ik kon hem onderweg afschuddenquote:Op zondag 25 december 2005 00:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
vivid imagination
Ow wacht ff, met wie heb ik dan gemeet?
Aub met Sjoewe he![]()
pfew... gelukkig maarquote:
Je had het meteen gemerktquote:
als ie zou gaan beginnen over een auto, die dan NET toevallig bij de garage is?quote:
Als ik je in de parkeergarage een compliment over je mattenset had gegevenquote:Op zondag 25 december 2005 00:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
als ie zou gaan beginnen over een auto, die dan NET toevallig bij de garage is?
die had ik niet eens in dat gouwe staaltje vernuft van een autotechniekquote:Op zondag 25 december 2005 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik je in de parkeergarage een compliment over je mattenset had gegeven
Maar hij klonk wel lekkerquote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
die had ik niet eens in dat gouwe staaltje vernuft van een autotechniek
een deel zat er nog onder jaquote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar hij klonk wel lekker
Zonder uitlaat...
Moet je voorstellen wat een geweld het was geweest als ie er helemaal af had gelegenquote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
een deel zat er nog onder ja![]()
de rest in de kofferbak
Dan mocht ik vast niet meer verder van die lieve agentquote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat een geweld het was geweest als ie er helemaal af had gelegen
Je mag ook_gek wel van me hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 00:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan mocht ik vast niet meer verder van die lieve agent
En ot: ik wil ook een kloon
en ik maar denken "wodka met jus"quote:Op zondag 25 december 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag ook_gek wel van me hebben
zn wachtwoord is:
"schilderswijk"
nee, de Alex met 3 x-en is jou kloonquote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef Steve-O het volgende:
Alexxxxx is mijn kloon maar hij werkt niet mee.
Dat bedoel ik nou met bijdehand doen .quote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de Alex met 3 x-en is jou kloon
achsooooooooquote:
Ga je dan geen geesten zien?quote:Op zondag 25 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
Peurac lenen? PW: mattenset
Sinds de bekentenissen van vanmiddag voel ik me weer helemaal vrij en opgehelderdquote:
zoals Ray Charles?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |