eeuh, het is imho zondag, wat voor n nuttigs wou je doen dan?quote:Op zondag 25 december 2005 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Trouwnes best een kut-gedachte
Ik HAD nu iets nuttigs kunnen doen
Ik weet wel dat het jou als christen zijnde verboden is iets nuttigs te doen op zondag, maar ik had nu ook aan mn boek kunnen werken bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 december 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, het is imho zondag, wat voor n nuttigs wou je doen dan?![]()
Ik heb 2 jaar lang elke zondag gewerktquote:Op zondag 25 december 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het jou als christen zijnde verboden is iets nuttigs te doen op zondag, maar ik had nu ook aan mn boek kunnen werken bijvoorbeeld
interessant. ga door met vertellen.quote:Op zondag 25 december 2005 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang elke zondag gewerktdoor sterk christelijke vrienden van me werd dat nogal afgekeurd, mij boeide t geen flikker, moest ook altijd met kerst werken. Ik zou het heerlijk gevonden hebben om vandaag te moeten werken.
Nu zit ik te twijfelen of je dit meent, of dat je me bezeiktquote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
interessant. ga door met vertellen.
quote:Op zondag 25 december 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
onze modjes zijn er ook neit zo veel meer de laatste tijd hevanochtend geNSBt, topic is nog steeds open
om nog maar over de TT te zwijgen
nee, echt heel boeiend. Heb je meer van dit soort parabels?quote:Op zondag 25 december 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu zit ik te twijfelen of je dit meent, of dat je me bezeikt![]()
Maar goed, ik ben dus geen 13 in een dozijn Christen, ik intrepeteer het geloof en de bijbel op mijn manier, en dat komt lang niet altijd overeen met de meeste christenen. Gelukkig denken enkele vrienden van me er net zo over (al verschillen we onderling wel over sommige standpunten) en dat kan soms leuke discussies opleveren met andere christenen.
quote:Op zondag 25 december 2005 17:35 schreef RamonaRicardo het volgende:
Robbie is echtHij heeft me gevraagd vanmiddag en ik heb ja gezegd
En Sjoewe jij bent gewoon stom![]()
![]()
![]()
![]()
:(:(:(::(((:(::((::(:((::(
das epikakaquote:Op zondag 25 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je spelt: Epica
http://video.google.com/videoplay?docid=5549962866430891061&q=epica
en daar luister ik nu naar
Beneden heb ik het op DVD
jaquote:
kf moet kg zijn?quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je t over de duvel hebt
nu de TT nog
Ze zat bij sanne en nog een paar vrienden van me op schoolquote:Op zondag 25 december 2005 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Simone Simons? Ongetwijfeld.
Maar mark Jansen is best OK
ook veranderdquote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je t over de duvel hebt
nu de TT nog
Doet het bij mij niet, maar dat ligt aan mn pcquote:Op zondag 25 december 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9201069502907157634
Peu, hier kun je nog wat van leren jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |