quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Ik genietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
Robert verhuurd aan Betis Sevilla meldt studio sport net
Gaat nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef JoleX het volgende:
komt ie misschien wel in actie tegen AZ in de Uefa Cup
Waarom gaat dat niet?quote:
Dat weet ik niet hoor, dat regelement spreekt zichzelf nogal tegen vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet?
Huntelaar mag ook voor Ajax uitkomen in de CL, als hij naar Ajax gaat
Nope.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Huntelaar mag ook voor Ajax uitkomen in de CL, als hij naar Ajax gaat
Goede 4-4-2 spits.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij had gezegd dat dit zo'n goede aankoop was?
Lees je in, jawel.quote:
wat rijtjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zullen we jou vast maar niet aan je uitspraken die niet klopten gaan herinneren?![]()
De spelers die niet kwamen, maar wel zouden komen inderdaad. In de kwaliteiten van spelers heb ik mij op voorhand echter zelden vergist, in tegenstelling tot mm.quote:
ach boeiend zo kan je over iedereen wel wat vinden op het forum, ik ga me er niet druk over maken. In mijn post historie zijn zat blunders te vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
De spelers die niet kwamen, maar wel zouden komen inderdaad. In de kwaliteiten van spelers heb ik mij op voorhand echter zelden vergist, in tegenstelling tot mm.
Bij anderen maak ik me er ook niet zo'n druk over, maar geef toe dat mm zich wel als een ware pseudo-kenner manifesteert met z'n lijstjes en databases uit Portugal en Oezbekistan.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach boeiend zo kan je over iedereen wel wat vinden op het forum, ik ga me er niet druk over maken. In mijn post historie zijn zat blunders te vinden.
belangrijker we gaan die beker weer erbij winnen
Barreto, mag zich bij ons weer in vorm spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Dat zijn twee hééééle dure weet ik in ieder gevalquote:Op woensdag 21 december 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barreto, mag zich bij ons weer in vorm spelen
Hofland mag terug komen, al is hij erg duur.
quote:Op woensdag 21 december 2005 02:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn twee hééééle dure weet ik in ieder geval
Goedkope, haalbare versterkingen voor de winterstop:
Elia
Jansen (de linksback van Vitesse)
Kruiswijk/Luirink (1 van deze 2 is vast wel los te weken)
Jenner (voor de breedte uiteraard)
inderdaad breedte speler, prima eredivisiespeler. Maar in Europa voorlopig geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die Culina bij jullie? Valt 'ie een beetje in de smaak? Van wat ik van 'm zie kan ik nou niet bijster zeggen dat 'ie wat toevoegt aan PSV en een typische breedtespeler is. Maar wie weet zien PSV'ers dat anders.
Hij is duidelijk geen basisspeler, maar wel een soort John de Jong en daar heeft PSV ook behoefte aan natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Hoe zit dat met die Culina bij jullie? Valt 'ie een beetje in de smaak? Van wat ik van 'm zie kan ik nou niet bijster zeggen dat 'ie wat toevoegt aan PSV en een typische breedtespeler is. Maar wie weet zien PSV'ers dat anders.
soort de Jong ja, alleen dan wel fitquote:Op woensdag 21 december 2005 03:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is duidelijk geen basisspeler, maar wel een soort John de Jong en daar heeft PSV ook behoefte aan natuurlijk
Culina heeft best potentie. Hij neemt goede corners, maakt veel loopwerk en is vrij handig. Moet nog veel groeien, maar is zeker van waarde. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Ferreyra ziet blijkbaar geen kans om aan te haken bij de rest van de selectiequote:Robert voor anderhalf jaar verhuurd, Ferreyra terug naar Argentinie
Zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf melden dat Robert niet voor de tweede seizoenshelft maar voor anderhalf seizoen is verhuurd met optie tot koop aan Betis Sevilla.
De Telegraaf weet daarnaast te melden dat in de winterstop ook de van CSKA Moskou gehuurde Osmar Ferreyra vertrekt.Hij zou terugkeren naar Argentinie om voor River Plate uit te gaan komen.
Jammer dat Ferreyra weggaat. Ik ben van mening dat hij geen enkele kans heeft gehad om zich te bewijzen. Kan me niet voorstellen dat hij het niveau bij PSV niet aan kan.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:15 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ferreyra ziet blijkbaar geen kans om aan te haken bij de rest van de selectie
Helemaal niemand. Spelers zat.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Die beker gaan we uiteraard winnen. Wie zien jullie graag naar PSV komen in de winterstop?
Sibon nu nog aan Vitesse verkopen en dan een betere spits erbij halen... namen weet ik zo nietquote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef cultheld het volgende:
Wat een heerlijk ventje ben je toch. Je spreekt jezelf constant tegen hier, nu weer over Robert. Dat was een wereldspits, die wij dan wel niet kenden, maar in Mexico en in Jong Brazilië blablabla en nu zwaai je hem uit alsof je het niks vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij anderen maak ik me er ook niet zo'n druk over, maar geef toe dat mm zich wel als een ware pseudo-kenner manifesteert met z'n lijstjes en databases uit Portugal en Oezbekistan.
Huh, vreemd.. Huntelaar mag toch echt niet in de CL spelen omdat hij al europees heeft gespeeld, en voor Robert geld dit toch ook :Squote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef dndiek het volgende:
Sportjournaal meldt dat Robert mee kan doen tegen AZ als hij naar Betis gaat
dus lijkt me dat Huntelaar ook mee mag doen in de CL
Regel 15.13 uit het UEFA Regelement. Las ik gisteren ook ergens. Het schijnt dus wel te mogen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef endr0me het volgende:
[..]
Huh, vreemd.. Huntelaar mag toch echt niet in de CL spelen omdat hij al europees heeft gespeeld, en voor Robert geld dit toch ook :S
zaten, voor Lyon is het even afwachten voor welk vak ik kaartjes heb.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
LOL.
Pyth en Rubber zitten bij mijn maatjes in de buurt
Is niet je vaste vak dus?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
zaten, voor Lyon is het even afwachten voor welk vak ik kaartjes heb.
Pyth heeft daar een seizoenskaart en kan voor de CL zijn eigen plaats kopen. Ik ben lid van de supportersverenging en mag na de seizoenkaarthouders mn kaarten kopen dus dan ben ik afhankelijk van wat er over is. Bovendien is Oost onder ook nog een vrij keuze, je mag in vak V,W,X en Y gaan staan waar je wilquote:
Tussen de andere ruigen!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Pyth heeft daar een seizoenskaart en kan voor de CL zijn eigen plaats kopen. Ik ben lid van de supportersverenging en mag na de seizoenkaarthouders mn kaarten kopen dus dan ben ik afhankelijk van wat er over is. Bovendien is Oost onder ook nog een vrij keuze, je mag in vak V,W,X en Y gaan staan waar je wilwij staan dan meestal ergens rond de trap tussen V & W.
de stoere jongen uithangenquote:
Ik heb ook nog steeds een uitnodiging om een keertje een wedstrijd te komen kijken op Oost,,,,quote:
Staan rules! Komt de sfeer ook ten goede!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
altijd gezelligsowieso heerlijk om te kunnen staan gedurende de hele wedstrijd.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Staan rules! Komt de sfeer ook ten goede!
quote:21/12/2005 - 'Sibon mag alleen weg bij komst vervanger'
(Gepost door RvN)
Volgens het AD heeft Hiddink de transfer van Robert financieel als een goede zaak bestempeld. Of Sibon nu nog weg mag is de vraag. Dat zou volgens de krant alleen zo zijn indien Hiddink een vervanger voor Sibon kan halen
Net-niet-zielan kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb ooit één keer een passe partous gehad voor de hoofdtribune
sta je 1 seconde te lang hoor je al "ZITTEN" achter je
[..]graag een beetje breedte
als hij wat vaker heel zou blijven graagquote:
Robert is een goede 4-4-2 counterspits met een beweeglijke spits naast zich.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat een heerlijk ventje ben je toch. Je spreekt jezelf constant tegen hier, nu weer over Robert. Dat was een wereldspits, die wij dan wel niet kenden, maar in Mexico en in Jong Brazilië blablabla en nu zwaai je hem uit alsof je het niks vindt.
Verder hoef ik met jou geen discussie over kenner of niet kenner, dat mag een ieder lekker voor zich bepalen. Maar... Nu kijk jij volgens eigen zeggen pas 2 jaar voetbal, dan is het vreemd om af te geven op mensen die uit het hoofd een enorme hoeveelheid spelers van clubs uit de Europese topcompetities kennen, de Nederlandse competities inclusief hoofdklasse A en B zaterdag, een aanzienlijk deel Afrikanen, plus de bekendste spelers uit de kleinere Europese competities. Als jij nou ongeveer op een kwart daarvan komt, mag je weer eens over pseudokenners beginnen.
Zuid-Amerika weet ik ook weinig van, maar ik heb ook nooit beweerd dat dat anders is.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert is een goede 4-4-2 counterspits met een beweeglijke spits naast zich.
Best netjes trouwens als je zoveel spelers beweert te kennen, maar nog nooit van Alex, Farfán en Gomes had gehoord toen ze naar PSV kwamen en dat je een paar maanden geleden niet eens van Gago en Zabaleta had gehoord.
Inmiddels overigens 4
Gomes en Farfan kende ik ook niet, al had ik weleens het idee dat ik de naam Farfan ook paar keer was tegengekomen in Championship Managerquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Alex wist ik ook wel, Gomes inderdaad niet en Farfán ook niet.
Alex kende je ook niet, want ik weet nog goed dat hij "niks kon zijn" omdat je er "nog nooit van gehoord had"quote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Alex wist ik ook wel, Gomes inderdaad niet en Farfán ook niet.
In het Ajax-topic is het vaak het PSV topic, moet je eens langskomenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef Neoktheone het volgende:
Ik dacht dat ik hier in het PSV topic zat![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:22 schreef JustJunior het volgende:
Kunnen we niet een centraal topic maken voor MM en Cultheld
[Centraal] MM vs. CH #1: Wie kent de meeste Zuid-Amerikanen?!!
Ik zie er ook liever meteen geld voorquote:
Maar aan de andere kant... Waarschijnlijk raakten ze hem aan de straatstenen niet kwijt en wilden ze toch van zijn loonlast af. Maar anderhalf seizoen vind ik wel erg veel. Waarom niet tot het einde van dit seizoen...quote:Op donderdag 22 december 2005 06:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie er ook liever meteen geld voor
Eigenlijk zegt dit niet alleen wat over Cocu, maar over heel PSV. Als Hiddink in zijn ogen vindt dat Cocu een enorme wereldprestatie leverde door PSV aansprekende resultaten te laten halen, moeten we heel erg gaan vrezen als Cocu weg is. Wie trekt dan de kar? Wie zet dan de spelers neer? Volgens Hiddink is er geen opvolger, want er is in zijn ogen maar 1 swerelds beste.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef dndiek het volgende:
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink als bondscoach van Australie bij de verkiezing van beste voetballer van de wereld Phillip Cocu had gekozen. De FIFA besloot die stem ongeldig te verklaren omdat Hiddink coach is van Cocu. Bondscoaches mogen ook geen speler van hun eigen elftal kiezen. Hiddink noemde Ronadinho als tweede.het viel te proberen
Jezus, klinkt alsof hij een goedkope hoer is ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef endr0me het volgende:
voetbalzone meld dat Samaras zichzelf aangeboden heeft bij PSV..
zou ik een goede vinden, hij is pas 20 jaar en laat bij vlagen goed voetbal zien..
weetniet of Guus van hem gecharmeerd is eigelijk..
Sjeeez, misschien was het wel een geintje van Guus, aangezien de winnaar toch wel vaststond???quote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt dit niet alleen wat over Cocu, maar over heel PSV. Als Hiddink in zijn ogen vindt dat Cocu een enorme wereldprestatie leverde door PSV aansprekende resultaten te laten halen, moeten we heel erg gaan vrezen als Cocu weg is. Wie trekt dan de kar? Wie zet dan de spelers neer? Volgens Hiddink is er geen opvolger, want er is in zijn ogen maar 1 swerelds beste.
Misschien.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sjeeez, misschien was het wel een geintje van Guus, aangezien de winnaar toch wel vaststond???
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Zapper het volgende:
Wat een afgangWord je kampioen, win je nationale beker en hoor je tot de beste 4 van Europa, word je verslagen door 2 dames die een peddel vast kunnen houden
pfffquote:PSV grijpt naast titel Sportploeg v/h jaar
Het zeilduo Marcelien de Koning en Lobke Berkhout is vanavond in de RAI in Amsterdam gekozen tot Sportploeg van het jaar 2005. De wereldkampioenen lieten PSV en het nationale honkbalteam verrassend achter zich.
Lege handen
PSV was met de bijna volledige selectie naar Amsterdam gekomen. Zelfs hoofdcoach Guus Hiddink had het coachschap van het elftal van Ronaldo in de ‘Wedstrijd tegen de armoede’ afgezegd om aanwezig te kunnen zijn op het sportgala 2005. Maar uiteindelijk stond de landskampioen, winnaar van de nationale beker en de club die behoorde bij de bests vier in Europa in het seizoen 2004-2005 met lege handen.
En terecht.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Zapper het volgende:
Wat een afgangWord je kampioen, win je nationale beker en hoor je tot de beste 4 van Europa, word je verslagen door 2 dames die een peddel vast kunnen houden
De helft ongeveer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Wie van dat zooitje van gisteravond staat nog allemaal bij jullie onder contract?
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Wie van dat zooitje van gisteravond staat nog allemaal bij jullie onder contract?
Voelt zeker goed om weer een keer te winnen in Eindhoven is het niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Geef er maar weer een draai aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voelt zeker goed om weer een keer te winnen in Eindhoven is het niet?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geef er maar weer een draai aan.
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Het voelt idd machtig goed om van een stelletje amateurs te winnen. Nou dan!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook gewoon serieus hoor.
Eerst niet, daarna toch een edit.....en jawel hoor.....gotta love itquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wou je gewoon uit de tent lokken en je hapt
Ik geef je voor de verandering een keer gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze, misschien op Janssen na, ook niet meer voor PSV zullen spelen.
Leuk dat hij gelijk zo goed wordt opgevangenquote:Pepe Pla onder de indruk van PSV
José Plá Moya, oftewel Pepe Plá, is een aantal dagen in Eindhoven om zich te oriënteren bij zijn nieuwe club PSV. De 18-jarige van Valencia afkomstige verdediger zei in een eerste reactie erg onder de indruk te zijn van de club.
Plá doorliep de jeugdopleiding van Valencia CF, maar kon ondanks zijn grote talent niet op een basisplaats rekenen in het eerste elftal. De goede contacten met Guus Hiddink - in het verleden trainer van de club uit de Spaanse Primera Division - en de prestaties van PSV in de Champions League deden de speler van Spanje onder 18 doen besluiten naar PSV te gaan. "PSV is net als Valencia een topclub. Ik ben persoonlijk vol verwachting en zie deze stap als een enorme uitdaging voor mijzelf", aldus Plá.
Pepe Plá blijft tot het einde van dit jaar in Eindhoven, daarna keert hij weer even terug naar zijn geboorteland om zich op 9 januari 2006 weer bij de selectie te voegen. "Ik ben zeer onder de indruk van PSV, de professionele organisatie maar ook de manier van ontvangst. Heel warm. Ik ben hier samen met mijn vader en heb inmiddels een appartement in het centrum van Eindhoven gevonden. De eerste avond zijn we uitgenodigd bij een Spaanse Restaurant in Eindhoven, El Patio Andaluz. Daar hebben we met Jefferson Farfán, Osmar Ferreyra, Gomes en Robert gegeten. Met de Zuid-Amerikanen klikte het meteen, het was een mooi welkom."
als ze optie lichten juich ikquote:22/12/2005 - 'Half miljoen voor verhuur Robert'
(Gepost door RvN)
Volgens Diario de Sevilla is met de verhuur van Robert aan Betis Sevilla een huursom van meer dan een half miljoen euro gemoeid. Betis zou naast de verhuur een optie tot koop voor een bedrag van 3 miljoen euro hebben verkregen. Robert werd door PSV voor naar verluidt 4 miljoen euro aangetrokken.
quote:
Van wie komt dat dan vandaan? Kun je nu wel zeggen. Overal lees ik 15%.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef cultheld het volgende:
Ik heb waarschijnlijk dezelfde bron als Dylan Dog, die het op het PSV netwerk melddde.
Dat lekte bij de transfer van Huntelaar naar SCH al uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van wie komt dat dan vandaan? Kun je nu wel zeggen. Overal lees ik 15%.
Ja oké, maar dan zou het wel opvallend zijn dat zowel de NOS, Talpa als De Telegraaf mis zitten en hetzelfde percentage noemen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:50 schreef dndiek het volgende:
De media kunnen het ook wel eens fout hebben
Dan zou die bron wel betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:53 schreef dndiek het volgende:
Als ze het allemaal van dezelfde bron overgenomen hebben, kunnen ze zo allemaal de mist in zijn gegaan
Natuurlijk wel erg naïef om daar van uit te gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dan zou die bron wel betrouwbaar zijn.
Vooral op het middenveld, mooi jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een luxe van PSV op de bank, als bijna iedereen fit is.
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
en zag het niet zitten in KJ.
Ik heb het gevoel dat hij het nu nog steeds niet zou redden bij PSV. Hij maakt hele mooie goals en doet leuke dingen, maar voetbvallend komt hij tekort (naar mijn mening).quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.
Graafschaptalent jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal er toch wel van dat Huntelaar naar Ajax gaat, het eerste echte talent sinds tijden uit onze opleiding en nou speelt ie in Amsterdam...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef JaWi het volgende:
Geef dan maar een bron.
En?quote:
Een persoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:50 schreef Radegast het volgende:
Hé cultheld, even over die 40% van jou...
[..]
![]()
Klaas Jan was ook niet erg te spreken over de contract aanbieding destijds.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.
dat stalling in de GG wasjuist perfect, hij speelde elke week de hele wedstrijd, kwam in scoringsritme. Daarna had hij een jaar in eredivisie verhuurt moeten worden ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
mjah, we hadden em niet moeten stallen in GG
eerder in de eredivisie, dan had PSV em mss nog behouden als die zo goed presteerde
Dat was dan ook een veredeld jeugdcontract.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Klaas Jan was ook niet erg te spreken over de contract aanbieding destijds.
Hij speelde elke week ja, maar stel dat we hem hadden verhuurd aan een middenmoot van de eredivisiequote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat stalling in de GG wasjuist perfect, hij speelde elke week de hele wedstrijd, kwam in scoringsritme. Daarna had hij een jaar in eredivisie verhuurt moeten worden ja.
Ach, andersom drijft PSV al jaren op Ajax-spelers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal er toch wel van dat Huntelaar naar Ajax gaat, het eerste echte talent sinds tijden uit onze opleiding en nou speelt ie in Amsterdam...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, andersom drijft PSV al jaren op Ajax-spelers.
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.quote:
Je kunt niet ontkennen dat wat je hier beweert iets heel anders is dan hetgeen wat je zo even eerder beweerde.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.
Ooijer heeft toch nooit in ajax 1 gespeeld?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat wat je hier beweert iets heel anders is dan hetgeen wat je zo even eerder beweerde.
Laten we Hoekstra niet vergetenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.
ja weet ik, maar opleiden is wat anders dan in het 1e elftal spelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.
En Ooijer is opgeleid bij Ajax, Pascal.
Ik geloof dat ie werd geselecteerd 3 dagen na zijn transfer naar ajax.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, dat was wel een sensatie. Werd pas international in Amsterdam.
Doe maar 1-1quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef WooZ het volgende:
Overmorgen gewoon winnen in Nijmegen. Helaas van de combi, anders was ik wel ff een kijkje gaan nemen
Net 'Nooit meer zaterdag' onder de kerstboom gelegd voor m'n pa, ik ga het zelf ook nog wel een keer lezen, heb er op de site van PSV en in de PSV Insite al wat over zien staan, en lijkt me behoorlijk aangrijpend
Feyenoord - AZ wordt overigens gewoon 1-0
Ik heb keihard gelachen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef WooZ het volgende:
Als er mensen willen lachen moeten ze ff kijken of ze mij kunnen herkennen in dat filmpje van m'n sig (eerst ff foto's kijken)
En zie hoe die maat van me op z'n bek gaat en mij meetrekt
Niet zeiken jij, net of jullie nou orgineel zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb keihard gelachen!
Allemaal boeren die boeren roepen! Wat een wondergoal!
Moet ik die gaan beantwoorden of was die "quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
Damn wat was ik pissed. Wie was die bondscoach ook alweer?
Op het moment van posten had ik werkelijk geen idee, geen zin om er over na te denken ookquote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef twi het volgende:
Moet ik die gaan beantwoorden of was die "" expres neergezet?
Heb die man nooit gemogenquote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef twi het volgende:
Hij is op dit moment bondscoach van Australie
Idd... Allemaal niet-joden die joden roepen... maar in Amsterdam doen ze wel meer dingen waar ik m'n twijfels bij hebquote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Niet zeiken jij, net of jullie nou orgineel zijn
Lijkt mij Lamey, Ball maakte sowieso niet veel indruk op me tegen Twente.quote:Op zondag 25 december 2005 22:16 schreef JustJunior het volgende:
Uitlopen doen we sowieso, de vraag is op wie![]()
Ik vraag me af aan wie Guus de voorkeur geeft, nu Ball en Lamey beiden fit maar ritmeloos zijn.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef JustJunior het volgende:
Ik denk dat Addo Niedzielan en Denneboom ook wel aankan
Guustaaf Hiddink.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie werd geselecteerd 3 dagen na zijn transfer naar ajax.
Damn wat was ik pissed. Wie was die bondscoach ook alweer?
quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen blijft ziek thuis en heeft een seizoenskaart van NEC over...
Iemand gratis naar NEC-PSV?
Eredivisie Liveverslagen #23
Misschien wel puntverlies vandaag voor PSV.quote:Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef JustJunior het volgende:
Opstelling tegen NEC:
Gomes
Lucius - Addo - Ooijer - Lamey
Culina - Simons - Cocu
Koné - Vennegoor - Beasley
Op de bank zitten: Zoetebier, Reiziger, Ball, Väyrinnen, Beerens en Aissati.
Farfán is ziek, Alex is nog niet hersteld van zijn blessure
Beerens is de enige aanvaller op de bank, hopelijk krijgen hij en Väyrinnen in elk geval wat speeltijd
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 13:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien wel puntverlies vandaag voor PSV.![]()
![]()
De 3 punten tellenquote:
aan het begin van het seizoen lukte dat nog neit maar ik denk dat het team nu alweer zover gegroeid is dat we nu wel de punten pakken.quote:Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef Radegast het volgende:
Als je zulke wedstrijden zoals vandaag wint, dan word je makkelijk kampioen.
Dus wordt PSV kampioen.
Met dank aan Niedzielan en Tininho bedoel jequote:Op maandag 26 december 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
Met dank aan Feyenoord is PSV nu winterkampioen
maar PH's uitspraak blijft overeindquote:
Daar ga ik wel vanuit,quote:Op maandag 26 december 2005 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar PH's uitspraak blijft overeind
quote:26/12/2005 - 'Kromkamp verzoekt Villarreal om verhuur aan Porto of PSV'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant El Periodico Mediterraneo heeft de zaakwaarnemer van Kromkamp de leiding van Villarreal in een onderhoud verzocht dat de speler verhuurd mag worden. Porto en PSV zouden daarin interesse hebben. Kromkamp is bang dat zijn basisplaats in het Nederlands elftal in gevaar komt, doordat hij in Spanje weinig aan spelen toekomt.
PSV Netwerk
Indien de interesse van PSV zou kloppen, zou dat op zijn minst opmerkelijk zijn. Eerder werd in Nederlandse media Ajax nadrukkelijk in verband gebracht met de wens om Kromkamp te huren.
Dat is inderdaad een kut tijd.quote:Op maandag 26 december 2005 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral de begintijd (18.00 uur)
en weer tegen twentequote:Op maandag 26 december 2005 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vooral de begintijd (18.00 uur)
Hoezo?quote:
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef appelsientje het volgende:
Boeren
Ik laat ook maar weer eens van me horen
Volgens mij staan we weer bovenaan
Dat mag duidelijk zijn natuurlijk!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlaten
Tegen Roda...quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Vorig jaar de laatste wedstrijd voor de winterstop verloren...
Precies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
En Lucius dan
Die kan zijn plek op het middenveld wel vergeten, en als back doet hij het prima.
Koné scoorde niet die wedstrijd. Bodnar wel. De andere treffer werd gemaakt door Sergio of Cristianoquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Tegen Roda...
Met Bodnar die scoort en Koné ook?
En Alex met rood
Zijn iig 2 dingen die niet kunnen gebeuren nu
was ik idd al over aan het twijfelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koné scoorde niet die wedstrijd. Bodnar wel. De andere treffer werd gemaakt door Sergio of Cristiano
Zie ook het fotoverslag van de training op PSV.nl (*klik*).quote:Jeugdspelers trainen mee bij het eerste elftal
Guus Hiddink heeft de jeugdspelers Dirk Marcellis, Jasper Waalkens en Ibrahim Maroufi bij de A-Selectie gehaald om mee te trainen. Marcellis was aanvoerder van Oranje onder 17 en trainde begin van het seizoen ook al mee. De 16-jarige middenvelder Waalkens komt uit voor de A1. De eveneens 16-jarige aanvallende middenvelder Maroufi voor de B1.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef JustJunior het volgende:
En weer drie jeugdspelers die met de A-selectie mogen meetrainen
[..]
Zie ook het fotoverslag van de training op PSV.nl (*klik*).
Marcellis kende we natuurlijk al, maar weet iemand wat van Waalkens en Maroufi? Zo te zien traint stagespeler Lee in elk geval nog mee, weet iemand of Ionescu en Nguyen nog meetrainen
Mwoh, in uitwedstrijden is het toch vaak niet echt indrukwekkend wat we laten zien, het seizoen is nog lang, voor hetzelfde geld raken er een paar spelers geblesseerd en word je 4e...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlaten
afkloppen jij en wel meteenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, in uitwedstrijden is het toch vaak niet echt indrukwekkend wat we laten zien, het seizoen is nog lang, voor hetzelfde geld raken er een paar spelers geblesseerd en word je 4e...
Had ik al lang gedaanquote:
Namen van Samaras en Palacio circuleren veelvuldig....quote:Guus Hiddink zoekt naar nieuwe aanvaller
28/12/2005 10:30
Guus Hiddink is naarstig op zoek naar een nieuwe aanvaller. Na het vertrek van Robert naar Real Betis Sevilla wil de trainer versterking voor zijn voorhoede. Voorwaarde is echter dat PSV er wel in slaagt om Gerald Sibon te verhuren, dan wel te verkopen. De lange spits staat in de belangstelling van Vitesse.
Door de verhuur van Robert aan Betis en het vertrek van Osmar Ferreyra naar River Plate heeft PSV financieel meer ruimte. Bovendien kunnen de Eindhovenaren ook nog een fors bedrag tegemoetzien als SC Heerenveen er daadwerkelijk in slaagt Klaas Jan Huntelaar voor een bedrag van circa negen miljoen euro te verkopen aan Ajax. Door een clausule in verkoopovereenkomst met de Friese club (die Huntelaar in de zomer van 2004 overnam van de Eindhovenaren) kan PSV ongeveer een miljoen euro hieraan overhouden.
PSV kan een extra aanvaller goed gebruiken, aangezien Arouna Koné in de eerste weken van 2006 naar Egypte moet afreizen om met Ivoorkust deel te nemen aan het toernooi om de Afrika Cup.
Veel wilde Hiddink nog niet loslaten over welke aanvaller(s) die hij op het oog heeft. 'Het is in ieder geval een aanvaller die we ook in de Champions League kunnen inzetten', vertelde hij aan het Eindhovens Dagblad, waarmee hij aangaf dat desbetreffende speler dit seizoen nog niet in de Champions League in actie is gekomen.
Niets staat de 23-jarige Rodrigo Palacio nog in de weg om een absolute topper te worden. De pijlsnelle aanvaller van (wederom) Boca Juniors bevestigde de lofuitingen van niemand minder dan Diego Maradona over diens kwaliteiten door een fantastisch seizoen te spelen. Palacio verdreef zelfs clubicoon Guillermo Barros Schelotto uit de basis en maakte de hooggespannen verwachtingen helemaal waar. In de tussentijd maakte de van Banfield afkomstige jongeling ook nog even zijn debuut in het Argentijnse nationale elftal.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Palacio?
Had van jou als voetbalheld toch wel verwacht dat je Rodrigo Palacio wel zou kennenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie is Palacio.
Ja in principe weet ik alles, maar deze was ik even vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had van jou als voetbalheld toch wel verwacht dat je Rodrigo Palacio wel zou kennen
Schelotto is toch meer zo'n lokale held daar?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:48 schreef fernando_redondo het volgende:
Palacio is geen wereldtopper en zal het ook niet worden en je hoeft geen held te zijn om Scelotto uit de basis te spelen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat heb ik weer een goede ideeen.![]()
Wel in de volgende ronde toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is Maxi al een keer ingevallen bij Barca in de CL en mag hij dus voor PSV niet meer in de CL uitkomen.
Gyan ook. Staat hij daarom altijd in de basis?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Schelotto is toch meer zo'n lokale held daar?
Och, Gyan zal verhoudingsgewijs wel ietsje minder zijn dan Schelotto.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:58 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Gyan ook. Staat hij daarom altijd in de basis?
Ik dacht dat Schelotto tegenwoordig vaker rechtsbuiten staat.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Schelotto is toch meer zo'n lokale held daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |