Graafschaptalent jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal er toch wel van dat Huntelaar naar Ajax gaat, het eerste echte talent sinds tijden uit onze opleiding en nou speelt ie in Amsterdam...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef JaWi het volgende:
Geef dan maar een bron.
En?quote:
Een persoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:50 schreef Radegast het volgende:
Hé cultheld, even over die 40% van jou...
[..]
![]()
Klaas Jan was ook niet erg te spreken over de contract aanbieding destijds.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.
dat stalling in de GG wasjuist perfect, hij speelde elke week de hele wedstrijd, kwam in scoringsritme. Daarna had hij een jaar in eredivisie verhuurt moeten worden ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
mjah, we hadden em niet moeten stallen in GG
eerder in de eredivisie, dan had PSV em mss nog behouden als die zo goed presteerde
Dat was dan ook een veredeld jeugdcontract.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Klaas Jan was ook niet erg te spreken over de contract aanbieding destijds.
Hij speelde elke week ja, maar stel dat we hem hadden verhuurd aan een middenmoot van de eredivisiequote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat stalling in de GG wasjuist perfect, hij speelde elke week de hele wedstrijd, kwam in scoringsritme. Daarna had hij een jaar in eredivisie verhuurt moeten worden ja.
Ach, andersom drijft PSV al jaren op Ajax-spelers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal er toch wel van dat Huntelaar naar Ajax gaat, het eerste echte talent sinds tijden uit onze opleiding en nou speelt ie in Amsterdam...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, andersom drijft PSV al jaren op Ajax-spelers.
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.quote:
Je kunt niet ontkennen dat wat je hier beweert iets heel anders is dan hetgeen wat je zo even eerder beweerde.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.
Ooijer heeft toch nooit in ajax 1 gespeeld?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat wat je hier beweert iets heel anders is dan hetgeen wat je zo even eerder beweerde.
Laten we Hoekstra niet vergetenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.
ja weet ik, maar opleiden is wat anders dan in het 1e elftal spelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.
En Ooijer is opgeleid bij Ajax, Pascal.
Ik geloof dat ie werd geselecteerd 3 dagen na zijn transfer naar ajax.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, dat was wel een sensatie. Werd pas international in Amsterdam.
Doe maar 1-1quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef WooZ het volgende:
Overmorgen gewoon winnen in Nijmegen. Helaas van de combi, anders was ik wel ff een kijkje gaan nemen
Net 'Nooit meer zaterdag' onder de kerstboom gelegd voor m'n pa, ik ga het zelf ook nog wel een keer lezen, heb er op de site van PSV en in de PSV Insite al wat over zien staan, en lijkt me behoorlijk aangrijpend
Feyenoord - AZ wordt overigens gewoon 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |