Van wie komt dat dan vandaan? Kun je nu wel zeggen. Overal lees ik 15%.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef cultheld het volgende:
Ik heb waarschijnlijk dezelfde bron als Dylan Dog, die het op het PSV netwerk melddde.
Dat lekte bij de transfer van Huntelaar naar SCH al uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van wie komt dat dan vandaan? Kun je nu wel zeggen. Overal lees ik 15%.
Ja oké, maar dan zou het wel opvallend zijn dat zowel de NOS, Talpa als De Telegraaf mis zitten en hetzelfde percentage noemen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:50 schreef dndiek het volgende:
De media kunnen het ook wel eens fout hebben
Dan zou die bron wel betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:53 schreef dndiek het volgende:
Als ze het allemaal van dezelfde bron overgenomen hebben, kunnen ze zo allemaal de mist in zijn gegaan
Natuurlijk wel erg naïef om daar van uit te gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dan zou die bron wel betrouwbaar zijn.
Vooral op het middenveld, mooi jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een luxe van PSV op de bank, als bijna iedereen fit is.
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
en zag het niet zitten in KJ.
Ik heb het gevoel dat hij het nu nog steeds niet zou redden bij PSV. Hij maakt hele mooie goals en doet leuke dingen, maar voetbvallend komt hij tekort (naar mijn mening).quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |