Sjeeez, misschien was het wel een geintje van Guus, aangezien de winnaar toch wel vaststond???quote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt dit niet alleen wat over Cocu, maar over heel PSV. Als Hiddink in zijn ogen vindt dat Cocu een enorme wereldprestatie leverde door PSV aansprekende resultaten te laten halen, moeten we heel erg gaan vrezen als Cocu weg is. Wie trekt dan de kar? Wie zet dan de spelers neer? Volgens Hiddink is er geen opvolger, want er is in zijn ogen maar 1 swerelds beste.
Misschien.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sjeeez, misschien was het wel een geintje van Guus, aangezien de winnaar toch wel vaststond???
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Zapper het volgende:
Wat een afgangWord je kampioen, win je nationale beker en hoor je tot de beste 4 van Europa, word je verslagen door 2 dames die een peddel vast kunnen houden
pfffquote:PSV grijpt naast titel Sportploeg v/h jaar
Het zeilduo Marcelien de Koning en Lobke Berkhout is vanavond in de RAI in Amsterdam gekozen tot Sportploeg van het jaar 2005. De wereldkampioenen lieten PSV en het nationale honkbalteam verrassend achter zich.
Lege handen
PSV was met de bijna volledige selectie naar Amsterdam gekomen. Zelfs hoofdcoach Guus Hiddink had het coachschap van het elftal van Ronaldo in de ‘Wedstrijd tegen de armoede’ afgezegd om aanwezig te kunnen zijn op het sportgala 2005. Maar uiteindelijk stond de landskampioen, winnaar van de nationale beker en de club die behoorde bij de bests vier in Europa in het seizoen 2004-2005 met lege handen.
En terecht.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Zapper het volgende:
Wat een afgangWord je kampioen, win je nationale beker en hoor je tot de beste 4 van Europa, word je verslagen door 2 dames die een peddel vast kunnen houden
De helft ongeveer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Wie van dat zooitje van gisteravond staat nog allemaal bij jullie onder contract?
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Wie van dat zooitje van gisteravond staat nog allemaal bij jullie onder contract?
Voelt zeker goed om weer een keer te winnen in Eindhoven is het niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Geef er maar weer een draai aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voelt zeker goed om weer een keer te winnen in Eindhoven is het niet?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geef er maar weer een draai aan.
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Het voelt idd machtig goed om van een stelletje amateurs te winnen. Nou dan!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook gewoon serieus hoor.
Eerst niet, daarna toch een edit.....en jawel hoor.....gotta love itquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wou je gewoon uit de tent lokken en je hapt
Ik geef je voor de verandering een keer gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze, misschien op Janssen na, ook niet meer voor PSV zullen spelen.
Leuk dat hij gelijk zo goed wordt opgevangenquote:Pepe Pla onder de indruk van PSV
José Plá Moya, oftewel Pepe Plá, is een aantal dagen in Eindhoven om zich te oriënteren bij zijn nieuwe club PSV. De 18-jarige van Valencia afkomstige verdediger zei in een eerste reactie erg onder de indruk te zijn van de club.
Plá doorliep de jeugdopleiding van Valencia CF, maar kon ondanks zijn grote talent niet op een basisplaats rekenen in het eerste elftal. De goede contacten met Guus Hiddink - in het verleden trainer van de club uit de Spaanse Primera Division - en de prestaties van PSV in de Champions League deden de speler van Spanje onder 18 doen besluiten naar PSV te gaan. "PSV is net als Valencia een topclub. Ik ben persoonlijk vol verwachting en zie deze stap als een enorme uitdaging voor mijzelf", aldus Plá.
Pepe Plá blijft tot het einde van dit jaar in Eindhoven, daarna keert hij weer even terug naar zijn geboorteland om zich op 9 januari 2006 weer bij de selectie te voegen. "Ik ben zeer onder de indruk van PSV, de professionele organisatie maar ook de manier van ontvangst. Heel warm. Ik ben hier samen met mijn vader en heb inmiddels een appartement in het centrum van Eindhoven gevonden. De eerste avond zijn we uitgenodigd bij een Spaanse Restaurant in Eindhoven, El Patio Andaluz. Daar hebben we met Jefferson Farfán, Osmar Ferreyra, Gomes en Robert gegeten. Met de Zuid-Amerikanen klikte het meteen, het was een mooi welkom."
als ze optie lichten juich ikquote:22/12/2005 - 'Half miljoen voor verhuur Robert'
(Gepost door RvN)
Volgens Diario de Sevilla is met de verhuur van Robert aan Betis Sevilla een huursom van meer dan een half miljoen euro gemoeid. Betis zou naast de verhuur een optie tot koop voor een bedrag van 3 miljoen euro hebben verkregen. Robert werd door PSV voor naar verluidt 4 miljoen euro aangetrokken.
quote:
Van wie komt dat dan vandaan? Kun je nu wel zeggen. Overal lees ik 15%.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef cultheld het volgende:
Ik heb waarschijnlijk dezelfde bron als Dylan Dog, die het op het PSV netwerk melddde.
Dat lekte bij de transfer van Huntelaar naar SCH al uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van wie komt dat dan vandaan? Kun je nu wel zeggen. Overal lees ik 15%.
Ja oké, maar dan zou het wel opvallend zijn dat zowel de NOS, Talpa als De Telegraaf mis zitten en hetzelfde percentage noemen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:50 schreef dndiek het volgende:
De media kunnen het ook wel eens fout hebben
Dan zou die bron wel betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:53 schreef dndiek het volgende:
Als ze het allemaal van dezelfde bron overgenomen hebben, kunnen ze zo allemaal de mist in zijn gegaan
Natuurlijk wel erg naïef om daar van uit te gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dan zou die bron wel betrouwbaar zijn.
Vooral op het middenveld, mooi jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een luxe van PSV op de bank, als bijna iedereen fit is.
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
en zag het niet zitten in KJ.
Ik heb het gevoel dat hij het nu nog steeds niet zou redden bij PSV. Hij maakt hele mooie goals en doet leuke dingen, maar voetbvallend komt hij tekort (naar mijn mening).quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.
Graafschaptalent jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal er toch wel van dat Huntelaar naar Ajax gaat, het eerste echte talent sinds tijden uit onze opleiding en nou speelt ie in Amsterdam...![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef JaWi het volgende:
Geef dan maar een bron.
En?quote:
Een persoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:50 schreef Radegast het volgende:
Hé cultheld, even over die 40% van jou...
[..]
![]()
Klaas Jan was ook niet erg te spreken over de contract aanbieding destijds.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo was het ook niet helemaal. PSV wilde hem graag houden. Maar hij wilde spelen, bij PSV kon dat niet direct en hij wilde pertinent niet meer verhuurd worden.
dat stalling in de GG wasjuist perfect, hij speelde elke week de hele wedstrijd, kwam in scoringsritme. Daarna had hij een jaar in eredivisie verhuurt moeten worden ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
mjah, we hadden em niet moeten stallen in GG
eerder in de eredivisie, dan had PSV em mss nog behouden als die zo goed presteerde
Dat was dan ook een veredeld jeugdcontract.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Klaas Jan was ook niet erg te spreken over de contract aanbieding destijds.
Hij speelde elke week ja, maar stel dat we hem hadden verhuurd aan een middenmoot van de eredivisiequote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat stalling in de GG wasjuist perfect, hij speelde elke week de hele wedstrijd, kwam in scoringsritme. Daarna had hij een jaar in eredivisie verhuurt moeten worden ja.
Ach, andersom drijft PSV al jaren op Ajax-spelers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal er toch wel van dat Huntelaar naar Ajax gaat, het eerste echte talent sinds tijden uit onze opleiding en nou speelt ie in Amsterdam...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, andersom drijft PSV al jaren op Ajax-spelers.
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.quote:
Je kunt niet ontkennen dat wat je hier beweert iets heel anders is dan hetgeen wat je zo even eerder beweerde.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.
Ooijer heeft toch nooit in ajax 1 gespeeld?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, je kunt niet ontkennen dat Wim Kieft, John Bosman, Wim Jonk, Gerald Vanenburg, Ronald Koeman en André Ooijer geen grote bijdrage aan PSV-successen geleverd hebben.
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat wat je hier beweert iets heel anders is dan hetgeen wat je zo even eerder beweerde.
Laten we Hoekstra niet vergetenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.
ja weet ik, maar opleiden is wat anders dan in het 1e elftal spelenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje aandikken is goed voor de discussie. Een Klaas Jan, die met alle gemak nog kan mislukken bij Ajax, weegt niet op tegen de spelers die de omgekeerde weg bewandelden.
En Ooijer is opgeleid bij Ajax, Pascal.
Ik geloof dat ie werd geselecteerd 3 dagen na zijn transfer naar ajax.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, dat was wel een sensatie. Werd pas international in Amsterdam.
Doe maar 1-1quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef WooZ het volgende:
Overmorgen gewoon winnen in Nijmegen. Helaas van de combi, anders was ik wel ff een kijkje gaan nemen
Net 'Nooit meer zaterdag' onder de kerstboom gelegd voor m'n pa, ik ga het zelf ook nog wel een keer lezen, heb er op de site van PSV en in de PSV Insite al wat over zien staan, en lijkt me behoorlijk aangrijpend
Feyenoord - AZ wordt overigens gewoon 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |