En terecht.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef Zapper het volgende:
Wat een afgangWord je kampioen, win je nationale beker en hoor je tot de beste 4 van Europa, word je verslagen door 2 dames die een peddel vast kunnen houden
De helft ongeveer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Wie van dat zooitje van gisteravond staat nog allemaal bij jullie onder contract?
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Wie van dat zooitje van gisteravond staat nog allemaal bij jullie onder contract?
Voelt zeker goed om weer een keer te winnen in Eindhoven is het niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Geef er maar weer een draai aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voelt zeker goed om weer een keer te winnen in Eindhoven is het niet?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geef er maar weer een draai aan.
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Het voelt idd machtig goed om van een stelletje amateurs te winnen. Nou dan!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook gewoon serieus hoor.
Eerst niet, daarna toch een edit.....en jawel hoor.....gotta love itquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wou je gewoon uit de tent lokken en je hapt
Ik geef je voor de verandering een keer gelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze, misschien op Janssen na, ook niet meer voor PSV zullen spelen.
Leuk dat hij gelijk zo goed wordt opgevangenquote:Pepe Pla onder de indruk van PSV
José Plá Moya, oftewel Pepe Plá, is een aantal dagen in Eindhoven om zich te oriënteren bij zijn nieuwe club PSV. De 18-jarige van Valencia afkomstige verdediger zei in een eerste reactie erg onder de indruk te zijn van de club.
Plá doorliep de jeugdopleiding van Valencia CF, maar kon ondanks zijn grote talent niet op een basisplaats rekenen in het eerste elftal. De goede contacten met Guus Hiddink - in het verleden trainer van de club uit de Spaanse Primera Division - en de prestaties van PSV in de Champions League deden de speler van Spanje onder 18 doen besluiten naar PSV te gaan. "PSV is net als Valencia een topclub. Ik ben persoonlijk vol verwachting en zie deze stap als een enorme uitdaging voor mijzelf", aldus Plá.
Pepe Plá blijft tot het einde van dit jaar in Eindhoven, daarna keert hij weer even terug naar zijn geboorteland om zich op 9 januari 2006 weer bij de selectie te voegen. "Ik ben zeer onder de indruk van PSV, de professionele organisatie maar ook de manier van ontvangst. Heel warm. Ik ben hier samen met mijn vader en heb inmiddels een appartement in het centrum van Eindhoven gevonden. De eerste avond zijn we uitgenodigd bij een Spaanse Restaurant in Eindhoven, El Patio Andaluz. Daar hebben we met Jefferson Farfán, Osmar Ferreyra, Gomes en Robert gegeten. Met de Zuid-Amerikanen klikte het meteen, het was een mooi welkom."
als ze optie lichten juich ikquote:22/12/2005 - 'Half miljoen voor verhuur Robert'
(Gepost door RvN)
Volgens Diario de Sevilla is met de verhuur van Robert aan Betis Sevilla een huursom van meer dan een half miljoen euro gemoeid. Betis zou naast de verhuur een optie tot koop voor een bedrag van 3 miljoen euro hebben verkregen. Robert werd door PSV voor naar verluidt 4 miljoen euro aangetrokken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |