Lijkt mij Lamey, Ball maakte sowieso niet veel indruk op me tegen Twente.quote:Op zondag 25 december 2005 22:16 schreef JustJunior het volgende:
Uitlopen doen we sowieso, de vraag is op wie![]()
Ik vraag me af aan wie Guus de voorkeur geeft, nu Ball en Lamey beiden fit maar ritmeloos zijn.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef JustJunior het volgende:
Ik denk dat Addo Niedzielan en Denneboom ook wel aankan
Guustaaf Hiddink.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie werd geselecteerd 3 dagen na zijn transfer naar ajax.
Damn wat was ik pissed. Wie was die bondscoach ook alweer?
quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen blijft ziek thuis en heeft een seizoenskaart van NEC over...
Iemand gratis naar NEC-PSV?
Eredivisie Liveverslagen #23
Misschien wel puntverlies vandaag voor PSV.quote:Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef JustJunior het volgende:
Opstelling tegen NEC:
Gomes
Lucius - Addo - Ooijer - Lamey
Culina - Simons - Cocu
Koné - Vennegoor - Beasley
Op de bank zitten: Zoetebier, Reiziger, Ball, Väyrinnen, Beerens en Aissati.
Farfán is ziek, Alex is nog niet hersteld van zijn blessure
Beerens is de enige aanvaller op de bank, hopelijk krijgen hij en Väyrinnen in elk geval wat speeltijd
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 13:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien wel puntverlies vandaag voor PSV.![]()
![]()
De 3 punten tellenquote:
aan het begin van het seizoen lukte dat nog neit maar ik denk dat het team nu alweer zover gegroeid is dat we nu wel de punten pakken.quote:Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef Radegast het volgende:
Als je zulke wedstrijden zoals vandaag wint, dan word je makkelijk kampioen.
Dus wordt PSV kampioen.
Met dank aan Niedzielan en Tininho bedoel jequote:Op maandag 26 december 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
Met dank aan Feyenoord is PSV nu winterkampioen
maar PH's uitspraak blijft overeindquote:
Daar ga ik wel vanuit,quote:Op maandag 26 december 2005 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar PH's uitspraak blijft overeind
quote:26/12/2005 - 'Kromkamp verzoekt Villarreal om verhuur aan Porto of PSV'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant El Periodico Mediterraneo heeft de zaakwaarnemer van Kromkamp de leiding van Villarreal in een onderhoud verzocht dat de speler verhuurd mag worden. Porto en PSV zouden daarin interesse hebben. Kromkamp is bang dat zijn basisplaats in het Nederlands elftal in gevaar komt, doordat hij in Spanje weinig aan spelen toekomt.
PSV Netwerk
Indien de interesse van PSV zou kloppen, zou dat op zijn minst opmerkelijk zijn. Eerder werd in Nederlandse media Ajax nadrukkelijk in verband gebracht met de wens om Kromkamp te huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |