Ik heb keihard gelachen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef WooZ het volgende:
Als er mensen willen lachen moeten ze ff kijken of ze mij kunnen herkennen in dat filmpje van m'n sig (eerst ff foto's kijken)
En zie hoe die maat van me op z'n bek gaat en mij meetrekt
Niet zeiken jij, net of jullie nou orgineel zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb keihard gelachen!
Allemaal boeren die boeren roepen! Wat een wondergoal!
Moet ik die gaan beantwoorden of was die "quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
Damn wat was ik pissed. Wie was die bondscoach ook alweer?
Op het moment van posten had ik werkelijk geen idee, geen zin om er over na te denken ookquote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef twi het volgende:
Moet ik die gaan beantwoorden of was die "" expres neergezet?
Heb die man nooit gemogenquote:Op zondag 25 december 2005 15:24 schreef twi het volgende:
Hij is op dit moment bondscoach van Australie
Idd... Allemaal niet-joden die joden roepen... maar in Amsterdam doen ze wel meer dingen waar ik m'n twijfels bij hebquote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Niet zeiken jij, net of jullie nou orgineel zijn
Lijkt mij Lamey, Ball maakte sowieso niet veel indruk op me tegen Twente.quote:Op zondag 25 december 2005 22:16 schreef JustJunior het volgende:
Uitlopen doen we sowieso, de vraag is op wie![]()
Ik vraag me af aan wie Guus de voorkeur geeft, nu Ball en Lamey beiden fit maar ritmeloos zijn.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 23:14 schreef JustJunior het volgende:
Ik denk dat Addo Niedzielan en Denneboom ook wel aankan
Guustaaf Hiddink.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie werd geselecteerd 3 dagen na zijn transfer naar ajax.
Damn wat was ik pissed. Wie was die bondscoach ook alweer?
quote:Op maandag 26 december 2005 11:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen blijft ziek thuis en heeft een seizoenskaart van NEC over...
Iemand gratis naar NEC-PSV?
Eredivisie Liveverslagen #23
Misschien wel puntverlies vandaag voor PSV.quote:Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef JustJunior het volgende:
Opstelling tegen NEC:
Gomes
Lucius - Addo - Ooijer - Lamey
Culina - Simons - Cocu
Koné - Vennegoor - Beasley
Op de bank zitten: Zoetebier, Reiziger, Ball, Väyrinnen, Beerens en Aissati.
Farfán is ziek, Alex is nog niet hersteld van zijn blessure
Beerens is de enige aanvaller op de bank, hopelijk krijgen hij en Väyrinnen in elk geval wat speeltijd
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 13:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien wel puntverlies vandaag voor PSV.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |