Hoezo?quote:
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef appelsientje het volgende:
Boeren
Ik laat ook maar weer eens van me horen
Volgens mij staan we weer bovenaan
Dat mag duidelijk zijn natuurlijk!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlaten
Tegen Roda...quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Vorig jaar de laatste wedstrijd voor de winterstop verloren...
Precies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
En Lucius dan
Die kan zijn plek op het middenveld wel vergeten, en als back doet hij het prima.
Koné scoorde niet die wedstrijd. Bodnar wel. De andere treffer werd gemaakt door Sergio of Cristianoquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Tegen Roda...
Met Bodnar die scoort en Koné ook?
En Alex met rood
Zijn iig 2 dingen die niet kunnen gebeuren nu
was ik idd al over aan het twijfelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koné scoorde niet die wedstrijd. Bodnar wel. De andere treffer werd gemaakt door Sergio of Cristiano
Zie ook het fotoverslag van de training op PSV.nl (*klik*).quote:Jeugdspelers trainen mee bij het eerste elftal
Guus Hiddink heeft de jeugdspelers Dirk Marcellis, Jasper Waalkens en Ibrahim Maroufi bij de A-Selectie gehaald om mee te trainen. Marcellis was aanvoerder van Oranje onder 17 en trainde begin van het seizoen ook al mee. De 16-jarige middenvelder Waalkens komt uit voor de A1. De eveneens 16-jarige aanvallende middenvelder Maroufi voor de B1.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef JustJunior het volgende:
En weer drie jeugdspelers die met de A-selectie mogen meetrainen
[..]
Zie ook het fotoverslag van de training op PSV.nl (*klik*).
Marcellis kende we natuurlijk al, maar weet iemand wat van Waalkens en Maroufi? Zo te zien traint stagespeler Lee in elk geval nog mee, weet iemand of Ionescu en Nguyen nog meetrainen
Mwoh, in uitwedstrijden is het toch vaak niet echt indrukwekkend wat we laten zien, het seizoen is nog lang, voor hetzelfde geld raken er een paar spelers geblesseerd en word je 4e...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlaten
afkloppen jij en wel meteenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, in uitwedstrijden is het toch vaak niet echt indrukwekkend wat we laten zien, het seizoen is nog lang, voor hetzelfde geld raken er een paar spelers geblesseerd en word je 4e...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |