Hoezo?quote:
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:18 schreef appelsientje het volgende:
Boeren
Ik laat ook maar weer eens van me horen
Volgens mij staan we weer bovenaan
Dat mag duidelijk zijn natuurlijk!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlaten
Tegen Roda...quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Vorig jaar de laatste wedstrijd voor de winterstop verloren...
Precies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef JustJunior het volgende:
En Lucius dan
Die kan zijn plek op het middenveld wel vergeten, en als back doet hij het prima.
Koné scoorde niet die wedstrijd. Bodnar wel. De andere treffer werd gemaakt door Sergio of Cristianoquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Tegen Roda...
Met Bodnar die scoort en Koné ook?
En Alex met rood
Zijn iig 2 dingen die niet kunnen gebeuren nu
was ik idd al over aan het twijfelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koné scoorde niet die wedstrijd. Bodnar wel. De andere treffer werd gemaakt door Sergio of Cristiano
Zie ook het fotoverslag van de training op PSV.nl (*klik*).quote:Jeugdspelers trainen mee bij het eerste elftal
Guus Hiddink heeft de jeugdspelers Dirk Marcellis, Jasper Waalkens en Ibrahim Maroufi bij de A-Selectie gehaald om mee te trainen. Marcellis was aanvoerder van Oranje onder 17 en trainde begin van het seizoen ook al mee. De 16-jarige middenvelder Waalkens komt uit voor de A1. De eveneens 16-jarige aanvallende middenvelder Maroufi voor de B1.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef JustJunior het volgende:
En weer drie jeugdspelers die met de A-selectie mogen meetrainen
[..]
Zie ook het fotoverslag van de training op PSV.nl (*klik*).
Marcellis kende we natuurlijk al, maar weet iemand wat van Waalkens en Maroufi? Zo te zien traint stagespeler Lee in elk geval nog mee, weet iemand of Ionescu en Nguyen nog meetrainen
Mwoh, in uitwedstrijden is het toch vaak niet echt indrukwekkend wat we laten zien, het seizoen is nog lang, voor hetzelfde geld raken er een paar spelers geblesseerd en word je 4e...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij gaan we die plek niet meer verlaten
afkloppen jij en wel meteenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, in uitwedstrijden is het toch vaak niet echt indrukwekkend wat we laten zien, het seizoen is nog lang, voor hetzelfde geld raken er een paar spelers geblesseerd en word je 4e...
Had ik al lang gedaanquote:
Namen van Samaras en Palacio circuleren veelvuldig....quote:Guus Hiddink zoekt naar nieuwe aanvaller
28/12/2005 10:30
Guus Hiddink is naarstig op zoek naar een nieuwe aanvaller. Na het vertrek van Robert naar Real Betis Sevilla wil de trainer versterking voor zijn voorhoede. Voorwaarde is echter dat PSV er wel in slaagt om Gerald Sibon te verhuren, dan wel te verkopen. De lange spits staat in de belangstelling van Vitesse.
Door de verhuur van Robert aan Betis en het vertrek van Osmar Ferreyra naar River Plate heeft PSV financieel meer ruimte. Bovendien kunnen de Eindhovenaren ook nog een fors bedrag tegemoetzien als SC Heerenveen er daadwerkelijk in slaagt Klaas Jan Huntelaar voor een bedrag van circa negen miljoen euro te verkopen aan Ajax. Door een clausule in verkoopovereenkomst met de Friese club (die Huntelaar in de zomer van 2004 overnam van de Eindhovenaren) kan PSV ongeveer een miljoen euro hieraan overhouden.
PSV kan een extra aanvaller goed gebruiken, aangezien Arouna Koné in de eerste weken van 2006 naar Egypte moet afreizen om met Ivoorkust deel te nemen aan het toernooi om de Afrika Cup.
Veel wilde Hiddink nog niet loslaten over welke aanvaller(s) die hij op het oog heeft. 'Het is in ieder geval een aanvaller die we ook in de Champions League kunnen inzetten', vertelde hij aan het Eindhovens Dagblad, waarmee hij aangaf dat desbetreffende speler dit seizoen nog niet in de Champions League in actie is gekomen.
Niets staat de 23-jarige Rodrigo Palacio nog in de weg om een absolute topper te worden. De pijlsnelle aanvaller van (wederom) Boca Juniors bevestigde de lofuitingen van niemand minder dan Diego Maradona over diens kwaliteiten door een fantastisch seizoen te spelen. Palacio verdreef zelfs clubicoon Guillermo Barros Schelotto uit de basis en maakte de hooggespannen verwachtingen helemaal waar. In de tussentijd maakte de van Banfield afkomstige jongeling ook nog even zijn debuut in het Argentijnse nationale elftal.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Palacio?
Had van jou als voetbalheld toch wel verwacht dat je Rodrigo Palacio wel zou kennenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie is Palacio.
Ja in principe weet ik alles, maar deze was ik even vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had van jou als voetbalheld toch wel verwacht dat je Rodrigo Palacio wel zou kennen
Schelotto is toch meer zo'n lokale held daar?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:48 schreef fernando_redondo het volgende:
Palacio is geen wereldtopper en zal het ook niet worden en je hoeft geen held te zijn om Scelotto uit de basis te spelen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat heb ik weer een goede ideeen.![]()
Wel in de volgende ronde toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is Maxi al een keer ingevallen bij Barca in de CL en mag hij dus voor PSV niet meer in de CL uitkomen.
Gyan ook. Staat hij daarom altijd in de basis?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Schelotto is toch meer zo'n lokale held daar?
Och, Gyan zal verhoudingsgewijs wel ietsje minder zijn dan Schelotto.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:58 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Gyan ook. Staat hij daarom altijd in de basis?
Ik dacht dat Schelotto tegenwoordig vaker rechtsbuiten staat.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Schelotto is toch meer zo'n lokale held daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |