Wanneer is iemand volgens jou een slet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:13 schreef Sjembekje het volgende:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22
Mannen: 10 (waarvan 8 relaties, varierend van 4 mnd tot 3 jaar)
Vrouwen: 0 (ook geen behoefte dit getal van de 0 af te krijgen)
Enigszins dubieus, maar de vrouw uit de openingspost vind ik niet perse een slet. Ze neukte bijna alleen binnen relaties, alleen het aantal relaties vind ik dan weer wat veel. Op het randje dus.quote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Ciurlizza het volgende:
Naar aanleiding van (onder andere) deze post in het topic over het aantal sekspartners dat iemand heeft gehad:
[..]
Wanneer is iemand volgens jou een slet?
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef Sjakie01 het volgende:
In mijn ogen is een vrouw die niet in de keuken staat al een gore slet.
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lekker interessant dat een meisje met veel mannen seks heeft gehad. Laat haar gewoon genieten. Denk sowieso dat bijna iedereen wel een fase heeft in zijn/haar leven waarbij wordt geexperimenteerd.
Het lijkt me maar niks vanaf je 16de bij dezelfde jongen te zijn en op je 25ste toch dat verlangen te krijgen, dat je je gaat afvragen hoe het is om het eens met iemand anders te doen.
En bovendien is het heel goed mogelijk om een paar relaties te hebben gehad, in plaats van zich in slag in de rondte te hebben geneukt.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.
Haar username zegt dan ook meer dan genoeg.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.
Ik ben m'n vriendje helemaal trouw hoor, zou nooit vreemdgaan.![]()
Ach ja, je vindt maar.quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is een slet zodra ze zonder mijn toestemming naar een andere man kijkt.
Ik ken je niet, dus ik kan er moeilijk over oordelen, maar je komt over als een sletje inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.
Of zijn we nu de grootste slettebakken die er zijn in jullie ogen?![]()
Eten komt ie wel, maar waarschijnlijk heeft ie zich wel op z'n werk onder het bureau af laten zuigen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.
Ach, zo heeft zij ook d'r promotie verdiend op het werk.quote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Eten komt ie wel, maar waarschijnlijk heeft ie zich wel op z'n werk onder het bureau af laten zuigen.![]()
Met zo'n username vind ik je wel wat sletterig over komen ja.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was bij een hoer. Haar naam was Laura, een hele lieve meid.quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Trieste reactie's. Jullie hebben zeker allemaal je vriendin ontmaagd.
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Ja
Liever een meid met klasse dan een meid die de halve stad al tussen d'r benen heeft gehad.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Trieste reactie's. Jullie hebben zeker allemaal je vriendin ontmaagd.
Ja en als je in haar ogen kijkt ben je de weg heel even kwijt zeker. Die Lauraquote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was bij een hoer. Haar naam was Laura, een hele lieve meid.
zoals Laura in het voorbeeld hierbovenquote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Ja
Liever een meid met klasse dan een meid die de halve stad al tussen d'r benen heeft gehad.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
2 nummer_zoveel
Laura doet gewoon d'r werk en wordt er voor betaald, sommige andere sletten niet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zoals Laura in het voorbeeld hierboven![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aaah, nu begrijp ik het. De heren meneren zijn bang geworden.
Mijn experimenteer-verhaal schetst geen al te rooskleurig beeld van de toekomst voor hun met hun otmaagde vriendinnen!
Veel, wat is veel? Als ik zeg dat ik heb geexperimenteerd betekent nog niet dat ik veel piemels tussen m'n benen heb gehad.quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen die al veel piem0ls tussen de benen hebben gehad lach ik altijd uit. Nu vinden ze dat niet zo erg, maar over 15 jaar lach ik ze nog steeds uit, ik vraag mij af hoe ze er dan over denken als ze kroost op de wereld hebben gezet enz.
Reken maar van yes.quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef OnlineGokker het volgende:
Meisjes die zich aangesproken worden wanneer ze slet worden genoemd zullen dat meestal ook wel zijn
Oefening baart kunst ofzo?quote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
En alsnog, wat heeft het krijgen van kinderen te maken met veel piemels tussen je benen te hebben gehad? Ik zie de link niet?
Ik weet niet of ik het zo plezierig zou vinden als er van mijn vriendin videobanden zouden circuleren waarop in detail te zien is hoe 14 grote negers zich aan haar kleine lijfje vergrijpenquote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Wat een hypocriet gezeur toch altijd over vrouwen en het aantal bedpartners. Het zou mij persoonlijk geen reet uitmaken met hoeveel mannen mijn vriendin iets gehad heeft, al was ze in het verleden de gangbangkoningin van West-Friesland, als ze tijdens onze relatie maar trouw is.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee omdat jij een bord met snol erop voor je hoofd hebt.
En jij gelooft dan ook echt dat jij haar eindstation bent?quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Wat een hypocriet gezeur toch altijd over vrouwen en het aantal bedpartners. Het zou mij persoonlijk geen reet uitmaken met hoeveel mannen mijn vriendin iets gehad heeft, al was ze in het verleden de gangbangkoningin van West-Friesland, als ze tijdens onze relatie maar trouw is.
Is prima, muts.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Ik stop nu echt met energie steken in domme naieve pubertjes met een grote bek.
Dan ben je gewoon een lauw tussendoortje.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En jij gelooft dan ook echt dat jij haar eindstation bent?![]()
Een beetje quotes uit boondock saints jatten he...quote:Op zondag 18 december 2005 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Echt een uitspraak van iemand die niemand kan krijgen en de lat al dermate laag heeft liggen dat elke willekeurig pompslet, die geen pakje sigaretten kan gaan halen zonder 10 kerels tegen te komen die ze geneukt heeft, er met gemak overheen kan stappen.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Een beetje quotes uit boondock saints jatten he...![]()
Hoe origineel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Echt een uitspraak van iemand die niemand kan krijgen en de lat al dermate laag heeft liggen dat elke willekeurig pompslet, die geen pakje sigaretten kan gaan halen zonder 10 kerels tegen te komen die ze geneukt heeft, er met gemak overheen kan stappen.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Wat boeit mij het nou wat een meisje vóór mij heeft uitgespookt....
Ik heb liever een griet met ervaring die ongestoord in d'r blote kont door m'n huis huppelt dan één of andere frigide maagd.
Jij vindt het dus wel fijn als jouw vriendin meer vlees heeft verwerkt dan de lokale slager?quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Ik heb liever een griet met ervaring die ongestoord in d'r blote kont door m'n huis huppelt dan één of andere frigide maagd.
Nee dat doe ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Een beetje quotes uit boondock saints jatten he...![]()
Als je als vrouw eens een paar keer voor de fun seks hebt gehad heb je niet meteen meer verwerkt dan de plaatselijke slager. Leer nuanceren man.quote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel fijn als jouw vriendin meer vlees heeft verwerkt dan de lokale slager?
Volgens mij heeft ie idd zelf totaal geen ervaring op het gebied van seks, en is gewoon BANG voor meiden met ervaring.quote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef BennyNL het volgende:
uit alles blijkt dat ts nog maagd is en christelijk is opgevoed
niks mis mee, gewoon een constatering
Onzin. Ik denk dat je verstand ernstig is aangetast door al die pillen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef BennyNL het volgende:
uit alles blijkt dat ts nog maagd is en christelijk is opgevoed
niks mis mee, gewoon een constatering
Och, zonder make-up ben ik ook mooi.quote:
Meiden met ervaring? Je doelt op jezelf en doelt dus op sletten? Ik ben niet zo triest dat ik me moet behelpen met sletten. Genoeg leuke meiden die niet constant de slet uit hoeven te hangen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie idd zelf totaal geen ervaring op het gebied van seks, en is gewoon BANG voor meiden met ervaring.![]()
Weer zo'n onzinopmerking waar nummer_zoveel blijkbaar geil van wordt (of is dat omdat iemand haar eindelijk geen slet vindt?) Het feit dat een meisje zich niet als hoer of slet gedraagt wil nog niet zeggen dat ze zo preuts is als de pest, of er geen flikker van kan in bed. Het een heeft zelfs niks met het ander te maken, weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Misschien moet jij eens een pilletje proberen. Wordt je liev van.quote:Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk dat je verstand ernstig is aangetast door al die pillen.
Behalve dan als ze jou tegenkomen zekerquote:Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Meiden met ervaring? Je doelt op jezelf en doelt dus op sletten? Ik ben niet zo triest dat ik me moet behelpen met sletten. Genoeg leuke meiden die niet constant de slet uit hoeven te hangen.
Dan noem je ook twee uitersten. Liever iemand die allebei niet is, maar er gewoon tussenin zit.quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Ga jij lekker in de zandbak spelen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Behalve dan als ze jou tegenkomen zeker
Je bent niet meteen een hoer of slet als je ooit in je leven eens geexperimenteerd hebt, punt!quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer zo'n onzinopmerking waar nummer_zoveel blijkbaar geil van wordt (of is dat omdat iemand haar eindelijk geen slet vindt?) Het feit dat een meisje zich niet als hoer of slet gedraagt wil nog niet zeggen dat ze zo preuts is als de pest, of er geen flikker van kan in bed. Het een heeft zelfs niks met het ander te maken, weet ik uit ervaring.
Misschien moet jij die pillen eens laten liggen, dan is begrijpend lezen misschien ooit mogelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een pilletje proberen. Wordt je liev van.![]()
Daar voel ik me toch net te oud voor. Daarnaast is het te koud buiten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:16 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ga jij lekker in de zandbak spelen.
Begrijpend lezen is wel erg moeilijk voor je, hè?quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent niet meteen een hoer of slet als je ooit in je leven eens geexperimenteerd hebt, punt!
Dat vind jij misschien. Wij mannen denken daar anders over.quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent niet meteen een hoer of slet als je ooit in je leven eens geexperimenteerd hebt, punt!
Ik bemerk dat op dit forum iedereen die het niet met je eens is begrijpend moet leren lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Misschien moet jij die pillen eens laten liggen, dan is begrijpend lezen misschien ooit mogelijk.
Ik hoop toch dat je mij hier niet mee bedoeltquote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel lachen zo'n topic. Je ziet altijd weer de een na de andere slet binnen komen vallen die meent zichzelf en haar sletvriendinnen te moeten verdedigen.
Jij staat niet voor alle mannen, schat.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien. Wij mannen denken daar anders over.
Het zal me een rotzorg zijn. Ik ben zelf ook niet vrij van vleselijke lusten en zonden, dus dat zou wel érg hypocriet zijn, hè?quote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel fijn als jouw vriendin meer vlees heeft verwerkt dan de lokale slager?
Precies. De rasechte sletjes duiken altijd wel op in zo'n topic.quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel lachen zo'n topic. Je ziet altijd weer de een na de andere slet binnen komen vallen die meent zichzelf en haar sletvriendinnen te moeten verdedigen.
Dat blijkt toch wel de gedachtengang te zijn van een aantal mannen alhier.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn. Ik ben zelf ook niet vrij van vleselijke lusten en zonden, dus dat zou wel érg hypocriet zijn, hè?
Het is toch algemeen bekend hoe mannen denken over vrouwen die rondneuken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij staat niet voor alle mannen, schat.
LEER BEGRIJPEND LEZEN! LEER ÜBERHAUPT EENS LEZEN!!quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik bemerk dat op dit forum iedereen die het niet met je eens is begrijpend moet leren lezen.
Verzin eens wat nieuws.![]()
Denk je nou echt dat vrouwen geil worden van die schijnheilige praatjes van jequote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn. Ik ben zelf ook niet vrij van vleselijke lusten en zonden, dus dat zou wel érg hypocriet zijn, hè?
Depends, depends... als je je ooit een keer op een zatte nacht hebt laten uitwonen door 4 vrienden scoort dat toch aardig wat punten op de slettenmeter. Als je gewoon in de loop der jaren hier en daar wat hebt aangeneukt heet dat gewoon "leven".quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat nummer_zoveel ook nog meer enige vorm van zelf respect beheerst.
Dus jij vindt het wel lekker als mensen bij de slager je even melden dat ze een tijdje terug je vriendin flink hebben uitgewoond?quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!quote:Op zondag 18 december 2005 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat vrouwen geil worden van die schijnheilige praatjes van je
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel lekker als mensen bij de slager je even melden dat ze een tijdje terug je vriendin flink hebben uitgewoond?
Heb ik ooit gezegd dat die 10 jaar onafgebroken was? En daarvoor wellicht?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!
Jaloers?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!
Touchéquote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar jouw buren kennen jouw vriendin wel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!
Toen was je dé 16-jarige casanova!?quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat die 10 jaar onafgebroken was? En daarvoor wellicht?
Ik heb z'n post al ontkracht voordat jij het woord 'touché' uit kan brengen..quote:
Ben jij even stoer dat je in dat klotedorp woont.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!
Tuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb z'n post al ontkracht voordat jij het woord 'touché' uit kan brengen..
Van binnen en van buiten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar jouw buren kennen jouw vriendin wel.
Ik was er vroeg bij, laten we het daarop houden. En ik ben nooit een slet geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Toen was je dé 16-jarige casanova!?![]()
![]()
![]()
![]()
Beter kijken, slet.quote:
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.
Slet? Ik?quote:
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.
Ik denk dat jij weinig zelfrespect hebt, beetje mensen constant afzeiken, bah, triest ventje bent jij.
Het zijn juist sletten die kampen met een gebrek aan zelfrespect, net zoals dat ook geldt voor de figuren die zich inlaten met sletten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.
Ik denk dat jij weinig zelfrespect hebt, beetje mensen constant afzeiken, bah, triest ventje bent jij.
Nou, dan wil ik wel eens weten waar je dat hebt zien staan...quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik wel eens weten waar je dat hebt zien staan...
Nee. Ik legde uit dat ik wel wat heb geexperimenteerd met jongens voordat ik m'n huidige vriend leerde kennen, dat jullie dat als flink rondneuken interpreteren snap ik niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?
O, sorry.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Ciurlizza het volgende:
Misschien moet je eens leren lezen, dan had je die domme post niet hoeven te maken.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het zijn juist sletten die kampen met een gebrek aan zelfrespect, net zoals dat ook geldt voor de figuren die zich inlaten met sletten.
Ik zeik je niet af, ik zeg je de waarheid.
Veel sletten dus.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Ik legde uit dat ik wel wat heb geexperimenteerd met jongens voordat ik m'n huidige vriend leerde kennen, dat jullie dat als flink rondneuken interpreteren snap ik niet.
Gewoon, net als veel jonge meiden doen.
Je argumenten zijn op? De waarheid is hard...quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......![]()
Daar heb je ervaring mee?quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer zo veel van die stoffige type's als jij.
Wie ik? Niet bepaald.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij hebt zeker op de huishoudschool gezeten?
Jij hebt zeker nooit gestudeerd?!quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Jij kent mij inderdaad goed genoeg om dat soort uitspraken te kunnen doen...
Oh, jawel hoor.quote:
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?quote:
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Jij geeft nota bene zelf aan dat je een slet bent en je voelt je behoorlijk aangesproken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Hahaha, hoe grappig.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.quote:
Je hebt me helemaal door zeg. En dat na die paar posts die je van me gelezen hebt. Ben je helderziend?quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.Jij lijkt me echt zo'n laagopgeleid type dat aanpapt met 'n gastarbeider om als neukerdje te dienen, waarna hij je dumpt omdat hij 'n bruid uit het Rifgebergte haalt.
Jullie maken ervan dat je een slet bent als je in het verleden eens hebt geexperimenteerd met jongens, zoals zo veel meiden doen. En het is klinkklare onzin dat dat alleen maar VMBO-meiden zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ik zo je foto in het fotoboek zie dan snap ik waarom je zo afhankelijk bent van goedkope sletjes.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Mensenkennis noemt men dat.
Plaats een topic reportquote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je ergens contact opnemen met een admin als een user de sfeer te erg verpest?
Ciurlizza, wat jij nu allemaal eruit braakt kan niet.![]()
Kun je even de rem erop zetten?
Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij verpest de sfeer nogal aan. Alles wat hier wordt gezegd is gebaseerd op hetgeen wat je zelf hebt gezegd in dit topic. Vervolgens ga je in dit topic en ook in andere topics flink lopen te kloten.
Beetje flauw om dan als je het niet meer kunt winnen een admin er bij te halen.
Je geeft zelf aan dat het klopt. Jij begon je overigens ongevraagd te bemoeien met de discussie op irritante wijze....quote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?
Naast de TT zit een geel driehoekje met een uitroepteken.quote:
Ik dacht dat het sarcasme er toch afdroop. Maar misschien begrijp jij dat niet helemaal. Dat weet ik niet natuurlijk. Ik dacht dat dit een forum was, en dat je vrij was te reageren. Sinds wanneer moet ik daar jouw toestemming voor vragen?quote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het klopt. Jij begon je overigens ongevraagd te bemoeien met de discussie op irritante wijze....
Je kunt je altijd eerst even inlezen in een topic voor je dingen gaat roepen die als een lul op een drumstel slaan.quote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sarcasme er toch afdroop. Maar misschien begrijp jij dat niet helemaal. Dat weet ik niet natuurlijk. Ik dacht dat dit een forum was, en dat je vrij was te reageren. Sinds wanneer moet ik daar jouw toestemming voor vragen?
Verkapt banrequestquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Roellio het volgende:
Ach, als ik Ciurlizza zo langs zie komen de afgelopen dagen heeft 'ie binnenkort wel een afkoelbannetje te pakken.
Ik heb me goed ingelezen hoor. Wat is nou je probleem? Dat mijn eerste reactie tegen jou gericht was? Ach gossie, teer zieltje zeker he?quote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je kunt je altijd eerst even inlezen in een topic voor je dingen gaat roepen die als een lul op een drumstel slaan.
Je hebt je niet (goed) ingelezen, want je reacties raken kant noch wal eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb me goed ingelezen hoor. Wat is nou je probleem? Dat mijn eerste reactie tegen jou gericht was? Ach gossie, teer zieltje zeker he?
Kun je dat ook onderbouwen? Of zit jij nou gewoon te janken?quote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je hebt je niet (goed) ingelezen, want je reacties raken kant noch wal eigenlijk.Het tere zieltje ben jij, want jij begint te janken over mijn analyse.
Inhoudelijk reageren is teveel gevraagd?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oké, ik ga nu een topic report aanmaken.
Je hebt me overtuigd Ciurlizza.![]()
Die analyse klopt vrij aardig volgens mij. Je weigert ook aan te geven wat er niet aan klopt.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen? Of zit jij nou gewoon te janken?
Je analyse klopt niet. Dus jank ik daar niet over, maar geef een sarcastische reactie, die jou duidelijk boven het petje gaat.
Een discussie voeren in dit topic is niet mogelijk vind ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah ik ben effe weg en we beginnen meteen met NSB-praktijken. Kunnen we misschien proberen om de discussie verbaal te voeren, in plaats van de modjes erbij te roepen?
Als TS zijnde zou je zelf ook kunnen proberen op een normale wijze te reageren. In plaats van nu heel vreemd op te kijken, dat heel dit topic ontspoord is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is teveel gevraagd?
Als je een discussie niet kunt winnen dan is een topicreport niet de juiste oplossing hoor. Wat denk je nu, dat ze hem een ban gaan geven omdat jij daarom vraagt? Ooit van banaanvraag gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oké, ik ga nu een topic report aanmaken.
Je hebt me overtuigd Ciurlizza.![]()
Inderdaad. Erg jammer dat mevrouw eerst vol trots aangeeft dat ze best wel gekwalificeerd kan worden als slet en vervolgens begint te jammeren en wat begint te blaten. Het wordt helemaal triest als daarna ook nog eens het NSB-knopje wordt gebruikt om er een modje bij te halen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah ik ben effe weg en we beginnen meteen met NSB-praktijken. Kunnen we misschien proberen om de discussie verbaal te voeren, in plaats van de modjes erbij te roepen?
Je wilt nu dat ik ga zitten pimpen met mijn diploma, en mijn relatie? Sorry, dat type ben ik niet. Zeker niet aangezien dit geheel irrelevant en off-topic is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Die analyse klopt vrij aardig volgens mij. Je weigert ook aan te geven wat er niet aan klopt.
Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie voeren in dit topic is niet mogelijk vind ik.
Laat de moderaters maar beslissen of ik gelijk heb of niet.
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je een discussie niet kunt winnen dan is een topicreport niet de juiste oplossing hoor. Wat denk je nu, dat ze hem een ban gaan geven omdat jij daarom vraagt? Ooit van banaanvraag gehoord?
Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als TS zijnde zou je zelf ook kunnen proberen op een normale wijze te reageren. In plaats van nu heel vreemd op te kijken, dat heel dit topic ontspoord is.
Dan ga je toch weg? Met jou is inderdaad geen discussie mogelijk, want begrijpend lezen en inhoudelijk reageren is duidelijk niet aan je besteed. Dat blijkt in dit topic, maar ook in een aantal andere topics.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
Ik denk dat wel duidelijk is wie die discussie hier aan het winnen is anders.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.
Dat jij vindt dat dat m'n eigen schuld is laten we die moderator dan wel bepalen.
Ik zou zeggen: lees het topic eens rustig door en zie dat ik het daarin ook al vaak genoeg heb aangegeven, plus m'n vriend beledigen en op een denigrerende manier denken te weten hoe ik ben.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.
Ik heb de topic gelezen en er valt mij iets op:quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.
Let ook maar eens op het gekloot van nummer_zoveel in andere topics. Ook daar demonstreert ze voortdurend haar beperkte verstandelijke vermogen. Vervolgens gaat ze hier vol trots opscheppen over haar "slettenjaren" en vindt het dan raar dat mensen haar kwalificeren als een slet... dan nog het NSB-knopje inzetten.
ik vindt dit een mooie verwoordingquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Een meisje is pas écht een slet als ze zich te goed vindt (haar eigen lichaam heilig vinden, neerkijken op het andere geslacht enz...) om door een man genomen te worden en het ook laat blijken, terwijl ze ook geen behoefte heeft om (les)bi te worden... maar regelmatig masturbeert.
Nou associeer ik het woord "slet" niet echt met de ware betekenis...
Moest wel lachen om bovenstaande opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?quote:Op maandag 19 december 2005 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
Een slet is voor mij iemand die het met elke jongen/man zou doen, die ze ook maar een béétje aardig/leuk vindt.
Sorry, ik vergeet even te lachen. Grappig ben je.quote:Op maandag 19 december 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.quote:Op maandag 19 december 2005 04:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat impliceer je wel, jojo.
quote:Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?quote:Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
Nu zie ik 't.quote:Op maandag 19 december 2005 04:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?
Erg interessant, maar al die onderzoeken gaan over sexueel gedrag en geven nergens weer het aantal sexpartners en jouw conlusie daarbij dat laatggeschoolden meer sletterig gedrag zouden vertonen dan hoger opgeleiden.quote:Op maandag 19 december 2005 03:28 schreef Ciurlizza het volgende:
http://www.rutgersnissogr(...)eren_effectonderzoek
http://www.aidsfonds.nl/folders/seksonderje25efs.pdf
http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1023
Wat leesvoer.
of man lijkt mij... mannen kunnen toch ook sletten zijn...quote:Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef Kiteless het volgende:
Een slet is een vrouw die het met iedereen doet - behalve met jou.
Mannen zijn de grootste sletten alleen is het van hun maatschappelijk geaccepteerd en stoerquote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
of man lijkt mij... mannen kunnen toch ook sletten zijn...
nou dat is ook wel weer heel kort door de bocht...quote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mannen zijn de grootste sletten alleen is het van hun maatschappelijk geaccepteerd en stoer
Dat is niet kort door de bocht, dat is gewoon een feitquote:Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer heel kort door de bocht...
Tuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mannen zijn de grootste sletten alleen is het van hun maatschappelijk geaccepteerd en stoer
Kijk eens aan! Het verhaal waar ik mijn (huidige) sig aan te danken heb!quote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef fishbeer het volgende:
LustColumn l door Renske de Greef
Heb je de topictitel gezien?quote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
of man lijkt mij... mannen kunnen toch ook sletten zijn...
Net zoals het niets zegt als ze al wel veel rond heeft geneukt, dat zegt ook niet dat ze niet trouw kan zijn....quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer zo'n onzinopmerking waar nummer_zoveel blijkbaar geil van wordt (of is dat omdat iemand haar eindelijk geen slet vindt?) Het feit dat een meisje zich niet als hoer of slet gedraagt wil nog niet zeggen dat ze zo preuts is als de pest, of er geen flikker van kan in bed. Het een heeft zelfs niks met het ander te maken, weet ik uit ervaring.
Zo kan ik ook zeggen dat mannen die van dioe frigide trutjes zoeken onzekere eikeltjes zijn die bang zijn als hun vriendin ooit een ander heeft geneukt omdat dan boven tafel komt hoe beroerd slecht ze in bed zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.
inderdaad, blijf maar dromen dat het niet zo isquote:
Een man naar mijn hart!quote:Op maandag 19 december 2005 15:23 schreef i2Paq het volgende:
Ik vind een vrouw met een sletterige inslag erg opwindend!
In al mijn relaties heb ik gezocht naar het " slectterige" in mijn partners en zelfs de meest nette meisjes (ja, zelfs die nog maagd waren) konden zich er prima in vinden. Ik denk dat in elke vrouw een slet huist en dat met de juiste partner (lees: vertrouwen in elkaar) kan dat ontluiken. Dat er meisjes/vrouwen zijn die van jongs af aan makkelijk te zoenen/neuken zijn vind ik prima, moeten ze zelf weten en wie ben ik om daar het kaartje slet/hoer aan te hangen. Iedereen kiest voor zijn/haar eigen sexleven.
Mijn eigen vrouw mag graag met andere mannen, en vrouwen, flirten. En als we er beide een goed gevoel hebben gaat dat verder dan zoenen
Dus noem haar gerust een slet/hoer, ze zal het als een compliment zien.
Ik vind vrouwen met een hele sletterige inslag naar de buitenwereld toe net zo goed niks als een vrouw die doet alsof ze de heilige maagd Maria is. Beide types trekken mij niet, in bed is het toch allemaal wisselvallig. Sommigen komen nu eenmaal makkelijker los dan anderen en dat heeft volgens mij naast ervaring ook met zelfacceptatie te maken. Als je jezelf echt accepteert/waardeert en een gezond zelfvertrouwen hebt hoef je niet de heilige maagd Maria uit te hangen, maar ook niet met alles wat een lul of kut heeft (en geinteresseerd zou kunnen zijn) te flirten.quote:Op maandag 19 december 2005 15:23 schreef i2Paq het volgende:
Ik vind een vrouw met een sletterige inslag erg opwindend!
Verklaar je nader?quote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
*knip*, in bed is het toch allemaal wisselvallig.
Weet je hoe belangrijk een partner hierin is? Als je partner je niet stimuleerd en (zelf)vertrouwen geeft dan zal de sex tussen hen ook niets zijn.quote:Sommigen komen nu eenmaal makkelijker los dan anderen en dat heeft volgens mij naast ervaring ook met zelfacceptatie te maken.
Wat een dooddoener zegquote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo kan ik ook zeggen dat mannen die van dioe frigide trutjes zoeken onzekere eikeltjes zijn die bang zijn als hun vriendin ooit een ander heeft geneukt omdat dan boven tafel komt hoe beroerd slecht ze in bed zijn...
Idd...quote:
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????quote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef Ciurlizza het volgende:
Sletten zijn makkelijk aan te komen, dus vooral een prooi voor mannen die moeilijk aan de vrouw komen. Die scoren ff een sletje omdat dat lekker makkelijk is.
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????
Je blaat onzin namelijk, tuurlijk gebeurt dit ook wel, meisje wil neuken, jongen wil neuken en ze vinden elkaar leuk genoeg om mee te neuken, prima toch?
Maar als we het over relatie's hebben gaat dit niet meer op...
Ja dat vind je overduidelijk van jezelf, dat is al wel duidelijk hoor....quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.
Hoe weet jij dat je zo goed bent in bed als braaf mannetje zijnde, of heb je er toch wel aardig op los geneukt en loop je dus te zeuren op wat je zelf bent????quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.![]()
Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Inderdaad, je kunt alleen goed in bed zijn als je meerdere bedpartners hebt gehad en zodoende je skills hebt kunnen perfectioneren...dus wat ben jij dan?quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.![]()
Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Dan ga ik nog maar even door. Lijkt me verrekte handigquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is pas een slet als ze haar kut niet meer hoeft te scheren omdat er zó vaak een kerel overheen gaat dat de haren vanzelf wegslijten.
Niet elke kroegslet wipt altijd veilig natuurlijk, terwijl meiden met klasse het wel gewoon veilig doen omdat ze toch wat meer nadenken over bepaalde zaken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je zo goed bent in bed als braaf mannetje zijnde, of heb je er toch wel aardig op los geneukt en loop je dus te zeuren op wat je zelf bent????
Ik heb geen vriend, ik heb een man, een echtgenoot weet je wel en ja hij is leuk om te zien, weet ik zeker aangezien hij meer dan zat aandacht krijgt van het vrouwelijke geslacht...
En je bent veilig voor soa's als je een meisje wipt dat niet met jan en alleman het bed deelt, yeah right!!!!
Die doen het dus juist vaak zonder condoom, want he, ze wippen toch niet rond, doen het alleen in vaste relatie's en dan kan je niets krijgen, toch???
Toch hoeft het maar 1 keer fout te gaan...
De sletten die ik ken, inc. mezelf letten erg op veiligheid, doen het altijd veilig dus, testen regelmatig en dat soort zaken, kortom, in veel gevallen zijn die sletjes dus veiliger als die braverikjes die denken niets te kunnen krijgen omdat ze het alleen in vaste relatie's doen...
Juist. Niet meer of minder erg dan mannen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef Blazkowich het volgende:
Elke vrouw is diep van binnen een slet. Sommigen geven er aan toe, andere niet.
Ben je ook nog niet klaar met alleen dit topic hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Opruimslotje
Edit: daar is dus geen beginnen aan, dan zou ik 75% van het topic moeten verwijderen. De toon van een aantal mensen in dit topic staat mij *helemaal* niet aan en als het zo doorgaat gooi ik er een slotje op. Met name Sjakie01, Ciurlizza en American_Nightmare zou ik willen vragen zich niet als een stelletje horken te gedragen. Communiceer gewoon normaal of ga ergens anders heen.
Dank u.
Interessant.. Mannelijke slet? Gewoon slet? Sloerie (M) ? Player?quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag mij wel af, hoe je nu een man moet noemen die dus elke week/maand een met een andere vrouw het bed deelt.
Ik niet. Voor mij hoeven ze echt geen maagd te zijn (ik denk dat ik dan ook lang kan zoeken overigensquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zowiezo is de gemiddelde man wel geintresseerd in sletten.![]()
Zo'n oordeel is nooit objectief. Regel één die ik reeds op de eerste dag van mijn studie geleerd heb: neem niet iets aan omdat de meerderheid het beweert, maar blijf kritisch en vorm je eigen oordeel.quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Nou ja, je kan ook heel goed in bed zijn terwijl je maar 1 partner hebt gehad, maar dat weet je dan niet omdat je geen vergelijkingsmatriaal hebt.
Om te weten hoe je in bed bent zal je dat toch van verschillende mensen moeten horen, het met verschillende gedaan moeten hebben wil je een beetje een objectief oordeel kunnen vellen
De een met een sletterige uitstraling is een dood vogeltje in bed, de ander is een wild beest. Dat kun je toch vaak moeilijk aan de buitenkant zien, de manier waarop ze erover praten en relevante ervaring wel.quote:
Goede aanvulling, maar je lijkt me sowieso een lul een vingers als je je vriendin niet het gevoel kan geven dat ze begeerd word. Dan kun je misschien sowieso maar beter naar de hoeren, die weten niet beter!quote:Weet je hoe belangrijk een partner hierin is? Als je partner je niet stimuleerd en (zelf)vertrouwen geeft dan zal de sex tussen hen ook niets zijn.
Ik had ooit een vriendin die volgens haar ex (hadden 6 jaar een relatie gehad) in bed niets waard was. Geen idee waar het aan gelegen heeft maar ik heb zelden zo g*ile meid meegemaakt! Zelf zei ze dat het door mij kwam, ze voelde zich mooi en gewaardeerd en mede omdat ik nooit vreemde opmerkingen maakte over haar sexueele verlangens/fantasien durfde ze zich vrij te geven.
Neem van mij aan dat ze zichzelf helemaal geaccepteerd had en voor die 6-jarige relatie heel wat ervaringen had opgedaan...
Euhm ik zie dat toch als 1 van de speerpunten van een relatie hoor, dat je met elkaar wilt neuken. Ik moet er niet aan denken iets te hebben met een meisje te hebben waarvan ik denk ' Ow god als ik dr maar niet moet neuken'quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????
Je blaat onzin namelijk, tuurlijk gebeurt dit ook wel, meisje wil neuken, jongen wil neuken en ze vinden elkaar leuk genoeg om mee te neuken, prima toch?
Maar als we het over relatie's hebben gaat dit niet meer op...
Het zou raar zijn als je iets anders ging verkondigen, maar goed wat heeft jouw vent ermee te maken?quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef erodome het volgende:
Mijn man is ook mooi(vind ik dan), is intelligent en alles behalve een lozertje....
Maar goed, jij weet vast beter wat die mannen denken als dat ik het weet, ik ken ze namelijk alleen maar, ben niet god zoals jij die alles weet....
Niet elke man is zo'n bangbroek als jij bent ciurlizza, niet elke man is bang dat als zijn dame het met anderen heeft gedaan hij niet voldoet, niet iedereen is zo onzeker namelijk....
Ik krijg dan het idee dat er iets met haar mis moet zijn en ervaring leert dat dat ook altijd het geval is. Ik hoef geen verknipte types, liever een meid in bed die van wanten weet zonder dat hele volkstammen haar van binnen en van buiten kennen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef RealLex het volgende:
Sterker nog, zou ik een meid van rond mijn eigen leeftijd tegenkomen waar nog niemand mee naar bed is geweest zou ik dat eerder afstotend vinden dan wanneer het er een hele boel (kies zelf maar een getal) zijn geweest, want dan moet er haast wel iets aan de hand zijn.
Dat lees ik niet terug in je ongefundeerde uitspraken over mensen die je niet kent en alleen beoordeeld op hun uitspraken hier.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.
Spiegel deze uitspraak eens op jezelf. En let dan met name op deze uitspraak "Ik heb mensenkennis"en "want ik ben erg goed in bed."quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.
En waar baseeer jij dat op? Omdat je als je liefjes hebt ontmaagd en je dacht dat hun geschreeuw van pijn geschreeuw van genot was? Of heb je vergelijkend warenonderzoek gedaan?quote:Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Ik ken anders zat "meiden met klasse" die zich net zo makkelijk met als zonder condoom laten neuken. Nee, dat is een hele "veilige" manier van denken die jij er op na houd.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Niet elke kroegslet wipt altijd veilig natuurlijk, terwijl meiden met klasse het wel gewoon veilig doen omdat ze toch wat meer nadenken over bepaalde zaken.
Volgens mij spreek jij hier uit eigen ervaring. Je komt moeilijk aan de vrouw dus je "neemt" ff een sletje omdat je dat makkelijk vindt.quote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef Ciurlizza het volgende:
Sletten zijn makkelijk aan te komen, dus vooral een prooi voor mannen die moeilijk aan de vrouw komen. Die scoren ff een sletje omdat dat lekker makkelijk is.
Duidelijkquote:
Om heel eerlijk te zijn, ja.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Revolverheld het volgende:
Een meisje met een string is een slet. Of denkt iemand dat dat lekker zit, een string...?![]()
Het gaat om het verschil van een avondje gewoon met iemand neuken als er wederzijdse aantrekkingskracht is en er is een relatie, voor het een is alleen wat lust nodig en die wederzijdse aantrekkingskracht, voor het 2de is er wat meer nodig...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm ik zie dat toch als 1 van de speerpunten van een relatie hoor, dat je met elkaar wilt neuken. Ik moet er niet aan denken iets te hebben met een meisje te hebben waarvan ik denk ' Ow god als ik dr maar niet moet neuken'
Omdat ik een vuig sletje ben natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
en hoezo dan vind je dat van jezelf??
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Genjuro het volgende:
hehehe je hoort het al te vaak
Een jongen noemt een meisje een slet en moet niks van haar hebben
Totdat hij 2 weken later hoort dat hij kans maakt, en een dag later zijn ze samen
Ik moest echt lachen om je postquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef illusions het volgende:
Een slet is een slet als ik het een slet vind. Als ik iemand leuk vindt, en zij is smoorverliefd op een ander, wat tevens haar eerste vriendje is en ze hebben trouwplannen, vind ik het alsnog een slet als ze met die kerel gaat.
Ik snapte wat je bedoelde heur, ik was even in een vervelende buiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil van een avondje gewoon met iemand neuken als er wederzijdse aantrekkingskracht is en er is een relatie, voor het een is alleen wat lust nodig en die wederzijdse aantrekkingskracht, voor het 2de is er wat meer nodig...
Volgens mij sla je de plank finaal mis. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef syzo het volgende:
[..]
Volgens mij spreek jij hier uit eigen ervaring. Je komt moeilijk aan de vrouw dus je "neemt" ff een sletje omdat je dat makkelijk vindt.
Klinkt behoorlijk sletterig hoor. Hypocriet ben je in ieder geval.
Ik vraag me af waarom jij dit topic geopend hebt. Volgens mij gewoon in de hoop dat er meiden in zouden posten die jij dan voor slet kunt uitmaken.
My 2 cents...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:13 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Een hoer heeft sex om iets mee te bereiken verdienen en een slet heeft sex voor de sex...
Nou, daar zijn we uit dan. Dankje Osdorp Posse.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef Breetai het volgende:
Om de Osdorp Posse maar te parafraseren
Het verschil tussen een bitch en een hoer?
Een hoer is oprecht en een bitch ligt op de loer
en een slet doet het voor de pret.
Juist ja. Dus niet dat dat een experimenteer-fase in je leven is, maar iets wat je blijft doen. Maar dan ben je denk ik gewoon seksverslaafd.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:27 schreef Sessy het volgende:
Ik denk dat je een slet bent als je gewoon met mensen gaat seksen puur om de seks en daar verder helemaal geen emoties meer achter zitten. Zo'n Samantha uit Sex and the City iets.
En dat zegt iemand met jouw nick.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist ja. Dus niet dat dat een experimenteer-fase in je leven is, maar iets wat je blijft doen. Maar dan ben je denk ik gewoon seksverslaafd.
Wat zou m'n nick-name met mij als persoon te maken hebben? M'n vriend heeft dit account trouwens een tijd geleden aangemaakt, wilde eerst fokken maar vond dit forum toch niet zo veel aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met jouw nick.![]()
Ik snap het, maar het was zo typisch...quote:Op woensdag 21 december 2005 08:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat zou m'n nick-name met mij als persoon te maken hebben? M'n vriend heeft dit account trouwens een tijd geleden aangemaakt, wilde eerst fokken maar vond dit forum toch niet zo veel aan.
Maar dus meer in de trant van: lid nummer zoveel.
dus elke hoerenloper is dan een sletquote:Op woensdag 21 december 2005 05:27 schreef Sessy het volgende:
Ik denk dat je een slet bent als je gewoon met mensen gaat seksen puur om de seks en daar verder helemaal geen emoties meer achter zitten. Zo'n Samantha uit Sex and the City iets.
je eerlijkheid wordt op prijs gesteld.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:20 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
dus elke hoerenloper is dan een slet![]()
Zie t probleem niet om te gaan sexen om de sex. Als je beide gewoon wilt sexen omdat je geil wordt van elkaar maar meer ook niet dan is dat toch prima.
Oke ik geef toe, ik ben een slet![]()
Dat vind ik op zich een mooie definitie, tenzij je erop doelt dat promiscuiteit immer een gevolg is van een gebrek aan zelfrespect.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef dedoorroker het volgende:
Een slet is een meisje of vrouw die geen respect heeft voor haar zelf.
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist ja. Dus niet dat dat een experimenteer-fase in je leven is, maar iets wat je blijft doen. Maar dan ben je denk ik gewoon seksverslaafd.
de naam mag dan een lettertje verschillen,quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Ontdekken is nooit een argument, want ik zou me kunnen voorstellen dat sommigen wel eens zouden willen ontdekken hoe het is om een ander neer te schieten. Als ik mensen hoor praten over de pubertijd als een tijd van experimenteren dan krijg ik de rillingen door mijn lijf.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:00 schreef Bemiddelaar het volgende:
onzin, soms heb je gewoon periode in je leven dat je toch alles even wilt ontdekken? Kan me niet voorstellen dat ik op mn 40e nog zo rondneuk. T wordt nu al minder bij me omdat de behoefte afneemt, lol is dr af![]()
Drogeredeneringen zijn niet heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ontdekken is nooit een argument, want ik zou me kunnen voorstellen dat sommigen wel eens zouden willen ontdekken hoe het is om een ander neer te schieten. Als ik mensen hoor praten over de pubertijd als een tijd van experimenteren dan krijg ik de rillingen door mijn lijf.
Nou das heel fijn voor jou dat jij die behoefte nooit gehad hebt. Anderen hebben dat kennelijk wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ontdekken is nooit een argument, want ik zou me kunnen voorstellen dat sommigen wel eens zouden willen ontdekken hoe het is om een ander neer te schieten. Als ik mensen hoor praten over de pubertijd als een tijd van experimenteren dan krijg ik de rillingen door mijn lijf.
Natuurlijk bestaat dat verschijnsel, dat ontken ik ook niet. Maar het doet er niet aan af in welke categorie mens je valt. Of je nu losbandige seks hebt binnen of buiten je experimentele fase: een slet ben je. Net zoals je bij drugsgebruik altijd een junk bent.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:33 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Nou das heel fijn voor jou dat jij die behoefte nooit gehad hebt. Anderen hebben dat kennelijk wel.
En dat experimenteren hoeft niet alleen in de pubertijd te zijn, sommige hebben dat pas op latere leeftijd.
Met sex bijvoorbeeld, als ze net als jij die behoefte toen niet gehad hebben maar later maar eens toch gaan kijken wat de wereld nog meer te bieden heeft![]()
Ik kan niet zeggen dat me dat ook maar iets interesseert in deze.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Drogeredeneringen zijn niet heel geloofwaardig.
Oh, je wilt mensen helemaal niet overtuigen van de juistheid van je ongetwijfeld moreel superieure standpunt? Had dat eerder gezegd!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan niet zeggen dat me dat ook maar iets interesseert in deze.
dit gaat weer een hoop gedoe opleverenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat dat verschijnsel, dat ontken ik ook niet. Maar het doet er niet aan af in welke categorie mens je valt. Of je nu losbandige seks hebt binnen of buiten je experimentele fase: een slet ben je. Net zoals je bij drugsgebruik altijd een junk bent.
Je zet jezelf aardig voor lul met dat soort onzinvergelijkingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef FuifDuif het volgende:
Net zoals je bij drugsgebruik altijd een junk bent.
Natuurlijk is het slechts een naam. Het is een definitie welke een bepaald gedrag kenmerkt. Dat is alles. Maar een slet is dus een slet.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dit gaat weer een hoop gedoe opleveren![]()
laat ik dan maar vast verstandig zeggen dat het slechts een naam is,
en fuif, hierbij ben ik dan voor jou een junk en een slet.
net zo ranzig en overgeleverd aan de duivel als 95% van de fok!kers
Het is een uitstekende vergelijking. Ik krijg eerder het idee dat je met dit soort oneliners mij probeert te raken, omdat ik jou op de één of andere manier raak?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je zet jezelf aardig voor lul met dat soort onzinvergelijkingen.
Dat ben je dus niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Net zoals je bij drugsgebruik altijd een junk bent.
And lovin' it.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:01 schreef Roellie80 het volgende:
net zo ranzig en overgeleverd aan de duivel als 95% van de fok!kers
Jij beschouwt jouw standpunt ook als superieur. Dat doet iedereen, getuige de vele morele discussies op dit forum.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, je wilt mensen helemaal niet overtuigen van de juistheid van je ongetwijfeld moreel superieure standpunt? Had dat eerder gezegd!
ook al gebruik je slechts het naamplaatje (wat mij verder niet boeit)quote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Natuurlijk is het slechts een naam. Het is een definitie welke een bepaald gedrag kenmerkt. Dat is alles. Maar een slet is dus een slet.
Ik heb het woord ranzig niet gebruikt en ik geloof niet in de duivel, dus ik weet niet wat je met die laatste opmerking wil.
Het is niet zozeer dat je me raakt, het is meer dat ik me een hoedje erger aan de manier waarop jij soms 'discussieert'. Die komt je geloofwaardigheid niet ten goede, en dat vind ik wel jammer voor je eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een uitstekende vergelijking. Ik krijg eerder het idee dat je met dit soort oneliners mij probeert te raken, omdat ik jou op de één of andere manier raak?
Lupa, je weet hoe ik over seksueel gedrag denk. Ik veroordeel niemand, ik hanteer enkel een bestaande defnitie ('slet') voor een bepaald soort gedrag. Je kunt de Van Dale er overigens zelf op naslaan.
Zulke opmerkingen pleiten dan toch wel weer voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef Bemiddelaar het volgende:
ach keek net even in zijn profiel. Fuifduifje is nog maagd en christen. Fuifduifje je moet niet alles geloven wat de dominee vertelt, niet alles is slecht hoor naast je leven in de kerk en zondagsschool![]()
Nee, ik beschouw mijn standpunt niet als superieur, zeker niet in dit soort persoonlijke zaken. Ik heb geen moeite met jouw standpunt, je mag leven zoals je wilt. Ik heb slechts moeite met jouw (impliciete) veroordeling van mensen die niet zoals jij leven en denken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef FuifDuif het volgende:
Jij beschouwt jouw standpunt ook als superieur. Dat doet iedereen, getuige de vele morele discussies op dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |