Daar heb je ervaring mee?quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer zo veel van die stoffige type's als jij.
Wie ik? Niet bepaald.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij hebt zeker op de huishoudschool gezeten?
Jij hebt zeker nooit gestudeerd?!quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Jij kent mij inderdaad goed genoeg om dat soort uitspraken te kunnen doen...
Oh, jawel hoor.quote:
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?quote:
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Jij geeft nota bene zelf aan dat je een slet bent en je voelt je behoorlijk aangesproken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Hahaha, hoe grappig.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.quote:
Je hebt me helemaal door zeg. En dat na die paar posts die je van me gelezen hebt. Ben je helderziend?quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.Jij lijkt me echt zo'n laagopgeleid type dat aanpapt met 'n gastarbeider om als neukerdje te dienen, waarna hij je dumpt omdat hij 'n bruid uit het Rifgebergte haalt.
Jullie maken ervan dat je een slet bent als je in het verleden eens hebt geexperimenteerd met jongens, zoals zo veel meiden doen. En het is klinkklare onzin dat dat alleen maar VMBO-meiden zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ik zo je foto in het fotoboek zie dan snap ik waarom je zo afhankelijk bent van goedkope sletjes.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Mensenkennis noemt men dat.
Plaats een topic reportquote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je ergens contact opnemen met een admin als een user de sfeer te erg verpest?
Ciurlizza, wat jij nu allemaal eruit braakt kan niet.![]()
Kun je even de rem erop zetten?
Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij verpest de sfeer nogal aan. Alles wat hier wordt gezegd is gebaseerd op hetgeen wat je zelf hebt gezegd in dit topic. Vervolgens ga je in dit topic en ook in andere topics flink lopen te kloten.
Beetje flauw om dan als je het niet meer kunt winnen een admin er bij te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |