Wanneer is iemand volgens jou een slet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:13 schreef Sjembekje het volgende:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22
Mannen: 10 (waarvan 8 relaties, varierend van 4 mnd tot 3 jaar)
Vrouwen: 0 (ook geen behoefte dit getal van de 0 af te krijgen)
Enigszins dubieus, maar de vrouw uit de openingspost vind ik niet perse een slet. Ze neukte bijna alleen binnen relaties, alleen het aantal relaties vind ik dan weer wat veel. Op het randje dus.quote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Ciurlizza het volgende:
Naar aanleiding van (onder andere) deze post in het topic over het aantal sekspartners dat iemand heeft gehad:
[..]
Wanneer is iemand volgens jou een slet?
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef Sjakie01 het volgende:
In mijn ogen is een vrouw die niet in de keuken staat al een gore slet.
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lekker interessant dat een meisje met veel mannen seks heeft gehad. Laat haar gewoon genieten. Denk sowieso dat bijna iedereen wel een fase heeft in zijn/haar leven waarbij wordt geexperimenteerd.
Het lijkt me maar niks vanaf je 16de bij dezelfde jongen te zijn en op je 25ste toch dat verlangen te krijgen, dat je je gaat afvragen hoe het is om het eens met iemand anders te doen.
En bovendien is het heel goed mogelijk om een paar relaties te hebben gehad, in plaats van zich in slag in de rondte te hebben geneukt.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.
Haar username zegt dan ook meer dan genoeg.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.
Ik ben m'n vriendje helemaal trouw hoor, zou nooit vreemdgaan.![]()
Ach ja, je vindt maar.quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is een slet zodra ze zonder mijn toestemming naar een andere man kijkt.
Ik ken je niet, dus ik kan er moeilijk over oordelen, maar je komt over als een sletje inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.
Of zijn we nu de grootste slettebakken die er zijn in jullie ogen?![]()
Eten komt ie wel, maar waarschijnlijk heeft ie zich wel op z'n werk onder het bureau af laten zuigen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.
Ach, zo heeft zij ook d'r promotie verdiend op het werk.quote:Op zondag 18 december 2005 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Eten komt ie wel, maar waarschijnlijk heeft ie zich wel op z'n werk onder het bureau af laten zuigen.![]()
Met zo'n username vind ik je wel wat sletterig over komen ja.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was bij een hoer. Haar naam was Laura, een hele lieve meid.quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Trieste reactie's. Jullie hebben zeker allemaal je vriendin ontmaagd.
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Ja
Liever een meid met klasse dan een meid die de halve stad al tussen d'r benen heeft gehad.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Trieste reactie's. Jullie hebben zeker allemaal je vriendin ontmaagd.
Ja en als je in haar ogen kijkt ben je de weg heel even kwijt zeker. Die Lauraquote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was bij een hoer. Haar naam was Laura, een hele lieve meid.
zoals Laura in het voorbeeld hierbovenquote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Ciurlizza het volgende:
Ja
Liever een meid met klasse dan een meid die de halve stad al tussen d'r benen heeft gehad.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
2 nummer_zoveel
Laura doet gewoon d'r werk en wordt er voor betaald, sommige andere sletten niet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
zoals Laura in het voorbeeld hierboven![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aaah, nu begrijp ik het. De heren meneren zijn bang geworden.
Mijn experimenteer-verhaal schetst geen al te rooskleurig beeld van de toekomst voor hun met hun otmaagde vriendinnen!
Veel, wat is veel? Als ik zeg dat ik heb geexperimenteerd betekent nog niet dat ik veel piemels tussen m'n benen heb gehad.quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen die al veel piem0ls tussen de benen hebben gehad lach ik altijd uit. Nu vinden ze dat niet zo erg, maar over 15 jaar lach ik ze nog steeds uit, ik vraag mij af hoe ze er dan over denken als ze kroost op de wereld hebben gezet enz.
Reken maar van yes.quote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef OnlineGokker het volgende:
Meisjes die zich aangesproken worden wanneer ze slet worden genoemd zullen dat meestal ook wel zijn
Oefening baart kunst ofzo?quote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
En alsnog, wat heeft het krijgen van kinderen te maken met veel piemels tussen je benen te hebben gehad? Ik zie de link niet?
Ik weet niet of ik het zo plezierig zou vinden als er van mijn vriendin videobanden zouden circuleren waarop in detail te zien is hoe 14 grote negers zich aan haar kleine lijfje vergrijpenquote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Wat een hypocriet gezeur toch altijd over vrouwen en het aantal bedpartners. Het zou mij persoonlijk geen reet uitmaken met hoeveel mannen mijn vriendin iets gehad heeft, al was ze in het verleden de gangbangkoningin van West-Friesland, als ze tijdens onze relatie maar trouw is.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee omdat jij een bord met snol erop voor je hoofd hebt.
En jij gelooft dan ook echt dat jij haar eindstation bent?quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Wat een hypocriet gezeur toch altijd over vrouwen en het aantal bedpartners. Het zou mij persoonlijk geen reet uitmaken met hoeveel mannen mijn vriendin iets gehad heeft, al was ze in het verleden de gangbangkoningin van West-Friesland, als ze tijdens onze relatie maar trouw is.
Is prima, muts.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Ik stop nu echt met energie steken in domme naieve pubertjes met een grote bek.
Dan ben je gewoon een lauw tussendoortje.quote:Op zondag 18 december 2005 15:58 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En jij gelooft dan ook echt dat jij haar eindstation bent?![]()
Een beetje quotes uit boondock saints jatten he...quote:Op zondag 18 december 2005 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Echt een uitspraak van iemand die niemand kan krijgen en de lat al dermate laag heeft liggen dat elke willekeurig pompslet, die geen pakje sigaretten kan gaan halen zonder 10 kerels tegen te komen die ze geneukt heeft, er met gemak overheen kan stappen.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Een beetje quotes uit boondock saints jatten he...![]()
Hoe origineel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Echt een uitspraak van iemand die niemand kan krijgen en de lat al dermate laag heeft liggen dat elke willekeurig pompslet, die geen pakje sigaretten kan gaan halen zonder 10 kerels tegen te komen die ze geneukt heeft, er met gemak overheen kan stappen.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Wat boeit mij het nou wat een meisje vóór mij heeft uitgespookt....
Ik heb liever een griet met ervaring die ongestoord in d'r blote kont door m'n huis huppelt dan één of andere frigide maagd.
Jij vindt het dus wel fijn als jouw vriendin meer vlees heeft verwerkt dan de lokale slager?quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Ik heb liever een griet met ervaring die ongestoord in d'r blote kont door m'n huis huppelt dan één of andere frigide maagd.
Nee dat doe ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Een beetje quotes uit boondock saints jatten he...![]()
Als je als vrouw eens een paar keer voor de fun seks hebt gehad heb je niet meteen meer verwerkt dan de plaatselijke slager. Leer nuanceren man.quote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel fijn als jouw vriendin meer vlees heeft verwerkt dan de lokale slager?
Volgens mij heeft ie idd zelf totaal geen ervaring op het gebied van seks, en is gewoon BANG voor meiden met ervaring.quote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef BennyNL het volgende:
uit alles blijkt dat ts nog maagd is en christelijk is opgevoed
niks mis mee, gewoon een constatering
Onzin. Ik denk dat je verstand ernstig is aangetast door al die pillen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef BennyNL het volgende:
uit alles blijkt dat ts nog maagd is en christelijk is opgevoed
niks mis mee, gewoon een constatering
Och, zonder make-up ben ik ook mooi.quote:
Meiden met ervaring? Je doelt op jezelf en doelt dus op sletten? Ik ben niet zo triest dat ik me moet behelpen met sletten. Genoeg leuke meiden die niet constant de slet uit hoeven te hangen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie idd zelf totaal geen ervaring op het gebied van seks, en is gewoon BANG voor meiden met ervaring.![]()
Weer zo'n onzinopmerking waar nummer_zoveel blijkbaar geil van wordt (of is dat omdat iemand haar eindelijk geen slet vindt?) Het feit dat een meisje zich niet als hoer of slet gedraagt wil nog niet zeggen dat ze zo preuts is als de pest, of er geen flikker van kan in bed. Het een heeft zelfs niks met het ander te maken, weet ik uit ervaring.quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Misschien moet jij eens een pilletje proberen. Wordt je liev van.quote:Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk dat je verstand ernstig is aangetast door al die pillen.
Behalve dan als ze jou tegenkomen zekerquote:Op zondag 18 december 2005 16:14 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Meiden met ervaring? Je doelt op jezelf en doelt dus op sletten? Ik ben niet zo triest dat ik me moet behelpen met sletten. Genoeg leuke meiden die niet constant de slet uit hoeven te hangen.
Dan noem je ook twee uitersten. Liever iemand die allebei niet is, maar er gewoon tussenin zit.quote:Op zondag 18 december 2005 16:08 schreef Roellio het volgende:
Ga jij lekker in de zandbak spelen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Behalve dan als ze jou tegenkomen zeker
Je bent niet meteen een hoer of slet als je ooit in je leven eens geexperimenteerd hebt, punt!quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer zo'n onzinopmerking waar nummer_zoveel blijkbaar geil van wordt (of is dat omdat iemand haar eindelijk geen slet vindt?) Het feit dat een meisje zich niet als hoer of slet gedraagt wil nog niet zeggen dat ze zo preuts is als de pest, of er geen flikker van kan in bed. Het een heeft zelfs niks met het ander te maken, weet ik uit ervaring.
Misschien moet jij die pillen eens laten liggen, dan is begrijpend lezen misschien ooit mogelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een pilletje proberen. Wordt je liev van.![]()
Daar voel ik me toch net te oud voor. Daarnaast is het te koud buiten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:16 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ga jij lekker in de zandbak spelen.
Begrijpend lezen is wel erg moeilijk voor je, hè?quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent niet meteen een hoer of slet als je ooit in je leven eens geexperimenteerd hebt, punt!
Dat vind jij misschien. Wij mannen denken daar anders over.quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent niet meteen een hoer of slet als je ooit in je leven eens geexperimenteerd hebt, punt!
Ik bemerk dat op dit forum iedereen die het niet met je eens is begrijpend moet leren lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Misschien moet jij die pillen eens laten liggen, dan is begrijpend lezen misschien ooit mogelijk.
Ik hoop toch dat je mij hier niet mee bedoeltquote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel lachen zo'n topic. Je ziet altijd weer de een na de andere slet binnen komen vallen die meent zichzelf en haar sletvriendinnen te moeten verdedigen.
Jij staat niet voor alle mannen, schat.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien. Wij mannen denken daar anders over.
Het zal me een rotzorg zijn. Ik ben zelf ook niet vrij van vleselijke lusten en zonden, dus dat zou wel érg hypocriet zijn, hè?quote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jij vindt het dus wel fijn als jouw vriendin meer vlees heeft verwerkt dan de lokale slager?
Precies. De rasechte sletjes duiken altijd wel op in zo'n topic.quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel lachen zo'n topic. Je ziet altijd weer de een na de andere slet binnen komen vallen die meent zichzelf en haar sletvriendinnen te moeten verdedigen.
Dat blijkt toch wel de gedachtengang te zijn van een aantal mannen alhier.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn. Ik ben zelf ook niet vrij van vleselijke lusten en zonden, dus dat zou wel érg hypocriet zijn, hè?
Het is toch algemeen bekend hoe mannen denken over vrouwen die rondneuken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij staat niet voor alle mannen, schat.
LEER BEGRIJPEND LEZEN! LEER ÜBERHAUPT EENS LEZEN!!quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik bemerk dat op dit forum iedereen die het niet met je eens is begrijpend moet leren lezen.
Verzin eens wat nieuws.![]()
Denk je nou echt dat vrouwen geil worden van die schijnheilige praatjes van jequote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn. Ik ben zelf ook niet vrij van vleselijke lusten en zonden, dus dat zou wel érg hypocriet zijn, hè?
Depends, depends... als je je ooit een keer op een zatte nacht hebt laten uitwonen door 4 vrienden scoort dat toch aardig wat punten op de slettenmeter. Als je gewoon in de loop der jaren hier en daar wat hebt aangeneukt heet dat gewoon "leven".quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat nummer_zoveel ook nog meer enige vorm van zelf respect beheerst.
Dus jij vindt het wel lekker als mensen bij de slager je even melden dat ze een tijdje terug je vriendin flink hebben uitgewoond?quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!quote:Op zondag 18 december 2005 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat vrouwen geil worden van die schijnheilige praatjes van je
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel lekker als mensen bij de slager je even melden dat ze een tijdje terug je vriendin flink hebben uitgewoond?
Heb ik ooit gezegd dat die 10 jaar onafgebroken was? En daarvoor wellicht?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!
Jaloers?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!
Touchéquote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar jouw buren kennen jouw vriendin wel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!
Toen was je dé 16-jarige casanova!?quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat die 10 jaar onafgebroken was? En daarvoor wellicht?
Ik heb z'n post al ontkracht voordat jij het woord 'touché' uit kan brengen..quote:
Ben jij even stoer dat je in dat klotedorp woont.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!
Tuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb z'n post al ontkracht voordat jij het woord 'touché' uit kan brengen..
Van binnen en van buiten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar jouw buren kennen jouw vriendin wel.
Ik was er vroeg bij, laten we het daarop houden. En ik ben nooit een slet geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Toen was je dé 16-jarige casanova!?![]()
![]()
![]()
![]()
Beter kijken, slet.quote:
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.
Slet? Ik?quote:
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.
Ik denk dat jij weinig zelfrespect hebt, beetje mensen constant afzeiken, bah, triest ventje bent jij.
Het zijn juist sletten die kampen met een gebrek aan zelfrespect, net zoals dat ook geldt voor de figuren die zich inlaten met sletten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.
Ik denk dat jij weinig zelfrespect hebt, beetje mensen constant afzeiken, bah, triest ventje bent jij.
Nou, dan wil ik wel eens weten waar je dat hebt zien staan...quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik wel eens weten waar je dat hebt zien staan...
Nee. Ik legde uit dat ik wel wat heb geexperimenteerd met jongens voordat ik m'n huidige vriend leerde kennen, dat jullie dat als flink rondneuken interpreteren snap ik niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?
O, sorry.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Ciurlizza het volgende:
Misschien moet je eens leren lezen, dan had je die domme post niet hoeven te maken.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het zijn juist sletten die kampen met een gebrek aan zelfrespect, net zoals dat ook geldt voor de figuren die zich inlaten met sletten.
Ik zeik je niet af, ik zeg je de waarheid.
Veel sletten dus.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Ik legde uit dat ik wel wat heb geexperimenteerd met jongens voordat ik m'n huidige vriend leerde kennen, dat jullie dat als flink rondneuken interpreteren snap ik niet.
Gewoon, net als veel jonge meiden doen.
Je argumenten zijn op? De waarheid is hard...quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......![]()
Daar heb je ervaring mee?quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer zo veel van die stoffige type's als jij.
Wie ik? Niet bepaald.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij hebt zeker op de huishoudschool gezeten?
Jij hebt zeker nooit gestudeerd?!quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Jij kent mij inderdaad goed genoeg om dat soort uitspraken te kunnen doen...
Oh, jawel hoor.quote:
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?quote:
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Jij geeft nota bene zelf aan dat je een slet bent en je voelt je behoorlijk aangesproken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Hahaha, hoe grappig.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.quote:
Je hebt me helemaal door zeg. En dat na die paar posts die je van me gelezen hebt. Ben je helderziend?quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.Jij lijkt me echt zo'n laagopgeleid type dat aanpapt met 'n gastarbeider om als neukerdje te dienen, waarna hij je dumpt omdat hij 'n bruid uit het Rifgebergte haalt.
Jullie maken ervan dat je een slet bent als je in het verleden eens hebt geexperimenteerd met jongens, zoals zo veel meiden doen. En het is klinkklare onzin dat dat alleen maar VMBO-meiden zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ik zo je foto in het fotoboek zie dan snap ik waarom je zo afhankelijk bent van goedkope sletjes.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Mensenkennis noemt men dat.
Plaats een topic reportquote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je ergens contact opnemen met een admin als een user de sfeer te erg verpest?
Ciurlizza, wat jij nu allemaal eruit braakt kan niet.![]()
Kun je even de rem erop zetten?
Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij verpest de sfeer nogal aan. Alles wat hier wordt gezegd is gebaseerd op hetgeen wat je zelf hebt gezegd in dit topic. Vervolgens ga je in dit topic en ook in andere topics flink lopen te kloten.
Beetje flauw om dan als je het niet meer kunt winnen een admin er bij te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |