You did not have sexual relations with those women?quote:Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef Monkster het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 21
mannen: 0
vrouwen: 3
De eerste is al 2,5 jaar mn vriendin en die andere 2 waren avontuurtjes met andere stelletjes bij ons in bed... op prenetratie na alles gedaan met elkaar. Maar op de Bill Clinton manier dus nog maar met 1 meisje![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Inferi het volgende:
Geslacht: man
Leeftijd: 20
Mannen: 0
Vrouwen: 0
En ik vind 't tot nu toe wel best, wacht nog op soort van 'de ware', ik duik niet met de eerste de beste slet de koffer in om van de 0 af te komen, dat moet toch wel speciaal zijn vind ik![]()
of gewoon lelijk.quote:
Wow jij zit niet stilquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 15
Mannen: 0 (blijft ook zo)
Vrouwen: 11
(of zijn het nog meiden)
zoenen telt niet jochiequote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
(of zijn het nog meiden)
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?quote:Geslacht: Man
(of zijn het nog meiden )
Waarom is dat respect? 2003 en 2004 waren gewoon wat experimenteer jaren zeg maar.. heb heel 2005 gewoon 1 vriendin gehad (die ik nog steeds heb)quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?Als dat wel zo is, R.E.S.P.E.C.T
![]()
Iedereen die dat zegt kan ik wel schieten sinds ik gedumpt ben!!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef Pulsy het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 22
mannen: 0
vrouwen: 1
Better to have loved and lost then never to have loved at all?
Met drank op is best veel neukbaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?Als dat wel zo is, R.E.S.P.E.C.T
![]()
Misschien moet er ook bijgezet worden hoeveel van de sexpartners lekker waren. Nu is dat natuurlijk een subjectief begrip maar wat ik wil zeggen: een lelijke chick nueQen kan natuurlijk iedereen...
Dus bij die mensen die er meer dan 30 a 50 hebben gehad.. vertel er ook ff bij of ze er een beetje "neukbaar" uitzagen![]()
Meiden? Kinderen! Ben ik de enige die dit niet normaal vind? Gezien de andere reacties val je ook nogal uit de toon. En die mensen die respect roepen zijn hopelijk ook nog niet helemaal wakker. Ik hoop voor je dat je het zwaar overdreven hebt. Als je inderdaad op je 15de al met 11 meisjes naar bed bent geweest, zou ik toch maar eens zeer goed bij jezelf te rade gaan. De wereld draait niet om sex, drugsdealers en gepimpte auto's...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
(of zijn het nog meiden)
Ben ook lekker ouderwets. Leeftijd 25, mannen: 0, vrouwen 1, en ook nog eens verloofd met haar! Was in een keer raak!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef The_Matrix het volgende:
Leeftijd 24
Mannen: 0
Vrouwen: 3,
waarvan 3 relaties. Ik ben blijkbaar zo ouderwets dat ik graag met mensen naar bed ga die ik ook echt leuk vind...
Elke dag biefstuk is ook niet lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben ook lekker ouderwets. Leeftijd 25, mannen: 0, vrouwen 1, en ook nog eens verloofd met haar! Was in een keer raak!![]()
Ik weet dat er mannen zijn die vrouwen als een stuk vlees zien, maar deze vergelijking begrijp ik toch echt nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk is ook niet lekker.![]()
Dat zij een collega altijd. Ik vond 'm wel grappig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef The_Matrix het volgende:
[..]
Ik weet dat er mannen zijn die vrouwen als een stuk vlees zien, maar deze vergelijking begrijp ik toch echt niet!
Toen ik 15 was draaide de wereld ook niet om sex, drugsdealers en gepimpte auto's, maar werd er wel geneukt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef The_Matrix het volgende:
Als je inderdaad op je 15de al met 11 meisjes naar bed bent geweest, zou ik toch maar eens zeer goed bij jezelf te rade gaan. De wereld draait niet om sex, drugsdealers en gepimpte auto's...
Veel mannen vinden vrouwen gewoon snel leuk genoeg voor sex. Meestal zodra ze ze zien staanquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef The_Matrix het volgende:
Ik ben blijkbaar zo ouderwets dat ik graag met mensen naar bed ga die ik ook echt leuk vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |