Vrouwenoverschot?quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef YellowDog het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Mannen: 0
Vrouwen: 34
Relaties: 0
**Lang leve groningen
Waarom niet eens een keer een vrouw? Je weet niet wat je mist totdat je het geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:27 schreef Deja het volgende:
Leeftijd: 30
Mannen: 6
Vrouwen: 0
Relaties: 2
Es effe het homo gehalte opkrikken hier![]()
'Er gaat niets boven Groningen' was het toch?quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef YellowDog het volgende:
Vrouwen: 34
Relaties: 0
**Lang leve groningen
Tsjahh, dat maakt het nou juist zo logisch. Bierprijzen zijn goed, mensen zijn losser... kortom als je een beetje weet wat je aan het doen bent kan het in principe iedere avond raak zijnquote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef -Wolf- het volgende:
ik vond Groningen een behoorlijk treurige stad om uit te gaan. Alleen de goedkopere bierprijs t.o.v. de Randstad kon me bekoren.
Haha ben ik met je eens, daarom ben ik ook best enorm blij om man & hetero te zijn. Al is er wel een redelijk mannenoverschot in groningen, maarja.. als je ziet wat daar rondloopt en zich man noemt..quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef manou het volgende:
voor vrouwen is het in Groningen behoorlijk moeilijk om een leuke kerel te vinden........zijn echt meer leuke vrouwen als mannen in de stad.............................
Wat hij zegtquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
Aantal mannen: 0 - ben hetero
Aantal vrouwen: 0
en jij een hoer zeker?quote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef YellowDog het volgende:
[..]
en jij zwaaar minderjarig zeker gezien je reactie... net in de puberteit gekomen joh? (12 jr)
You did not have sexual relations with those women?quote:Op maandag 12 december 2005 21:50 schreef Monkster het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 21
mannen: 0
vrouwen: 3
De eerste is al 2,5 jaar mn vriendin en die andere 2 waren avontuurtjes met andere stelletjes bij ons in bed... op prenetratie na alles gedaan met elkaar. Maar op de Bill Clinton manier dus nog maar met 1 meisje![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Inferi het volgende:
Geslacht: man
Vrouwen: 0
En ik vind 't tot nu toe wel best, wacht nog op soort van 'de ware', ik duik niet met de eerste de beste slet de koffer in om van de 0 af te komen, dat moet toch wel speciaal zijn vind ik![]()
of gewoon lelijk.quote:
Wow jij zit niet stilquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
Leeftijd: 15
Mannen: 0 (blijft ook zo)
Vrouwen: 11
(of zijn het nog meiden)
zoenen telt niet jochiequote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef McFarmer het volgende:
(of zijn het nog meiden)
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?quote:Geslacht: Man
(of zijn het nog meiden )
Waarom is dat respect? 2003 en 2004 waren gewoon wat experimenteer jaren zeg maar.. heb heel 2005 gewoon 1 vriendin gehad (die ik nog steeds heb)quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al zowat een jaar een vriendin en daarvoor al 10 anderen gebald?Als dat wel zo is, R.E.S.P.E.C.T
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |