Ga toch heen man met je veroordelingen, laat mensen lekker zichzelf zijn, jij hoeft het toch niet te doen als je niet wil, of is het zo dat het je zo dwars zit omdat je het wel zou willen eigenlijk?quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij sterk verhaal.
Je huidige vriend is niet goed bij zijn hoofd btw.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:01 schreef Talietje het volgende:
[..]
ALLEBEI MIS!!
Zak over de kop en vlag in d'r hand reet en neuken voor het vaderland
Ik meld me aan!quote:Op maandag 21 november 2005 16:10 schreef Star20 het volgende:
met 2 heb ik lange relatie gehad… en de rest waren fuckbuddies… en ben van plan om mijn lijstje nog uit te breiden.. iemand interesse![]()
1 van 3,5 jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat een gelul sjaak...
Mijne waren allemaal (alsof het er tientallen waren) onveilig... errug slecht van mezelf ik weet het.
loserquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:32 schreef flamoes het volgende:
Het valt me mee dat er geen mannen zijn die een aantal vrouwen hebben gehad en tussendoor ook een paar keer een vent hebben geprobeerd. Dat hoor ik tegenwoordig ook weleens.... Zo van: "goh, toch maar eens proberen hoe het is om je schijtkanaal vol te laten blaffen door een lekkere vent"![]()
Is dat tegenwoordig in ofzo?
Ik wist dat het taboe van vrouwen met vrouwen een stuk minder is, maar dat een hetero man tegenwoordig ook moet proberen hoe het is om een vent te neuken, pijpen enbwehhhh!
Ik denk dat wij es op vrouwenjacht moetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Martin99 het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 23
Mannen: 0
Vrouwen: 0![]()
Ach boeien.. Komt welquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
Leeftijd: 20
Aantal mannen: 0 - ben hetero
Aantal vrouwen: 0
Erg hè![]()
[..]
Ik denk dat wij es op vrouwenjacht moeten, want dit gaat zo niet langer met ons
![]()
En als we dat niet meetellen ben je opeens een jaartje jongerquote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef Sessy het volgende:
Als we orale seks ook tellen ben ik 19, vrouw, en is dat 2 - maar zeer binnenkort 3 denk ik zo.En geen vrouwen voorlopig.
Orale sex... tsja, dan kan ik er nog een handvol bij optellen.quote:Op maandag 28 november 2005 02:17 schreef Sessy het volgende:
Als we orale seks ook tellen ben ik 19, vrouw, en is dat 2 - maar zeer binnenkort 3 denk ik zo.En geen vrouwen voorlopig.
Heb je ook wel gelijk in, en ja; soms wil ik het iets te graag, en helaas kan je niks forceren op dit gebied hehe. Ik zie wel, time will tellquote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ach boeien.. Komt wel
Je moet het niet willen doen om de buitenwereld. Je moest eens weten hoeveel jongens/mannen niks gedaan hebben..
So, you can fuck yourself in the ass?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:55 schreef Brillies het volgende:
Man
42
Mannen: 1
Vrouwen: 1
Uitleg: De man ben ik zelf en de vrouw is mijn vrouw.
Slettebakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef weathergirl het volgende:
geslacht: vrouw
leeftijd:33
mannen: rond de 50 (weet het niet precies)
vrouwen: 0
HAHAHAHAHAHA, jij bent zeker lelijk:Dquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
Erg hè![]()
[..]
Ik denk dat wij es op vrouwenjacht moeten, want dit gaat zo niet langer met ons
![]()
en jij zwaaar minderjarig zeker gezien je reactie... net in de puberteit gekomen joh? (12 jr)quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef Mieks het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, jij bent zeker lelijk:D
Vrouwenoverschot?quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef YellowDog het volgende:
Vrouwen: 34
Relaties: 0
**Lang leve groningen
Waarom niet eens een keer een vrouw? Je weet niet wat je mist totdat je het geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:27 schreef Deja het volgende:
Leeftijd: 30
Mannen: 6
Vrouwen: 0
Relaties: 2
Es effe het homo gehalte opkrikken hier![]()
'Er gaat niets boven Groningen' was het toch?quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef YellowDog het volgende:
Vrouwen: 34
Relaties: 0
**Lang leve groningen
Tsjahh, dat maakt het nou juist zo logisch. Bierprijzen zijn goed, mensen zijn losser... kortom als je een beetje weet wat je aan het doen bent kan het in principe iedere avond raak zijnquote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef -Wolf- het volgende:
ik vond Groningen een behoorlijk treurige stad om uit te gaan. Alleen de goedkopere bierprijs t.o.v. de Randstad kon me bekoren.
Haha ben ik met je eens, daarom ben ik ook best enorm blij om man & hetero te zijn. Al is er wel een redelijk mannenoverschot in groningen, maarja.. als je ziet wat daar rondloopt en zich man noemt..quote:Op maandag 12 december 2005 17:19 schreef manou het volgende:
voor vrouwen is het in Groningen behoorlijk moeilijk om een leuke kerel te vinden........zijn echt meer leuke vrouwen als mannen in de stad.............................
Wat hij zegtquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Erick1985 het volgende:
en jij een hoer zeker?quote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef YellowDog het volgende:
[..]
en jij zwaaar minderjarig zeker gezien je reactie... net in de puberteit gekomen joh? (12 jr)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |