Hij heeft het niet over relaties. Maar over 125 vrouwen waarmee hij naar bed is geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Je bent geen slet hoor als je een paar relaties hebt gehad voordat je trouwt
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.quote:
vlag erover en gaan voor het vaderlandquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef 2flower het volgende:
[..]
vlag erover en gaan voor het vaderland![]()
Mjah... Vind ik niet... Beetje ervaring opdoen kan vaak alleen maar voor betere seks zorgen...quote:
Waarom zou je iets wat goed is kapot maken om iets te zoeken wat je wellicht toch niet vind?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry hoor maar bij sommige stellen denk ik echt, wtf... 1/2 parters, wat weet je nu precies van wat je zoekt? Natuurlijk als je iemand tegenkomt, kom je iemand tegen. Ik vind echter dat perspectief nog ontbreekt. Als ik nu nog met mn eerste meisje was geweest had ik waarschijnlijk dat helemaal HET gevonden, maar aan de andere kant had ik zoveel gemist.![]()
Ik ben daar absoluut niet de enige in. Ik denk dat een hoog scheidingspercentage wellicht ook weleens daarin zou kunnen liggen. Er zit nogal een verschil in wat je denkt dat de perfecte partner voor je is en wie hij/zij werkelijk is.![]()
Aan de andere kant mis je niks als je niet weet wat je mist.![]()
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
Ik heb het idee dat het meer stoere praat isquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.
Huhquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef der_weiss het volgende:
Vrouwen: Anderhalf. Afgerond naar boven zou dat 2 zijn, maar uiteindelijk is 't er maar 1tje helemaal
Een 1,5 persoons vrouw?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef der_weiss het volgende:
Vrouwen: Anderhalf. Afgerond naar boven zou dat 2 zijn, maar uiteindelijk is 't er maar 1tje helemaal
Ik ben nog jong, en nog vrij gezel, dus ik heb nog alle kans om het getal op te krikkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
Ahhh, dat verklaard waarom zoveel mensen vreemd gaan of de relatie vebreken omdat ze weleens willen weten hoe het is het met een ander te doen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...
Ja, dat zou best wel eens kunnen. Maar ik heb het idee dat sommigen er nogal snel van uit gaan dat je meerdere partners moet gehad hebben vooraleer je "goed" kan seksen.quote:MikeyMan - vrijdag 11 november 2005 @ 16:11
Mjah... Vind ik niet... Beetje ervaring opdoen kan vaak alleen maar voor betere seks zorgen...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:27 schreef supkaa het volgende:
geslacht: vrouw
leeftijd: 16
mannen: 1
vrouwen: 0
sletquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:22 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 21
mannen: 0
vrouwen: 6
Het liefst wel en ik zei geen 125. Om eerlijk te zijn zal het ergens tussen de 70-80 liggen waarvan het overgrote deel in een kleine periode van mijn leven ligt, ver van mij af. Verder heb ik in totaal 6 jaar aan relaties gezeten en ben daarin nooit vreemdgegaan. Ik zeg niet dat mijn gedrag toen goed was, maar 1 vriendje/vriendinnetje/bedpartner is mijns inziens al helemaal niet gezondquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:11 schreef Foxxy het volgende:
[..]
![]()
Wat kortzichtig. Wil je je sletten-gedrag nu gewoon goed praten?
Kneuzerig opmerking voor iemand die niet kan lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ben er niet bepaald trots op, maar goed dat aantal lijkt ook veel. Meer de helft is echter van meer dan 4 jaar terug. Dat praat het niet goed, maar zet het wel in perspectief. Als je het afgelopen jaar bekijkt ben ik heel beschaafd, al ben ik het grootste deel ervan single geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef pAin het volgende:
geslacht: man
leeftijd: 21
mannen: 0
vrouwen: 2
@Tranceptor; och ja, ik voel me prima gezond met 2 bedpartners sinds mn 21ste, dank je. Ik zou me eerlijk gezegt niet helemaal tof voelen wanneer ik er 70 of 80 heb afgewerkt.
Wanneer vind jij een relatie lang?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:57 schreef Miriampje het volgende:
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 17
Mannen: 2 (allebei lange relaties)
Vrouwen: 0
Ik mag te nieuwsgierig klinken, maar jou bedpartners hadden dus de houdbaarheidsdatum van 1 nacht als ik het goed begrijp?? Van 1 keertje eroverheen leer je imho echt niks, bedprestaties zijn ook echt niet gerelateerd aan hoeveel je er af hebt gewerkt, maar hoevaakquote:Op zondag 13 november 2005 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben er niet bepaald trots op, maar goed dat aantal lijkt ook veel. Meer de helft is echter van meer dan 4 jaar terug. Dat praat het niet goed, maar zet het wel in perspectief. Als je het afgelopen jaar bekijkt ben ik heel beschaafd, al ben ik het grootste deel ervan single geweest.![]()
Ik zou me eerlijk gezegd niet tof voelen met 1/2 bedpartners, me altijd afvragend of en hoe het beter kon.![]()
Je gaat ergens vanuit wat voor een deel wel zo is, maar voor een ander aanzienlijk deel ook niet zo.quote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik mag te nieuwsgierig klinken, maar jou bedpartners hadden dus de houdbaarheidsdatum van 1 nacht als ik het goed begrijp?? Van 1 keertje eroverheen leer je imho echt niks, bedprestaties zijn ook echt niet gerelateerd aan hoeveel je er af hebt gewerkt, maar hoevaak.
Dus dat laatste lijkt me eigenlijk een heel klein beetje onzin.
ja.. ik heb ook het id dat ik écht iets mis..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Tis ook niet persoonlijk bedoeld (ik ken je niet eens denk ik), maar je gemiddelde licht over het algemeen wel hoger lijkt mequote:Op zondag 13 november 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je gaat ergens vanuit wat voor een deel wel zo is, maar voor een ander aanzienlijk deel ook niet zo.![]()
De houdbaarheidsdatum van 1 nacht kwam inderdaad voor, maar ook wel vaker 'eroverheen' zoals je zo respectvol zegt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |