Hij heeft het niet over relaties. Maar over 125 vrouwen waarmee hij naar bed is geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Je bent geen slet hoor als je een paar relaties hebt gehad voordat je trouwt
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.quote:
vlag erover en gaan voor het vaderlandquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef 2flower het volgende:
[..]
vlag erover en gaan voor het vaderland![]()
Mjah... Vind ik niet... Beetje ervaring opdoen kan vaak alleen maar voor betere seks zorgen...quote:
Waarom zou je iets wat goed is kapot maken om iets te zoeken wat je wellicht toch niet vind?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
Sorry hoor maar bij sommige stellen denk ik echt, wtf... 1/2 parters, wat weet je nu precies van wat je zoekt? Natuurlijk als je iemand tegenkomt, kom je iemand tegen. Ik vind echter dat perspectief nog ontbreekt. Als ik nu nog met mn eerste meisje was geweest had ik waarschijnlijk dat helemaal HET gevonden, maar aan de andere kant had ik zoveel gemist.![]()
Ik ben daar absoluut niet de enige in. Ik denk dat een hoog scheidingspercentage wellicht ook weleens daarin zou kunnen liggen. Er zit nogal een verschil in wat je denkt dat de perfecte partner voor je is en wie hij/zij werkelijk is.![]()
Aan de andere kant mis je niks als je niet weet wat je mist.![]()
Als je niet weet wat je mist, dan mis je het niet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
Ik heb het idee dat het meer stoere praat isquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Als 'ie 125 bloedmooie vrouwen heeft geneukt is 'ie misschien nog een klein beetje held. Maar er zullen vast heel veel gedrochten tussen hebben gezeten.
Huhquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef der_weiss het volgende:
Vrouwen: Anderhalf. Afgerond naar boven zou dat 2 zijn, maar uiteindelijk is 't er maar 1tje helemaal
Een 1,5 persoons vrouw?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef der_weiss het volgende:
Vrouwen: Anderhalf. Afgerond naar boven zou dat 2 zijn, maar uiteindelijk is 't er maar 1tje helemaal
Ik ben nog jong, en nog vrij gezel, dus ik heb nog alle kans om het getal op te krikkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het valt me echt op hoeveel mensen maar 1/2 bedpartners hebben gehad. Ik krijg dan toch het idee dat je echt iets mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |