*Mannelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
Hoe oud ben je & met hoeveel personen heb je sex gehad
deze zat vol dus hier verder
vermeld:
geslacht.....
leeftijd.....
mannen.....
vrouwen.....
volgens mij word er met sex dus penetratie bedoeld door de vorige TS...
Dat heeft Bill Clinton bedacht...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef in-limboy het volgende:
Als penetratie pas seks is, ben ik nog maagd.
Waarom zou alleen neuken seks zijn?![]()
.....eeehm...... dat was mijn bedoeling ook een beetje....quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom proberen jullie allemaal het aantal bedpartners goed te praten door het aantal lange relaties te noemen??? Dan wordt de rest van de bedpartners eigenlijk alleen maar ernstiger
Mijn bedpartners is vele malen groter dan het aantal lange relaties in ieder geval, dus bij mij is er sowieso geen redden meer aan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom proberen jullie allemaal het aantal bedpartners goed te praten door het aantal lange relaties te noemen??? Dan wordt de rest van de bedpartners eigenlijk alleen maar ernstiger
Sowwwwwwwww...... playerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Silven het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Aantal mannen: 0
Aantal vrouwen: 8
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef DarkDancer het volgende:
geslacht.....
leeftijd.....
mannen.....
vrouwen.....
volgens mij word er met sex dus penetratie bedoeld door de vorige TS...
57 vrouwenquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
eslacht: man
Leeftijd: 27
Mannen: ben geen homo
Vrouwen: 28 maar met alleen handen 29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |