Heb ik ooit gezegd dat die 10 jaar onafgebroken was? En daarvoor wellicht?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!
Jaloers?quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 jaar een relatie, iets dat je geen enkel topic onopgemerkt voorbij zal laten gaan, dus jij zal 't niet weten hoe andere vrouwen daar over denken!
Touchéquote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar jouw buren kennen jouw vriendin wel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!
Toen was je dé 16-jarige casanova!?quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat die 10 jaar onafgebroken was? En daarvoor wellicht?
Ik heb z'n post al ontkracht voordat jij het woord 'touché' uit kan brengen..quote:
Ben jij even stoer dat je in dat klotedorp woont.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam mên, ik ken m'n eigen buren niet eens!
Tuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb z'n post al ontkracht voordat jij het woord 'touché' uit kan brengen..
Van binnen en van buiten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar jouw buren kennen jouw vriendin wel.
Ik was er vroeg bij, laten we het daarop houden. En ik ben nooit een slet geweest.quote:Op zondag 18 december 2005 16:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Toen was je dé 16-jarige casanova!?![]()
![]()
![]()
![]()
Beter kijken, slet.quote:
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.
Slet? Ik?quote:
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.
Ik denk dat jij weinig zelfrespect hebt, beetje mensen constant afzeiken, bah, triest ventje bent jij.
Het zijn juist sletten die kampen met een gebrek aan zelfrespect, net zoals dat ook geldt voor de figuren die zich inlaten met sletten.quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal lekker, dat je even denk te weten hoe ik en m'n vriend zijn en leven.
Ik denk dat jij weinig zelfrespect hebt, beetje mensen constant afzeiken, bah, triest ventje bent jij.
Nou, dan wil ik wel eens weten waar je dat hebt zien staan...quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik wel eens weten waar je dat hebt zien staan...
Nee. Ik legde uit dat ik wel wat heb geexperimenteerd met jongens voordat ik m'n huidige vriend leerde kennen, dat jullie dat als flink rondneuken interpreteren snap ik niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij geeft toch zelf aan dat je flink hebt rondgeneukt in het verleden?
O, sorry.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ehm.. ik had 't tegen nummer_zoveel.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Ciurlizza het volgende:
Misschien moet je eens leren lezen, dan had je die domme post niet hoeven te maken.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......quote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Het zijn juist sletten die kampen met een gebrek aan zelfrespect, net zoals dat ook geldt voor de figuren die zich inlaten met sletten.
Ik zeik je niet af, ik zeg je de waarheid.
Veel sletten dus.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Ik legde uit dat ik wel wat heb geexperimenteerd met jongens voordat ik m'n huidige vriend leerde kennen, dat jullie dat als flink rondneuken interpreteren snap ik niet.
Gewoon, net als veel jonge meiden doen.
Je argumenten zijn op? De waarheid is hard...quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......![]()
Daar heb je ervaring mee?quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer zo veel van die stoffige type's als jij.
Wie ik? Niet bepaald.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij hebt zeker op de huishoudschool gezeten?
Jij hebt zeker nooit gestudeerd?!quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Jij kent mij inderdaad goed genoeg om dat soort uitspraken te kunnen doen...
Oh, jawel hoor.quote:
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?quote:
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Jij geeft nota bene zelf aan dat je een slet bent en je voelt je behoorlijk aangesproken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, ik heb nu al de hele tijd hetzelfde gevoel in dit topic.
Kun je je het een beetje voorstellen?
Hahaha, hoe grappig.quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar had je 't wel gewild als je het niveau had kunnen halen?
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.quote:
Je hebt me helemaal door zeg. En dat na die paar posts die je van me gelezen hebt. Ben je helderziend?quote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Inderdaad, best grappig en het klopt waarschijnlijk ook nog.Jij lijkt me echt zo'n laagopgeleid type dat aanpapt met 'n gastarbeider om als neukerdje te dienen, waarna hij je dumpt omdat hij 'n bruid uit het Rifgebergte haalt.
Jullie maken ervan dat je een slet bent als je in het verleden eens hebt geexperimenteerd met jongens, zoals zo veel meiden doen. En het is klinkklare onzin dat dat alleen maar VMBO-meiden zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee want ik berust me op feiten die je zelf aanreikt in dit topic. Jij weet niks over mij.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:35 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ik zo je foto in het fotoboek zie dan snap ik waarom je zo afhankelijk bent van goedkope sletjes.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:40 schreef Ciurlizza het volgende:
Mensenkennis noemt men dat.
Plaats een topic reportquote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je ergens contact opnemen met een admin als een user de sfeer te erg verpest?
Ciurlizza, wat jij nu allemaal eruit braakt kan niet.![]()
Kun je even de rem erop zetten?
Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Jij verpest de sfeer nogal aan. Alles wat hier wordt gezegd is gebaseerd op hetgeen wat je zelf hebt gezegd in dit topic. Vervolgens ga je in dit topic en ook in andere topics flink lopen te kloten.
Beetje flauw om dan als je het niet meer kunt winnen een admin er bij te halen.
Je geeft zelf aan dat het klopt. Jij begon je overigens ongevraagd te bemoeien met de discussie op irritante wijze....quote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?
Naast de TT zit een geel driehoekje met een uitroepteken.quote:
Ik dacht dat het sarcasme er toch afdroop. Maar misschien begrijp jij dat niet helemaal. Dat weet ik niet natuurlijk. Ik dacht dat dit een forum was, en dat je vrij was te reageren. Sinds wanneer moet ik daar jouw toestemming voor vragen?quote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het klopt. Jij begon je overigens ongevraagd te bemoeien met de discussie op irritante wijze....
Je kunt je altijd eerst even inlezen in een topic voor je dingen gaat roepen die als een lul op een drumstel slaan.quote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sarcasme er toch afdroop. Maar misschien begrijp jij dat niet helemaal. Dat weet ik niet natuurlijk. Ik dacht dat dit een forum was, en dat je vrij was te reageren. Sinds wanneer moet ik daar jouw toestemming voor vragen?
Verkapt banrequestquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Roellio het volgende:
Ach, als ik Ciurlizza zo langs zie komen de afgelopen dagen heeft 'ie binnenkort wel een afkoelbannetje te pakken.
Ik heb me goed ingelezen hoor. Wat is nou je probleem? Dat mijn eerste reactie tegen jou gericht was? Ach gossie, teer zieltje zeker he?quote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je kunt je altijd eerst even inlezen in een topic voor je dingen gaat roepen die als een lul op een drumstel slaan.
Je hebt je niet (goed) ingelezen, want je reacties raken kant noch wal eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb me goed ingelezen hoor. Wat is nou je probleem? Dat mijn eerste reactie tegen jou gericht was? Ach gossie, teer zieltje zeker he?
Kun je dat ook onderbouwen? Of zit jij nou gewoon te janken?quote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Je hebt je niet (goed) ingelezen, want je reacties raken kant noch wal eigenlijk.Het tere zieltje ben jij, want jij begint te janken over mijn analyse.
Inhoudelijk reageren is teveel gevraagd?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oké, ik ga nu een topic report aanmaken.
Je hebt me overtuigd Ciurlizza.![]()
Die analyse klopt vrij aardig volgens mij. Je weigert ook aan te geven wat er niet aan klopt.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen? Of zit jij nou gewoon te janken?
Je analyse klopt niet. Dus jank ik daar niet over, maar geef een sarcastische reactie, die jou duidelijk boven het petje gaat.
Een discussie voeren in dit topic is niet mogelijk vind ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah ik ben effe weg en we beginnen meteen met NSB-praktijken. Kunnen we misschien proberen om de discussie verbaal te voeren, in plaats van de modjes erbij te roepen?
Als TS zijnde zou je zelf ook kunnen proberen op een normale wijze te reageren. In plaats van nu heel vreemd op te kijken, dat heel dit topic ontspoord is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is teveel gevraagd?
Als je een discussie niet kunt winnen dan is een topicreport niet de juiste oplossing hoor. Wat denk je nu, dat ze hem een ban gaan geven omdat jij daarom vraagt? Ooit van banaanvraag gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oké, ik ga nu een topic report aanmaken.
Je hebt me overtuigd Ciurlizza.![]()
Inderdaad. Erg jammer dat mevrouw eerst vol trots aangeeft dat ze best wel gekwalificeerd kan worden als slet en vervolgens begint te jammeren en wat begint te blaten. Het wordt helemaal triest als daarna ook nog eens het NSB-knopje wordt gebruikt om er een modje bij te halen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah ik ben effe weg en we beginnen meteen met NSB-praktijken. Kunnen we misschien proberen om de discussie verbaal te voeren, in plaats van de modjes erbij te roepen?
Je wilt nu dat ik ga zitten pimpen met mijn diploma, en mijn relatie? Sorry, dat type ben ik niet. Zeker niet aangezien dit geheel irrelevant en off-topic is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Die analyse klopt vrij aardig volgens mij. Je weigert ook aan te geven wat er niet aan klopt.
Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie voeren in dit topic is niet mogelijk vind ik.
Laat de moderaters maar beslissen of ik gelijk heb of niet.
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je een discussie niet kunt winnen dan is een topicreport niet de juiste oplossing hoor. Wat denk je nu, dat ze hem een ban gaan geven omdat jij daarom vraagt? Ooit van banaanvraag gehoord?
Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als TS zijnde zou je zelf ook kunnen proberen op een normale wijze te reageren. In plaats van nu heel vreemd op te kijken, dat heel dit topic ontspoord is.
Dan ga je toch weg? Met jou is inderdaad geen discussie mogelijk, want begrijpend lezen en inhoudelijk reageren is duidelijk niet aan je besteed. Dat blijkt in dit topic, maar ook in een aantal andere topics.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
Ik denk dat wel duidelijk is wie die discussie hier aan het winnen is anders.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.
Dat jij vindt dat dat m'n eigen schuld is laten we die moderator dan wel bepalen.
Ik zou zeggen: lees het topic eens rustig door en zie dat ik het daarin ook al vaak genoeg heb aangegeven, plus m'n vriend beledigen en op een denigrerende manier denken te weten hoe ik ben.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.
Ik heb de topic gelezen en er valt mij iets op:quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.
Let ook maar eens op het gekloot van nummer_zoveel in andere topics. Ook daar demonstreert ze voortdurend haar beperkte verstandelijke vermogen. Vervolgens gaat ze hier vol trots opscheppen over haar "slettenjaren" en vindt het dan raar dat mensen haar kwalificeren als een slet... dan nog het NSB-knopje inzetten.
ik vindt dit een mooie verwoordingquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Een meisje is pas écht een slet als ze zich te goed vindt (haar eigen lichaam heilig vinden, neerkijken op het andere geslacht enz...) om door een man genomen te worden en het ook laat blijken, terwijl ze ook geen behoefte heeft om (les)bi te worden... maar regelmatig masturbeert.
Nou associeer ik het woord "slet" niet echt met de ware betekenis...
Moest wel lachen om bovenstaande opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?quote:Op maandag 19 december 2005 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
Een slet is voor mij iemand die het met elke jongen/man zou doen, die ze ook maar een béétje aardig/leuk vindt.
Sorry, ik vergeet even te lachen. Grappig ben je.quote:Op maandag 19 december 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.quote:Op maandag 19 december 2005 04:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat impliceer je wel, jojo.
quote:Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?quote:Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
Nu zie ik 't.quote:Op maandag 19 december 2005 04:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?
Erg interessant, maar al die onderzoeken gaan over sexueel gedrag en geven nergens weer het aantal sexpartners en jouw conlusie daarbij dat laatggeschoolden meer sletterig gedrag zouden vertonen dan hoger opgeleiden.quote:Op maandag 19 december 2005 03:28 schreef Ciurlizza het volgende:
http://www.rutgersnissogr(...)eren_effectonderzoek
http://www.aidsfonds.nl/folders/seksonderje25efs.pdf
http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1023
Wat leesvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |