Ik denk dat wel duidelijk is wie die discussie hier aan het winnen is anders.quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.quote:Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.
Dat jij vindt dat dat m'n eigen schuld is laten we die moderator dan wel bepalen.
Ik zou zeggen: lees het topic eens rustig door en zie dat ik het daarin ook al vaak genoeg heb aangegeven, plus m'n vriend beledigen en op een denigrerende manier denken te weten hoe ik ben.quote:Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.
Ik heb de topic gelezen en er valt mij iets op:quote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.
Let ook maar eens op het gekloot van nummer_zoveel in andere topics. Ook daar demonstreert ze voortdurend haar beperkte verstandelijke vermogen. Vervolgens gaat ze hier vol trots opscheppen over haar "slettenjaren" en vindt het dan raar dat mensen haar kwalificeren als een slet... dan nog het NSB-knopje inzetten.
ik vindt dit een mooie verwoordingquote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Een meisje is pas écht een slet als ze zich te goed vindt (haar eigen lichaam heilig vinden, neerkijken op het andere geslacht enz...) om door een man genomen te worden en het ook laat blijken, terwijl ze ook geen behoefte heeft om (les)bi te worden... maar regelmatig masturbeert.
Nou associeer ik het woord "slet" niet echt met de ware betekenis...
Moest wel lachen om bovenstaande opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?quote:Op maandag 19 december 2005 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
Een slet is voor mij iemand die het met elke jongen/man zou doen, die ze ook maar een béétje aardig/leuk vindt.
Sorry, ik vergeet even te lachen. Grappig ben je.quote:Op maandag 19 december 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.quote:Op maandag 19 december 2005 04:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat impliceer je wel, jojo.
quote:Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?quote:Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
Nu zie ik 't.quote:Op maandag 19 december 2005 04:38 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?
Erg interessant, maar al die onderzoeken gaan over sexueel gedrag en geven nergens weer het aantal sexpartners en jouw conlusie daarbij dat laatggeschoolden meer sletterig gedrag zouden vertonen dan hoger opgeleiden.quote:Op maandag 19 december 2005 03:28 schreef Ciurlizza het volgende:
http://www.rutgersnissogr(...)eren_effectonderzoek
http://www.aidsfonds.nl/folders/seksonderje25efs.pdf
http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/1023
Wat leesvoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |