abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 16:44:06 #151
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33193911
Barrata
Hup, aan het werk!
  zondag 18 december 2005 @ 16:44:35 #152
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33193924
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat geldt anders niet voor die onzin die je overmij hier uit zit te braken. Je verveelt je nogal he?
Je geeft zelf aan dat het klopt. Jij begon je overigens ongevraagd te bemoeien met de discussie op irritante wijze....
Hup, aan het werk!
pi_33193936
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat is dat?
Naast de TT zit een geel driehoekje met een uitroepteken.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 18 december 2005 @ 16:45:59 #154
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33193961
Kan het weer gewoon ontopic, "dames"?
Hup, aan het werk!
pi_33193971
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat het klopt. Jij begon je overigens ongevraagd te bemoeien met de discussie op irritante wijze....
Ik dacht dat het sarcasme er toch afdroop. Maar misschien begrijp jij dat niet helemaal. Dat weet ik niet natuurlijk. Ik dacht dat dit een forum was, en dat je vrij was te reageren. Sinds wanneer moet ik daar jouw toestemming voor vragen?
pi_33193975
Ach, als ik Ciurlizza zo langs zie komen de afgelopen dagen heeft 'ie binnenkort wel een afkoelbannetje te pakken.
  zondag 18 december 2005 @ 16:46:52 #157
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33193984
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik dacht dat het sarcasme er toch afdroop. Maar misschien begrijp jij dat niet helemaal. Dat weet ik niet natuurlijk. Ik dacht dat dit een forum was, en dat je vrij was te reageren. Sinds wanneer moet ik daar jouw toestemming voor vragen?
Je kunt je altijd eerst even inlezen in een topic voor je dingen gaat roepen die als een lul op een drumstel slaan.
Hup, aan het werk!
  zondag 18 december 2005 @ 16:47:28 #158
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194000
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Roellio het volgende:
Ach, als ik Ciurlizza zo langs zie komen de afgelopen dagen heeft 'ie binnenkort wel een afkoelbannetje te pakken.
Verkapt banrequest
Hup, aan het werk!
pi_33194017
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Je kunt je altijd eerst even inlezen in een topic voor je dingen gaat roepen die als een lul op een drumstel slaan.
Ik heb me goed ingelezen hoor. Wat is nou je probleem? Dat mijn eerste reactie tegen jou gericht was? Ach gossie, teer zieltje zeker he?
  zondag 18 december 2005 @ 16:48:53 #160
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194041
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb me goed ingelezen hoor. Wat is nou je probleem? Dat mijn eerste reactie tegen jou gericht was? Ach gossie, teer zieltje zeker he?
Je hebt je niet (goed) ingelezen, want je reacties raken kant noch wal eigenlijk. Het tere zieltje ben jij, want jij begint te janken over mijn analyse.
Hup, aan het werk!
pi_33194078
Oké, ik ga nu een topic report aanmaken.

Je hebt me overtuigd Ciurlizza.
pi_33194092
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Je hebt je niet (goed) ingelezen, want je reacties raken kant noch wal eigenlijk. Het tere zieltje ben jij, want jij begint te janken over mijn analyse.
Kun je dat ook onderbouwen? Of zit jij nou gewoon te janken?
Je analyse klopt niet. Dus jank ik daar niet over, maar geef een sarcastische reactie, die jou duidelijk boven het petje gaat.
  zondag 18 december 2005 @ 16:50:52 #163
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194103
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

Inhoudelijk reageren is teveel gevraagd?
Hup, aan het werk!
pi_33194106
Ah ik ben effe weg en we beginnen meteen met NSB-praktijken. Kunnen we misschien proberen om de discussie verbaal te voeren, in plaats van de modjes erbij te roepen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33194110
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:47 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Verkapt banrequest
Oldbie, helaasch!
  zondag 18 december 2005 @ 16:51:35 #166
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194120
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef djenneke het volgende:

[..]

Kun je dat ook onderbouwen? Of zit jij nou gewoon te janken?
Je analyse klopt niet. Dus jank ik daar niet over, maar geef een sarcastische reactie, die jou duidelijk boven het petje gaat.
Die analyse klopt vrij aardig volgens mij. Je weigert ook aan te geven wat er niet aan klopt.
Hup, aan het werk!
pi_33194132
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah ik ben effe weg en we beginnen meteen met NSB-praktijken. Kunnen we misschien proberen om de discussie verbaal te voeren, in plaats van de modjes erbij te roepen?
Een discussie voeren in dit topic is niet mogelijk vind ik.
Laat de moderaters maar beslissen of ik gelijk heb of niet.
pi_33194135
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren is teveel gevraagd?
Als TS zijnde zou je zelf ook kunnen proberen op een normale wijze te reageren. In plaats van nu heel vreemd op te kijken, dat heel dit topic ontspoord is.
pi_33194144
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

Als je een discussie niet kunt winnen dan is een topicreport niet de juiste oplossing hoor. Wat denk je nu, dat ze hem een ban gaan geven omdat jij daarom vraagt? Ooit van banaanvraag gehoord?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 18 december 2005 @ 16:52:49 #170
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194149
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad. Erg jammer dat mevrouw eerst vol trots aangeeft dat ze best wel gekwalificeerd kan worden als slet en vervolgens begint te jammeren en wat begint te blaten. Het wordt helemaal triest als daarna ook nog eens het NSB-knopje wordt gebruikt om er een modje bij te halen.
Hup, aan het werk!
pi_33194161
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Die analyse klopt vrij aardig volgens mij. Je weigert ook aan te geven wat er niet aan klopt.
Je wilt nu dat ik ga zitten pimpen met mijn diploma, en mijn relatie? Sorry, dat type ben ik niet. Zeker niet aangezien dit geheel irrelevant en off-topic is.
pi_33194166
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een discussie voeren in dit topic is niet mogelijk vind ik.
Laat de moderaters maar beslissen of ik gelijk heb of niet.
Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.
pi_33194185
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je een discussie niet kunt winnen dan is een topicreport niet de juiste oplossing hoor. Wat denk je nu, dat ze hem een ban gaan geven omdat jij daarom vraagt? Ooit van banaanvraag gehoord?
Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
  zondag 18 december 2005 @ 16:54:12 #174
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194187
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef djenneke het volgende:

[..]

Als TS zijnde zou je zelf ook kunnen proberen op een normale wijze te reageren. In plaats van nu heel vreemd op te kijken, dat heel dit topic ontspoord is.
Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.
Let ook maar eens op het gekloot van nummer_zoveel in andere topics. Ook daar demonstreert ze voortdurend haar beperkte verstandelijke vermogen. Vervolgens gaat ze hier vol trots opscheppen over haar "slettenjaren" en vindt het dan raar dat mensen haar kwalificeren als een slet... dan nog het NSB-knopje inzetten.
Hup, aan het werk!
  zondag 18 december 2005 @ 16:54:58 #175
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194213
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een discussie win je niet, slimmerik. Die VOER je met elkaar, wat hier niet mogelijk is.
Dan ga je toch weg? Met jou is inderdaad geen discussie mogelijk, want begrijpend lezen en inhoudelijk reageren is duidelijk niet aan je besteed. Dat blijkt in dit topic, maar ook in een aantal andere topics.
Hup, aan het werk!
pi_33194219
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat wel duidelijk is wie die discussie hier aan het winnen is anders.
  zondag 18 december 2005 @ 16:55:45 #177
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194233
Iemand die meent het NSB-knopje te moeten gebruiken is sowieso aan de verliezende hand.
Hup, aan het werk!
pi_33194267
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niemand verplicht je toch hier te posten? Dan ga je toch weg? Gaan wij verder met bepalen wanneer iemand wel of geen slet is.
Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.
Dat jij vindt dat dat m'n eigen schuld is laten we die moderator dan wel bepalen.
  zondag 18 december 2005 @ 16:57:40 #179
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194292
Gewoon laf dat je eerst aangeeft dat je je sletterig hebt gedragen en vervolgens gaat janken als mensen er wat over zeggen.
Hup, aan het werk!
pi_33194419
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Laat de admin of moderator het topic maar eens doorlezen en kijken wat die ervan vindt. Er staan in ieder geval dingen in die niet kunnen.
Dat jij vindt dat dat m'n eigen schuld is laten we die moderator dan wel bepalen.
Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.
  zondag 18 december 2005 @ 17:05:49 #181
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33194508
Ontopic maar weer.
Hup, aan het werk!
pi_33194565
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat vindt jij dan bijvoorbeeld ECHT niet kunnen.. ik ben benieuwd.
Ik zou zeggen: lees het topic eens rustig door en zie dat ik het daarin ook al vaak genoeg heb aangegeven, plus m'n vriend beledigen en op een denigrerende manier denken te weten hoe ik ben.
En hierover ga ik verder geen discussie voeren.
Ga zo koken voor m'n mannetjes.
  zondag 18 december 2005 @ 17:11:39 #183
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_33194662
- Als je vreemdgaat ben je een slet!
- Als je na een paar openingszinnen, versierpogingen en breezers je al laat neuken ben je een slet!
pi_33198370
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Als iemand keer op keer toont dat begrijpend lezen teveel is gevraagd dan begint dat te irriteren.
Let ook maar eens op het gekloot van nummer_zoveel in andere topics. Ook daar demonstreert ze voortdurend haar beperkte verstandelijke vermogen. Vervolgens gaat ze hier vol trots opscheppen over haar "slettenjaren" en vindt het dan raar dat mensen haar kwalificeren als een slet... dan nog het NSB-knopje inzetten.
Ik heb de topic gelezen en er valt mij iets op:
Iedereen leest wat hij/zij wil lezen.
Nummer_zoveel heeft gezegd dat zij geexperimenteerd heeft met jongens voor zij de huidige relatie kreeg, dit kan men opvatten op verschillende manieren:
1. Ze lag elke dag/week met een andere jongen in bed (om ervaring op te doen ?).
2. Ze heeft een aantal relaties gehad (misschien maar 2) voor de huidige relatie en heeft tijdens die relaties geexperimenteerd met de jongen met wie zij die relatie had. (komen we dus op 3 relaties totaal, is dus geen slet).
3. Ze heeft meerdere realties gehad (en dus steeds trouw aan de desbetreffende jongen, maar de relatie strande) en heeft in die relaties geexperimenteerd met de jongen in kwestie (dus hetzelfde als wat menige jongen/man heeft gedaan/meegemaakt, zijn die mannen dan ook een slet ).

Ik heb trouwens nummer_zoveel niet zien opscheppen over haar slettenjaren, ze gaf gewoon haar mening ondersteund door eigen ervaring (wat eventueel verkeerd wordt gelezen/opgevat door een aantal personen, dat weet ik dus niet en ga ik niet over oordelen).

Wat mij ook opvalt is dat zodra er een persoonlijk wordt aangevallen en dit wil gaan melden bij de mods dat er gelijk over een NSB-knopje wordt gesproken, met andere woorden:
1. Je mag je mening niet geven (ook niet ondersteund met eigen ervaring).
2. Je moet alles maar pikken wat men hier over je zegt.

Voldoe je niet aan deze 2 punten dan ben je een NSB-er.

Mag ik dan zeggen dat de rest een stelletje vastgeroeste slome bejaarden zijn die last hebben van een tunnelvisie omdat alleen hun idee volgens hun de juiste is en er voor de rest geen andere visie mogelijk is ???

On-Topic. Een slet is iemand die tijdens of buiten een relatie sex (of seks zoals het volgens sommige moet zijn) heeft met meedere personen in een kort tijdsbestek (elke dag/week een andere).
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_33208336
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef DemonRage het volgende:
Een meisje is pas écht een slet als ze zich te goed vindt (haar eigen lichaam heilig vinden, neerkijken op het andere geslacht enz...) om door een man genomen te worden en het ook laat blijken, terwijl ze ook geen behoefte heeft om (les)bi te worden... maar regelmatig masturbeert.

Nou associeer ik het woord "slet" niet echt met de ware betekenis...
ik vindt dit een mooie verwoording
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33209594
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Vooral op het VMBO is het schering en inslag.
Moest wel lachen om bovenstaande opmerking.
Volgens mij vindt het grootste slettengehalte nog plaats op Universiteiten/HBO instellingen met daaraan gekoppeld de studentenverenigingen...dit geldt voor zowel jongens als meiden.
T heeft verder niets met niveau te maken, meer met je instelling hoe je wilt leven. De 1 kiest ervoor om kieskeurig te zijn of alleen voor relaties te gaan, de ander kiest ervoor om veel te experimenteren. Big deal!
Laat iedereen toch in zn waarde, lekker boeiend hoeveel iemand er geneukt heeft. Maakt dat iemand minder qua persoon? Dacht t niet!
Wie ben jij om te beoordelen of iets goed of slecht is?

Je bent in mijn ogen pas een slet wanneer je respectloos omgaat met iemand die je neukt. en of dat er nou 3 zijn of 100, dat boeit verder niet.
enjoy life!
  maandag 19 december 2005 @ 03:28:54 #187
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
  maandag 19 december 2005 @ 03:36:52 #188
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33210391
Die zoen-sletten vind ik wel sletten.

Zelf geen vriend of vaste relatie dat langer duurt dan een jaar. En dan in kuch de til"kuch
elke jongen afgaan en zoenen/tongen kussen knuffelen.
Wat hebben die meisjes toch? Denken ze dat het met hun 25 jaar straks allemaal is afgelopen
en dat ze een karretje duwen met een blerend voorwerp erin?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33210401
Een slet is voor mij iemand die het met elke jongen/man zou doen, die ze ook maar een béétje aardig/leuk vindt.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33210423
quote:
Op maandag 19 december 2005 03:45 schreef ma_jojo het volgende:
Een slet is voor mij iemand die het met elke jongen/man zou doen, die ze ook maar een béétje aardig/leuk vindt.
Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33210446
quote:
Op maandag 19 december 2005 03:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus als zij ze niet leuk vindt, dan mag ze er mee neuken zonder voor slet te worden versleten?
Sorry, ik vergeet even te lachen. Grappig ben je.
  maandag 19 december 2005 @ 04:27:25 #192
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33210476
Dat impliceer je wel, jojo.
Hup, aan het werk!
pi_33210482
quote:
Op maandag 19 december 2005 04:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat impliceer je wel, jojo.
Als hij niet snapt wat ik bedoel, is hij dommer dan ik dacht.
Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
Maargoed, cultheld valt daar dus buiten, blijkt maar.
pi_33210493
quote:
Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik had me natuurlijk gedetailleerder uit kunnen drukken, maar ik dacht terwijl ik het typte "Zelfs een imbeciel kan nog snappen wat ik bedoel".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 19 december 2005 @ 04:38:59 #195
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33210500
quote:
Op maandag 19 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?
Hup, aan het werk!
pi_33210501
Er is er een uitgeluld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 19 december 2005 @ 04:44:07 #197
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33210505
Niet de eerste in dit topic die uitgeluld is.
Hup, aan het werk!
pi_33210545
quote:
Op maandag 19 december 2005 04:38 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet voor je weggelegd of wel?
Nu zie ik 't. .
Mijn welgemeende excuses voor mijn overhaaste schrijven.
pi_33210564
quote:
Erg interessant, maar al die onderzoeken gaan over sexueel gedrag en geven nergens weer het aantal sexpartners en jouw conlusie daarbij dat laatggeschoolden meer sletterig gedrag zouden vertonen dan hoger opgeleiden.
Laaggeschoolden beginnen eerder aan sex en doen het misschien vaker onveilig, maar ik zie daarin niet het verband met sletterig verdrag vertonen..
enjoy life!
pi_33212944
Wanneer is een meisje een slet?

Hmm ieder meisje is op een bepaalde leeftijd een slet en laat zich door alles en nog wat nemen. Of ze er altijd over praten is dan een ander verhaal, maar goedkope sletten zijn het allemaal een keer.

Je moet ze gewoon treffen in een andere periode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')