of man lijkt mij... mannen kunnen toch ook sletten zijn...quote:Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef Kiteless het volgende:
Een slet is een vrouw die het met iedereen doet - behalve met jou.
Mannen zijn de grootste sletten alleen is het van hun maatschappelijk geaccepteerd en stoerquote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
of man lijkt mij... mannen kunnen toch ook sletten zijn...
nou dat is ook wel weer heel kort door de bocht...quote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mannen zijn de grootste sletten alleen is het van hun maatschappelijk geaccepteerd en stoer
Dat is niet kort door de bocht, dat is gewoon een feitquote:Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer heel kort door de bocht...
Tuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mannen zijn de grootste sletten alleen is het van hun maatschappelijk geaccepteerd en stoer
Kijk eens aan! Het verhaal waar ik mijn (huidige) sig aan te danken heb!quote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef fishbeer het volgende:
LustColumn l door Renske de Greef
Heb je de topictitel gezien?quote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
of man lijkt mij... mannen kunnen toch ook sletten zijn...
Net zoals het niets zegt als ze al wel veel rond heeft geneukt, dat zegt ook niet dat ze niet trouw kan zijn....quote:Op zondag 18 december 2005 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer zo'n onzinopmerking waar nummer_zoveel blijkbaar geil van wordt (of is dat omdat iemand haar eindelijk geen slet vindt?) Het feit dat een meisje zich niet als hoer of slet gedraagt wil nog niet zeggen dat ze zo preuts is als de pest, of er geen flikker van kan in bed. Het een heeft zelfs niks met het ander te maken, weet ik uit ervaring.
Zo kan ik ook zeggen dat mannen die van dioe frigide trutjes zoeken onzekere eikeltjes zijn die bang zijn als hun vriendin ooit een ander heeft geneukt omdat dan boven tafel komt hoe beroerd slecht ze in bed zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 16:21 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze geen zelfrespect. Het soort mannen wat zich inlaat met dit soort sletten zijn ook mannen met weinig zelfrespect, echt van die kneusjes die niet veel keuze hebben en dan maar een slet pakken omdat dat weinig moeite kost.
inderdaad, blijf maar dromen dat het niet zo isquote:
Een man naar mijn hart!quote:Op maandag 19 december 2005 15:23 schreef i2Paq het volgende:
Ik vind een vrouw met een sletterige inslag erg opwindend!
In al mijn relaties heb ik gezocht naar het " slectterige" in mijn partners en zelfs de meest nette meisjes (ja, zelfs die nog maagd waren) konden zich er prima in vinden. Ik denk dat in elke vrouw een slet huist en dat met de juiste partner (lees: vertrouwen in elkaar) kan dat ontluiken. Dat er meisjes/vrouwen zijn die van jongs af aan makkelijk te zoenen/neuken zijn vind ik prima, moeten ze zelf weten en wie ben ik om daar het kaartje slet/hoer aan te hangen. Iedereen kiest voor zijn/haar eigen sexleven.
Mijn eigen vrouw mag graag met andere mannen, en vrouwen, flirten. En als we er beide een goed gevoel hebben gaat dat verder dan zoenen
Dus noem haar gerust een slet/hoer, ze zal het als een compliment zien.
Ik vind vrouwen met een hele sletterige inslag naar de buitenwereld toe net zo goed niks als een vrouw die doet alsof ze de heilige maagd Maria is. Beide types trekken mij niet, in bed is het toch allemaal wisselvallig. Sommigen komen nu eenmaal makkelijker los dan anderen en dat heeft volgens mij naast ervaring ook met zelfacceptatie te maken. Als je jezelf echt accepteert/waardeert en een gezond zelfvertrouwen hebt hoef je niet de heilige maagd Maria uit te hangen, maar ook niet met alles wat een lul of kut heeft (en geinteresseerd zou kunnen zijn) te flirten.quote:Op maandag 19 december 2005 15:23 schreef i2Paq het volgende:
Ik vind een vrouw met een sletterige inslag erg opwindend!
Verklaar je nader?quote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
*knip*, in bed is het toch allemaal wisselvallig.
Weet je hoe belangrijk een partner hierin is? Als je partner je niet stimuleerd en (zelf)vertrouwen geeft dan zal de sex tussen hen ook niets zijn.quote:Sommigen komen nu eenmaal makkelijker los dan anderen en dat heeft volgens mij naast ervaring ook met zelfacceptatie te maken.
Wat een dooddoener zegquote:Op maandag 19 december 2005 14:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo kan ik ook zeggen dat mannen die van dioe frigide trutjes zoeken onzekere eikeltjes zijn die bang zijn als hun vriendin ooit een ander heeft geneukt omdat dan boven tafel komt hoe beroerd slecht ze in bed zijn...
Idd...quote:
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????quote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef Ciurlizza het volgende:
Sletten zijn makkelijk aan te komen, dus vooral een prooi voor mannen die moeilijk aan de vrouw komen. Die scoren ff een sletje omdat dat lekker makkelijk is.
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????
Je blaat onzin namelijk, tuurlijk gebeurt dit ook wel, meisje wil neuken, jongen wil neuken en ze vinden elkaar leuk genoeg om mee te neuken, prima toch?
Maar als we het over relatie's hebben gaat dit niet meer op...
Ja dat vind je overduidelijk van jezelf, dat is al wel duidelijk hoor....quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.
Hoe weet jij dat je zo goed bent in bed als braaf mannetje zijnde, of heb je er toch wel aardig op los geneukt en loop je dus te zeuren op wat je zelf bent????quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.![]()
Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Inderdaad, je kunt alleen goed in bed zijn als je meerdere bedpartners hebt gehad en zodoende je skills hebt kunnen perfectioneren...dus wat ben jij dan?quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.![]()
Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Dan ga ik nog maar even door. Lijkt me verrekte handigquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is pas een slet als ze haar kut niet meer hoeft te scheren omdat er zó vaak een kerel overheen gaat dat de haren vanzelf wegslijten.
Niet elke kroegslet wipt altijd veilig natuurlijk, terwijl meiden met klasse het wel gewoon veilig doen omdat ze toch wat meer nadenken over bepaalde zaken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je zo goed bent in bed als braaf mannetje zijnde, of heb je er toch wel aardig op los geneukt en loop je dus te zeuren op wat je zelf bent????
Ik heb geen vriend, ik heb een man, een echtgenoot weet je wel en ja hij is leuk om te zien, weet ik zeker aangezien hij meer dan zat aandacht krijgt van het vrouwelijke geslacht...
En je bent veilig voor soa's als je een meisje wipt dat niet met jan en alleman het bed deelt, yeah right!!!!
Die doen het dus juist vaak zonder condoom, want he, ze wippen toch niet rond, doen het alleen in vaste relatie's en dan kan je niets krijgen, toch???
Toch hoeft het maar 1 keer fout te gaan...
De sletten die ik ken, inc. mezelf letten erg op veiligheid, doen het altijd veilig dus, testen regelmatig en dat soort zaken, kortom, in veel gevallen zijn die sletjes dus veiliger als die braverikjes die denken niets te kunnen krijgen omdat ze het alleen in vaste relatie's doen...
Juist. Niet meer of minder erg dan mannen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef Blazkowich het volgende:
Elke vrouw is diep van binnen een slet. Sommigen geven er aan toe, andere niet.
Ben je ook nog niet klaar met alleen dit topic hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Opruimslotje
Edit: daar is dus geen beginnen aan, dan zou ik 75% van het topic moeten verwijderen. De toon van een aantal mensen in dit topic staat mij *helemaal* niet aan en als het zo doorgaat gooi ik er een slotje op. Met name Sjakie01, Ciurlizza en American_Nightmare zou ik willen vragen zich niet als een stelletje horken te gedragen. Communiceer gewoon normaal of ga ergens anders heen.
Dank u.
Interessant.. Mannelijke slet? Gewoon slet? Sloerie (M) ? Player?quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag mij wel af, hoe je nu een man moet noemen die dus elke week/maand een met een andere vrouw het bed deelt.
Ik niet. Voor mij hoeven ze echt geen maagd te zijn (ik denk dat ik dan ook lang kan zoeken overigensquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zowiezo is de gemiddelde man wel geintresseerd in sletten.![]()
Zo'n oordeel is nooit objectief. Regel één die ik reeds op de eerste dag van mijn studie geleerd heb: neem niet iets aan omdat de meerderheid het beweert, maar blijf kritisch en vorm je eigen oordeel.quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Nou ja, je kan ook heel goed in bed zijn terwijl je maar 1 partner hebt gehad, maar dat weet je dan niet omdat je geen vergelijkingsmatriaal hebt.
Om te weten hoe je in bed bent zal je dat toch van verschillende mensen moeten horen, het met verschillende gedaan moeten hebben wil je een beetje een objectief oordeel kunnen vellen
De een met een sletterige uitstraling is een dood vogeltje in bed, de ander is een wild beest. Dat kun je toch vaak moeilijk aan de buitenkant zien, de manier waarop ze erover praten en relevante ervaring wel.quote:
Goede aanvulling, maar je lijkt me sowieso een lul een vingers als je je vriendin niet het gevoel kan geven dat ze begeerd word. Dan kun je misschien sowieso maar beter naar de hoeren, die weten niet beter!quote:Weet je hoe belangrijk een partner hierin is? Als je partner je niet stimuleerd en (zelf)vertrouwen geeft dan zal de sex tussen hen ook niets zijn.
Ik had ooit een vriendin die volgens haar ex (hadden 6 jaar een relatie gehad) in bed niets waard was. Geen idee waar het aan gelegen heeft maar ik heb zelden zo g*ile meid meegemaakt! Zelf zei ze dat het door mij kwam, ze voelde zich mooi en gewaardeerd en mede omdat ik nooit vreemde opmerkingen maakte over haar sexueele verlangens/fantasien durfde ze zich vrij te geven.
Neem van mij aan dat ze zichzelf helemaal geaccepteerd had en voor die 6-jarige relatie heel wat ervaringen had opgedaan...
Euhm ik zie dat toch als 1 van de speerpunten van een relatie hoor, dat je met elkaar wilt neuken. Ik moet er niet aan denken iets te hebben met een meisje te hebben waarvan ik denk ' Ow god als ik dr maar niet moet neuken'quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????
Je blaat onzin namelijk, tuurlijk gebeurt dit ook wel, meisje wil neuken, jongen wil neuken en ze vinden elkaar leuk genoeg om mee te neuken, prima toch?
Maar als we het over relatie's hebben gaat dit niet meer op...
Het zou raar zijn als je iets anders ging verkondigen, maar goed wat heeft jouw vent ermee te maken?quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef erodome het volgende:
Mijn man is ook mooi(vind ik dan), is intelligent en alles behalve een lozertje....
Maar goed, jij weet vast beter wat die mannen denken als dat ik het weet, ik ken ze namelijk alleen maar, ben niet god zoals jij die alles weet....
Niet elke man is zo'n bangbroek als jij bent ciurlizza, niet elke man is bang dat als zijn dame het met anderen heeft gedaan hij niet voldoet, niet iedereen is zo onzeker namelijk....
Ik krijg dan het idee dat er iets met haar mis moet zijn en ervaring leert dat dat ook altijd het geval is. Ik hoef geen verknipte types, liever een meid in bed die van wanten weet zonder dat hele volkstammen haar van binnen en van buiten kennen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef RealLex het volgende:
Sterker nog, zou ik een meid van rond mijn eigen leeftijd tegenkomen waar nog niemand mee naar bed is geweest zou ik dat eerder afstotend vinden dan wanneer het er een hele boel (kies zelf maar een getal) zijn geweest, want dan moet er haast wel iets aan de hand zijn.
Dat lees ik niet terug in je ongefundeerde uitspraken over mensen die je niet kent en alleen beoordeeld op hun uitspraken hier.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.
Spiegel deze uitspraak eens op jezelf. En let dan met name op deze uitspraak "Ik heb mensenkennis"en "want ik ben erg goed in bed."quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.
En waar baseeer jij dat op? Omdat je als je liefjes hebt ontmaagd en je dacht dat hun geschreeuw van pijn geschreeuw van genot was? Of heb je vergelijkend warenonderzoek gedaan?quote:Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Ik ken anders zat "meiden met klasse" die zich net zo makkelijk met als zonder condoom laten neuken. Nee, dat is een hele "veilige" manier van denken die jij er op na houd.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Niet elke kroegslet wipt altijd veilig natuurlijk, terwijl meiden met klasse het wel gewoon veilig doen omdat ze toch wat meer nadenken over bepaalde zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |