Ben je ook nog niet klaar met alleen dit topic hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Opruimslotje
Edit: daar is dus geen beginnen aan, dan zou ik 75% van het topic moeten verwijderen. De toon van een aantal mensen in dit topic staat mij *helemaal* niet aan en als het zo doorgaat gooi ik er een slotje op. Met name Sjakie01, Ciurlizza en American_Nightmare zou ik willen vragen zich niet als een stelletje horken te gedragen. Communiceer gewoon normaal of ga ergens anders heen.
Dank u.
Interessant.. Mannelijke slet? Gewoon slet? Sloerie (M) ? Player?quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag mij wel af, hoe je nu een man moet noemen die dus elke week/maand een met een andere vrouw het bed deelt.
Ik niet. Voor mij hoeven ze echt geen maagd te zijn (ik denk dat ik dan ook lang kan zoeken overigensquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zowiezo is de gemiddelde man wel geintresseerd in sletten.![]()
Zo'n oordeel is nooit objectief. Regel één die ik reeds op de eerste dag van mijn studie geleerd heb: neem niet iets aan omdat de meerderheid het beweert, maar blijf kritisch en vorm je eigen oordeel.quote:Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Nou ja, je kan ook heel goed in bed zijn terwijl je maar 1 partner hebt gehad, maar dat weet je dan niet omdat je geen vergelijkingsmatriaal hebt.
Om te weten hoe je in bed bent zal je dat toch van verschillende mensen moeten horen, het met verschillende gedaan moeten hebben wil je een beetje een objectief oordeel kunnen vellen
De een met een sletterige uitstraling is een dood vogeltje in bed, de ander is een wild beest. Dat kun je toch vaak moeilijk aan de buitenkant zien, de manier waarop ze erover praten en relevante ervaring wel.quote:
Goede aanvulling, maar je lijkt me sowieso een lul een vingers als je je vriendin niet het gevoel kan geven dat ze begeerd word. Dan kun je misschien sowieso maar beter naar de hoeren, die weten niet beter!quote:Weet je hoe belangrijk een partner hierin is? Als je partner je niet stimuleerd en (zelf)vertrouwen geeft dan zal de sex tussen hen ook niets zijn.
Ik had ooit een vriendin die volgens haar ex (hadden 6 jaar een relatie gehad) in bed niets waard was. Geen idee waar het aan gelegen heeft maar ik heb zelden zo g*ile meid meegemaakt! Zelf zei ze dat het door mij kwam, ze voelde zich mooi en gewaardeerd en mede omdat ik nooit vreemde opmerkingen maakte over haar sexueele verlangens/fantasien durfde ze zich vrij te geven.
Neem van mij aan dat ze zichzelf helemaal geaccepteerd had en voor die 6-jarige relatie heel wat ervaringen had opgedaan...
Euhm ik zie dat toch als 1 van de speerpunten van een relatie hoor, dat je met elkaar wilt neuken. Ik moet er niet aan denken iets te hebben met een meisje te hebben waarvan ik denk ' Ow god als ik dr maar niet moet neuken'quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, jij kan in het hoofd van iedereen kijken, wanneer kom je op tv zeg????
Je blaat onzin namelijk, tuurlijk gebeurt dit ook wel, meisje wil neuken, jongen wil neuken en ze vinden elkaar leuk genoeg om mee te neuken, prima toch?
Maar als we het over relatie's hebben gaat dit niet meer op...
Het zou raar zijn als je iets anders ging verkondigen, maar goed wat heeft jouw vent ermee te maken?quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef erodome het volgende:
Mijn man is ook mooi(vind ik dan), is intelligent en alles behalve een lozertje....
Maar goed, jij weet vast beter wat die mannen denken als dat ik het weet, ik ken ze namelijk alleen maar, ben niet god zoals jij die alles weet....
Niet elke man is zo'n bangbroek als jij bent ciurlizza, niet elke man is bang dat als zijn dame het met anderen heeft gedaan hij niet voldoet, niet iedereen is zo onzeker namelijk....
Ik krijg dan het idee dat er iets met haar mis moet zijn en ervaring leert dat dat ook altijd het geval is. Ik hoef geen verknipte types, liever een meid in bed die van wanten weet zonder dat hele volkstammen haar van binnen en van buiten kennen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef RealLex het volgende:
Sterker nog, zou ik een meid van rond mijn eigen leeftijd tegenkomen waar nog niemand mee naar bed is geweest zou ik dat eerder afstotend vinden dan wanneer het er een hele boel (kies zelf maar een getal) zijn geweest, want dan moet er haast wel iets aan de hand zijn.
Dat lees ik niet terug in je ongefundeerde uitspraken over mensen die je niet kent en alleen beoordeeld op hun uitspraken hier.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik heb mensenkennis, dat kan van verscheidene elementen in dit topic niet gezegd worden.
Spiegel deze uitspraak eens op jezelf. En let dan met name op deze uitspraak "Ik heb mensenkennis"en "want ik ben erg goed in bed."quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat jij van jouw vriend vindt is toch vooral subjectief natuurlijk, natuurlijk is het positief anders zou je niet op hem vallen.
En waar baseeer jij dat op? Omdat je als je liefjes hebt ontmaagd en je dacht dat hun geschreeuw van pijn geschreeuw van genot was? Of heb je vergelijkend warenonderzoek gedaan?quote:Ik ben geen bangbroek, ik heb alleen weinig trek in 'n SOA en ik val niet zo op sletjes... Ik ben ook helemaal niet onzeker, want ik ben erg goed in bed. Beter dan menig slet.
Ik ken anders zat "meiden met klasse" die zich net zo makkelijk met als zonder condoom laten neuken. Nee, dat is een hele "veilige" manier van denken die jij er op na houd.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Niet elke kroegslet wipt altijd veilig natuurlijk, terwijl meiden met klasse het wel gewoon veilig doen omdat ze toch wat meer nadenken over bepaalde zaken.
Volgens mij spreek jij hier uit eigen ervaring. Je komt moeilijk aan de vrouw dus je "neemt" ff een sletje omdat je dat makkelijk vindt.quote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef Ciurlizza het volgende:
Sletten zijn makkelijk aan te komen, dus vooral een prooi voor mannen die moeilijk aan de vrouw komen. Die scoren ff een sletje omdat dat lekker makkelijk is.
Duidelijkquote:
Om heel eerlijk te zijn, ja.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Revolverheld het volgende:
Een meisje met een string is een slet. Of denkt iemand dat dat lekker zit, een string...?![]()
Het gaat om het verschil van een avondje gewoon met iemand neuken als er wederzijdse aantrekkingskracht is en er is een relatie, voor het een is alleen wat lust nodig en die wederzijdse aantrekkingskracht, voor het 2de is er wat meer nodig...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Euhm ik zie dat toch als 1 van de speerpunten van een relatie hoor, dat je met elkaar wilt neuken. Ik moet er niet aan denken iets te hebben met een meisje te hebben waarvan ik denk ' Ow god als ik dr maar niet moet neuken'
Omdat ik een vuig sletje ben natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
en hoezo dan vind je dat van jezelf??
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Genjuro het volgende:
hehehe je hoort het al te vaak
Een jongen noemt een meisje een slet en moet niks van haar hebben
Totdat hij 2 weken later hoort dat hij kans maakt, en een dag later zijn ze samen
Ik moest echt lachen om je postquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef illusions het volgende:
Een slet is een slet als ik het een slet vind. Als ik iemand leuk vindt, en zij is smoorverliefd op een ander, wat tevens haar eerste vriendje is en ze hebben trouwplannen, vind ik het alsnog een slet als ze met die kerel gaat.
Ik snapte wat je bedoelde heur, ik was even in een vervelende buiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil van een avondje gewoon met iemand neuken als er wederzijdse aantrekkingskracht is en er is een relatie, voor het een is alleen wat lust nodig en die wederzijdse aantrekkingskracht, voor het 2de is er wat meer nodig...
Volgens mij sla je de plank finaal mis. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef syzo het volgende:
[..]
Volgens mij spreek jij hier uit eigen ervaring. Je komt moeilijk aan de vrouw dus je "neemt" ff een sletje omdat je dat makkelijk vindt.
Klinkt behoorlijk sletterig hoor. Hypocriet ben je in ieder geval.
Ik vraag me af waarom jij dit topic geopend hebt. Volgens mij gewoon in de hoop dat er meiden in zouden posten die jij dan voor slet kunt uitmaken.
My 2 cents...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:13 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Een hoer heeft sex om iets mee te bereiken verdienen en een slet heeft sex voor de sex...
Nou, daar zijn we uit dan. Dankje Osdorp Posse.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef Breetai het volgende:
Om de Osdorp Posse maar te parafraseren
Het verschil tussen een bitch en een hoer?
Een hoer is oprecht en een bitch ligt op de loer
en een slet doet het voor de pret.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |