Neequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn humor is niet aan jou besteed
Je weet wel wat een PI is?
Ja, je zou denken dat dat toch moet werken, maar neequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:49 schreef Elefes het volgende:
Vraag anders gewoon of je hem even kunt lenen?
Kopje koffie zetten,quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
En ik begreep wel dat het een grapje was, hoor![]()
[..]
Ja, je zou denken dat dat toch moet werken, maar nee.
Die camera is volgens mij z'n nieuwe zoon ofzo.
Zie de Fok! Wikiquote:
Het is wel zo dat er iets te winnen valt, en of hij het nou wilt of niet, hij is een Nederlander. Dus misschien heb ik nog wel een kansjequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kopje koffie zetten,
slippers en sigaartje komen brengen,
en dan vragen
zeggen dat het voor een belangrijke wedstrijd isof gaat hij dan ook meedoen?
![]()
Ah, die dingen! Weet ik veel dat ze PI's heten, en ik let er ook eigenlijk vrij weinig op.quote:
Dan mag je toch wel met je broertje spelen??quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.
En ik begreep wel dat het een grapje was, hoor![]()
[..]
Ja, je zou denken dat dat toch moet werken, maar nee.
Die camera is volgens mij z'n nieuwe zoon ofzo.
Ach, waarom niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier maar verder?
Nieuw synoniem voor een tvp?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:02 schreef oostje het volgende:
denk
Nee, gewoon een wijze uitspraak van een on-wijs manquote:
En minimaal een Dollar-biljet... Euries snuiven niet zo fijn..quote:Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
@mvdlee: ik vind je foto niet erg goed uitgevoerd sorrie
je ziet duidelijk dat het suiker is, probeer eens poedersuiker. het kokertje is een opgerold papiertje, probeer eens een biljet strak op te rollen (niet zo los als het papiertje, dat hoort niet zo), het scheermesje is schoon![]()
uhm nouja, wild verleden zullen we maar zeggen?![]()
![]()
*Eensch isch*quote:Op woensdag 7 december 2005 11:47 schreef Puckzzz het volgende:
ik kom nog uit het tijdperk van een biljet van 100 gulden
mijn punt is nu gewoon dat de details van de foto niet kloppen, en dat is jammer want de belichting, opstelling, reflectie van de persoon in de tafel e.d. zijn erg mooi. Maar ik struikel over de details
In januari maar "donker", "nacht" of "extreme low key" doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een ideeNu alleen nog kijken wanneer ik het uit kan voeren. Decembergedoe altijd
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef fr.oosje het volgende:
hier mijn bijdrage voor deze maand
[afbeelding]
Suske en Wiske en de lijnende lijnenquote:
Ja en jammer van het massieve donker dat de lijnen onderbreekt aan de onderkant van de foto. Maar wel een leuk ideequote:Op donderdag 8 december 2005 06:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[mierenneukmodus] het wit is wel erg fel, waardoor je ene oog bijna een psychopatische uitstraling krijgt[/mierenneukmodus]
Hey Tats!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en jammer van het massieve donker dat de lijnen onderbreekt aan de onderkant van de foto. Maar wel een leuk idee
Dat past toch mooi bij een gluurder??quote:Op donderdag 8 december 2005 06:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[mierenneukmodus] het wit is wel erg fel, waardoor je ene oog bijna een psychopatische uitstraling krijgt[/mierenneukmodus]
hey Puckzzquote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey Tats!
nou die schaduw vind ik nog wel okee, zou raar zijn als die er niet was, dan was het een soort zwevend hoofd geweest
quote:
Dus je hebt alles in grote lijnen op papier?quote:Ik heb al een aantal belichtings schetsen gemaakt, ben nu bezig de poses uit te tiepen die ik wil dat ze aanneemt. Ik ben een beetje bang dat ik straks door de zenuwen helemaal vergeet wat ik allemaal wou, dus doe ik het maar zo
Ik heb ook al een paar foto's uitgeprint van modellensites van poses die geschikt zouden zijn. Dit meisje heeft nog nooit geposeerd dus ik wil wel dat ze een beetje een idee krijgt van wat de bedoeling is.
't is alleen geen gelinieerd papier, is dat erg?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
---> SEX
[..]
Dus je hebt alles in grote lijnen op papier?
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
't is alleen geen gelinieerd papier, is dat erg?
Ach, ze kan altijd nog van gedachten veranderenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan je de 1e en 2e plaats kosten!
Ik vind het een hele mooie foto, maar zie de lijnen hier eerder als bijzaak dan als hoofdzaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef fr.oosje het volgende:
hier mijn bijdrage voor deze maand
[afbeelding]
nou dat zal bij mijn foto ook het geval zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 14:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie foto, maar zie de lijnen hier eerder als bijzaak dan als hoofdzaak.
hebben vrouwen en allochtonen de voorkeur?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat het niet mag ofzo hoor.Er is ook niet een harde grens van 'dit kan nog wel en dat net niet meer'. Maar voor mij speelt mee hoe iemand een thema invult en dan vind ik een mooie foto van lijnen beter dan een mooie foto waar ook lijnen op staan.
Bij gelijke geschiktheid blablabla...
Subtiel of niet, de beslissing ligt nog altijd in de handen van degene die de cijfers geven en iedereen heeft daarover een andere mening. Wat de een een fantastische foto vind, vind een ander weer oerlelijk..quote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
nou dat zal bij mijn foto ook het geval zijnhet mag toch ook subtiel? Ik vind 'm wel aan het thema voldoen iig.
Ja, dat van die sokken, zag het pas toen ik net keekquote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Probeer eens een wat hoger camerastandpunt en vraag je model om geen knellende sokken te dragen.
Waar blijft jouw brilliant idee?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou bij dat weegschaal verhaal gewoon helemaal knellende kleding dragen en dan helemaal een beeld neerzetten.
Maar goed, dat is mijn mening
het leukste voor het laatst bewaren, ey?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar blijft jouw brilliant idee?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:05 schreef k_man het volgende:
Volgens mij is iemand in het Gronings Museum geweest...
Ja hee, en dan hoef jij nog maar te kiezen uit 5, ik uit 50quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk pea, maar moeilijk te zeggen welke het leukst is.
Leuk idee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
En wat doe je als je een vrije dag hebt? Je knijpt een tube lijntjes leeg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat dat nou ook de eerste foto zijn die ik geschoten hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk idee!
Mij spreekt de eerste foto het meest aan, als ik wat van de technieken van fotografie af zou weten zou ik het ook nog kunnen onderbouwen.
* Tha_Erik mompelt iets over bokeh, scherpdiepte, belichting, high-key/low-key zonder er iets over te weten, maar het klinkt zo interessant.
4 is wel lekker scherp he? Alleen ben ik er nog niet uit of ik alles scherp nou mooier vind of niet, en je kijkt op de rug van de tube...ook dat weet ik nog niet of ik dat nou mooier vind of dat je in de opening kijkt zeg maar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind 4 het beste van pea4fun!
Ze zijn in RAW geschoten, dus kan het nog proberen te benaderenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef Offy het volgende:
Pea, ik vind nr 2 het leukst, met de whitebalance van nummer 4
Soep?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef pea4fun het volgende:
Wel deze Puckzzz, met nog net het doppie (en de schaduw) van de tube.
[afbeelding]
Nou dat stukje tube zou nog wel lukken, maar die schaduw...hm...geen idee of me dat lukt. Bovendien zijn de regels over soepen nog steeds niet echt duidelijk.quote:
Dank je voor je commentaar elefes, ik zie wat je bedoeld. Ik heb eigenlijk alle foto's wel geprobeerd ook met meer verschil in scherpte. Ik ga ze nog eens bekijken allemaal.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:17 schreef Elefes het volgende:
Nummer 2 Pea, definately!
En daarna nummer 1
Ik vind de scherptediepte in die foto's het mooiste, de laatste paar vind ik te scherp over het algemeen, dat maakt ze wat weinig spannend. Ook de belichting, kleuren en lijnen vind ik op de tweede (en ook de eerste) foto het mooiste uitkomen.
Nah... Ik vind toch dat het lijntje ergens naartoe moet leiden... Ik ga er eens een nachtje over slapen. Misschien doe ik het nog wel overquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Crop m naar vierkant, ben je meteen dat lege witte vlak bovenin kwijt.
Dat oranje is een dekzeil dat voor onze garage hangt omdat er nog geen deuren inzittenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
leuk idee puckzzz. Ik denk zelf dat een blauwe achtergrond beter werkt.
In kleur vind ik de foto eigenlijk niet mooi. Komt omdat ie 's avonds is genomen met invallend licht wat geel was, krijg je dus gele voegen met bruine bakstenen en dat ziet er niet uitquote:Op maandag 12 december 2005 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Martijn877: op zich is de herhaling leuk, hoe is die in kleur? misschien is ie in kleur met een heleboel verzadiging ook wel leuk
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:
Pfff, het valt nog niet mee iets leuks te maken...
[afbeelding]
yupsquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:01 schreef Elefes het volgende:
Veldmuis: wel mooi hoor, maar ik zou iig het plantje linksonder er nog eventjes afsnijden
Kun je dat laatste wat concreter benoemen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja...maar ik heb nog nooit een film daarvan gezien..
Het zijn idd wel lijnen. Inventief? Zeker, maar ik denk dat je fototechnisch gezien er meer uit kan halen....
Ik vind de belichting extreem; of te licht of te donker; geen tussengradaties. De lichtval in het rechteroog vind ik er goed uit zien. ik denk dat als je zoiets ook in het anderdere oog kan krijgen dat het er misschien wel mooi uitziet (zeker weten doe ik het niet) Belichting van 2 kanten is natuurlijk erg professioneel, dus daar is niets mis mee, alleen de intensiteit is wat minder. En heb je em al eens in zw/w bekeken? Ook al ben je geen fan van zw/w, dan nog kan je het gebruiken om te kijken naar het contrast van je foto denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Kun je dat laatste wat concreter benoemen?
yupquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Vliegvrager het volgende:
@Schark: bedoel je rechteroog voor de kijkers?
Thx Flipper!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:24 schreef Flipper01 het volgende:
gave foto Compumess, wat is het?
Het lijkt mij een ondersteuning van een dak van bijv een voetbalstadion alleen vind ik het lastig om de schaal in te schatten
Leuk, die spoor-lijnen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Re het volgende:
nog maar een uit de recente doos
[afbeelding]
dan doe je gewoon voor spek en bonen mee johquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Ymke het volgende:
k ben wedstrijd moe
quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm 2 dagen geen enkele post? Nouja maar ff omhoog schoppen dus:
[afbeelding]
Dat is een hele mooie fotoquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm 2 dagen geen enkele post? Nouja maar ff omhoog schoppen dus:
[afbeelding]
dan heeft dat sporten ook weinig zinquote:Op maandag 19 december 2005 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
nha, ik heb al als voornemen af te vallen en te gaan sporten, roken blijf ik lekker doen
-----> LIF?quote:Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef dubbellu het volgende:
[..]
dan heeft dat sporten ook weinig zin![]()
Van roken verouder je. Krijg je lijnen en kraaienpoten op je gezicht o.a. En die lijnen kan je dan weer gebruiken voor een foto wedstrijd...quote:Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik ga sporten om weer dat geweldige lichaam te bemachtigen van toen ik 20 was
Ik wilde het niet té veel benadrukkenquote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef N.icka het volgende:
Aan de foto te zien ben je niet aan het lijnen. Ik zou op de achtergrond nog wat slimfast spul neergooien
Dan wordt dit mijn inzending, en misschien krijg ik dan nog wel een puntje van iemandquote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die aarbei en bananenshakes zijn best lekker!
Ik vind het wel prima zo, je ziet goed het gewicht op de weegschaal, eenvoudig, duidelijk, prima
Ik zou er nog wel een randje van 2 of 3 zwarte pixels omheen gooien, nu valt de overbelichte voet weg in de kleur van de layout.quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wordt dit mijn inzending, en misschien krijg ik dan nog wel een puntje van iemand![]()
Ik zal het even doenquote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel een randje van 2 of 3 zwarte pixels omheen gooien, nu valt de overbelichte voet weg in de kleur van de layout.
Dit is ook maar één van de kasten binnen het bedrijf. De ergste past niet op één foto, want verspreid over twee naast elkaar liggende ruimtes...quote:
Patch me if you can!!quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Lijnen, bij een klantja, ik heb het NOG erger...
quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Lijnen, bij een klantja, ik heb het NOG erger...
Waar werk jij joh??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef RonaldV het volgende:
ik vraag me af of een serie ook telt... dit past nooit in één foto
Bij mijn klantenquote:
Werk jij echt???quote:
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Re het volgende:
* Re zit nog geduldig naar de postvakje te kijken, nog niets binnen qua prijs...
Re word aan het lijntje gehouden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Re het volgende:
* Re zit nog geduldig naar de postvakje te kijken, nog niets binnen qua prijs...
Re checkt de postvakje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.
Ik vind ze wel wat hebben, vooral hoe het bovenaan de foto lijkt alsof het zwart-wit is, en als je dan naar onderen kijkt zie je dat er kleur in zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had laatst ook een ideetje dat fotografisch niet helemaal uitpakte zoals ik het bedacht.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Wat wil er niet lukken met jouw idee Shark?
Ik stuur de mijne niet in, hoor. En ik kan m niet overnieuw maken, want inmiddels is de puinhoop opgeruimd. Dus leef je vooral uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn idee is hierbij officieel begraven.
Idee +5
Uitvoering -300000000000000000000000000000.1
Nee, daar ligt het niet aan, het ziet er hier mooi uit aan de achterkant van de kasten (wat door de profs gedaan is) en de voorkant een zooitje (door de netwerkbeheerders) Maar het resultaat vind ik een saaie foto. Misschien vrijdag iets in Rotterdam proberen...mits mooi weer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef RonaldV het volgende:
Ik stuur de mijne niet in, hoor. En ik kan m niet overnieuw maken, want inmiddels is de puinhoop opgeruimd. Dus leef je vooral uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.
Welke artiest is het?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef fr.oosje het volgende:
Je prijs ligt hier klaar hoor het komt er aan
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef fr.oosje het volgende:
Je prijs ligt hier klaar hoor het komt er aan
wees blij dat hij niet vet,cool, keigaaf zeiquote:
Hmm, ja ik weet niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wees blij dat hij niet vet,cool, keigaaf zei
@Poseidon, ik vind je bewerking net een beetje over the top eigenlijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Puckzzz, hou je het in de gaten? Je hebt nog maar een paar dagen, en je hebt nog geen enkele keer je foto vervangen!
Je moet em minstens 3 keer vervangen door een andere...en dan op de 3e plek eindigenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
het is wel weeeeeeeeeeeer een zelfportret he? ik voldoe toch aan de verwachtingen dan?
Vergeet je niet om hem te mailen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:11 schreef oostje het volgende:
[afbeelding]
mijn bijdrage van deze maand
Dat heb ik gedaan.... is toch wel aangekomen mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vergeet je niet om hem te mailen?
Zonet nog niet maar ik ga gelijk even voor je kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:10 schreef oostje het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.... is toch wel aangekomen mag ik hopen
Nog niks...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:35 schreef oostje het volgende:
huh? het e-mail adres is toch niet veranderd ??
Volgens mij moet je de foto nu een keer of 4/5 hebben
Waarom eigenlijk naar dat adres Subquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nog niks...
Stuur je wel naar [afbeelding]?
Nee hoor, dat heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk naar dat adres SubJe hebt zo'n mooi fok-account gekregen
![]()
Tsk...die FOK-organisatie van tegenwoordigquote:
Oh dan is ie in een andere mailbox terecht gekomen... Even kijken of ik daar het wachtwoord zo nog van weet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:03 schreef oostje het volgende:
dus wel een ander adres. Ik heb een reply gestuurd op voorgaande mail van jou.
Ik word er een beetje scheel van als ik er lang naar kijkquote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik ben er eindelijk toe gekomen om mijn oorspronkelijke ideetje te fotograferen.
[afbeelding]
Dat is ook meteen mijn inzending, ik merk dan vanzelf wel of de stemmers ermee op een lijn zitten
Aparte kleuren!quote:Op maandag 26 december 2005 23:13 schreef MmadviewW het volgende:
[afbeelding]
Gisteren vanuit de auto geschoten![]()
hele mooie fotoquote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik ben er eindelijk toe gekomen om mijn oorspronkelijke ideetje te fotograferen.
[afbeelding]
Dat is ook meteen mijn inzending, ik merk dan vanzelf wel of de stemmers ermee op een lijn zitten
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef k_man het volgende:
Een experiment. Geslaagd?
[afbeelding]
Hoe bedoel je? Ik heb van dit kunstwerk wel een helehoop foto's gemaakt, inderdaad. Maar hij is dus niet stevig gesoept ofzo. Het effect dat je ziet komt door een zeer lange sluitertijd.quote:
Dank. Dat werkt misschien beter.quote:Ik vind hem wel leuk. Ik zou iets krapper croppen (onder, links, rechts) om de trap wat dominanter in beeld te krijgen. Ms kun je proberen nog wat aan de kleurtemp te sleutelen.
Oh, is het niet je eigen sneeuwpop?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb van dit kunstwerk wel een helehoop foto's gemaakt, inderdaad. Maar hij is dus niet stevig gesoept ofzo. Het effect dat je ziet komt door een zeer lange sluitertijd.
Deze foto lijkt echt sprekend op een andere foto die ik hier zowat een jaar geleden eens heb gezien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef Schanulleke het volgende:
[afbeelding]
Klopt, ik heb er in maart een gemaakt van hetzelfde object en die ook op Fok in het beoordeel mijn foto topic geplaatst. Op basis van de kritieken die ik toen kreeg en omdat ik inmiddels meer ervaring heb met fotografie heb ik hem nog eens overgemaakt voor de wedstrijd, met een iets andere uitsnede en iets meer diepte.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:02 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Deze foto lijkt echt sprekend op een andere foto die ik hier zowat een jaar geleden eens heb gezien.
en een verbetering if i may say soquote:Op woensdag 28 december 2005 13:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er in maart een gemaakt van hetzelfde object en die ook op Fok in het beoordeel mijn foto topic geplaatst. Op basis van de kritieken die ik toen kreeg en omdat ik inmiddels meer ervaring heb met fotografie heb ik hem nog eens overgemaakt voor de wedstrijd, met een iets andere uitsnede en iets meer diepte.
Zeg! Zit jij in de praat-jezelf-naar-beneden-modus ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef Ymke het volgende:
Ik denk er nog even een uurtje over Puckzzz en Elefes. k hoop volgende keer weer wat leuks te kunnen maken
Die bloem is mooi!!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:48 schreef Ymke het volgende:
Misschien stuur ik een van deze twee op maar echt enthousiast ben ik nietHeb nog steeds mn inspiratie niet terug
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mopper niet hoor , maar ik heb nu al bijna een paar maanden totaal geen inspiratie , komt wel weer terug (hoop ik)quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zeg! Zit jij in de praat-jezelf-naar-beneden-modus ofzo?
Foto 1 is een hele leuke foto, foto 2 is niet bijzonder creatief, maar wel erg netjes uitgevoerd. Zou niet misstaan als stock-foto.
Dus niet meer zo mopperen, hoor je me?
ik kom jou ook overal tegenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Die laatste is erg fraaiMooie donkere lucht en zo
Hoezo is het onduidelijk? En waar heb je het adres gevonden waar je hem nu naartoe gestuurd hebt?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef G-SaS het volgende:
halfuurtje geleden gestuurd,naar 2 verschillende emailadressen van m..want tis vrij onduidelijk welke het is..dus nu maar wachten !![]()
Ik vind het wel meevallen met die onduidelijkheid. In het centrale fotowedstrijdtopic staat:quote:
Dus kijk je in profiel, bij e-mail en daar staat het toch gewoon?quote:De foto's kunnen alleen worden ingeleverd door ze als bijlage te mailen naar Subhuman. Mailadres staat in het profiel.
quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met die onduidelijkheid. In het centrale fotowedstrijdtopic staat:
[..]
Dus kijk je in profiel, bij e-mail en daar staat het toch gewoon?
En daar staat dus overduidelijk achter dat het niet voor mail is!quote:Misschien dat er een aantal bij MSN kijken ofzo.
Heb ik lekker toch gedaan...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
[..]
En daar staat dus overduidelijk achter dat het niet voor mail is!
Da's drie dagen migraine als ik er lang naar kijk...quote:
Dan heb je mazzel dat ik dit nu lees, ik open mijn Hotmail inbox nooit.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb ik lekker toch gedaan...
Ik ben slecht.![]()
Ik vergeet iedere keer jouw mail adres..... En Gmail dat komt niet door mijn geestelijke firewall.![]()
Onze mods zijn wel aardig.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat ik dit nu lees, ik open mijn Hotmail inbox nooit.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Da's drie dagen migraine als ik er lang naar kijk...![]()
![]()
Wel blije kleurtjes zeg.
* Afbrandt *quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn foto ook ingezonden. Dit keer zonder vooraf een beoordeling te vragen. Ik vind de foto zelf wel geinig.
En nu niet mij meteen tot de grond toe afbranden graag
Oh en dit vind ik trouwens wel een goeie zaak!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
Heb mijn foto ook ingezonden. Dit keer zonder vooraf een beoordeling te vragen. Ik vind de foto zelf wel geinig.
En naamloosquote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh en dit vind ik trouwens wel een goeie zaak!
Ik ben zelf wel benieuwd hoe een fotowedstrijd zou verlopen zonder SC.
Dat bleek niet te werken. Helaas.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja!
Naamloos is al eens geprobeerd, ik weet alleen niet of dat invloed gehad heeft of niet.
Je 3e foto is heel mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef k_man het volgende:
Verder niemand iets op te merken over mijn drie fotootjes trouwens?![]()
idem... Ga voor 3quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Je 3e foto is heel mooi, 1e ook erg mooiwat een lijnen
, 2e is ook erg mooi alleen wat onscherp
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef Subhuman het volgende:
Jelleee: Voor het geval je dit eerder leest dan mijn mail en de melding in het centrale topic; wil je je foto nogmaals opsturen in .jpg formaat? Bedankt!
ja bij je profiel staat dat ie niet voor mail is..(dus toen dacht ik; dan wel voor foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoezo is het onduidelijk? En waar heb je het adres gevonden waar je hem nu naartoe gestuurd hebt?
Het is niet voor mail omdat het mijn MSN-adres is. Daarboven staat mijn e-mailadres.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef G-SaS het volgende:
[..]
ja bij je profiel staat dat ie niet voor mail is..(dus toen dacht ik; dan wel voor foto's) , maar toen la sik bij iemand anders dat je een andere email had, uh met je achternaam erachter..die dus...en toen heb ik die ook maar geprobeerd
![]()
Voeg je dan dus wel eerst ff mijn foto toe?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Het stemtopic komt eraan mensen, maar even geduld, ik ben niet helemaal nuchter meer...
Lees je meeeeeeeeeel!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Subhuman het volgende:
Het stemtopic komt eraan mensen, maar even geduld, ik ben niet helemaal nuchter meer...
Ik denk dat foto's wat makkelijker zijn om te beoordelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zeg nou even, hoe is deze wedstrijd tot stand gekomen?
Want in TTK wil het nog niet echt heel hard lukken.
Daar ben ik net mee bezig.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Voeg je dan dus wel eerst ff mijn foto toe?![]()
Zeker waar, maar toch denk ik niet dat in het begin de FOTwedstrijd al zo groot was als nu. Hebben jullie iets aan PR gedaan, of was er vanaf het begin al een enorm groot animo voor?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik denk dat foto's wat makkelijker zijn om te beoordelen.
Verhalen moet je wel ff voor zitten.
Je kunt op http://offy.nl/ffw zien hoe veel mensen er mee hebben gedaan aan de fotowedstrijd vanaf het begin. Maar ik denk wel dat een foto iets makkelijker is om even in te zenden dan een heel verhaal, daar moet je toch even voor zitten om het te schrijven. Er is sinds het begin al een redelijk groot animo voor geweest. Nu alleen nog alle deelnemers aan de wedstrijd zover krijgen om actief te participeren aan het forum.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker waar, maar toch denk ik niet dat in het begin de FOTwedstrijd al zo groot was als nu. Hebben jullie iets aan PR gedaan, of was er vanaf het begin al een enorm groot animo voor?
En foto's beoordelen kost dan misschien minder tijd, maar het maken ervan kan toch echt wel lang duren, aangezien ik hier vaak zat lees dat er toch enorm veel foto's gemaakt worden, allemaal net iets anders, belichting, modellen, atributen, plekken en nog veel andere dingen die tijd kosten.
(hoewel ik met het nemen van 10 foto's er al genoeg van heb meestal)
De eerste wedstrijd had juist behoorlijk wat deelnemers. Daarna is het wat ingekakt en nu lijkt het weer redelijk te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker waar, maar toch denk ik niet dat in het begin de FOTwedstrijd al zo groot was als nu. Hebben jullie iets aan PR gedaan, of was er vanaf het begin al een enorm groot animo voor?
Hm, ok, daar ligt een beetje het "probleem" bij ons. We begonnen met een redelijk klein aantal (geen idee hoeveel precies). Dan moeten we maar een manier vinden om de zaken op gang te laten komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd had juist behoorlijk wat deelnemers. Daarna is het wat ingekakt en nu lijkt het weer redelijk te gaan.
Ach ik geloof dat ik ook eens PR bij jullie heb gemaakt in antwoord op dit.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Sorry dat ik iedereen hier lastig val met deze PR-actie)
Kijk, daar zitten we op te wachten. Deelnemen is niet eens verplicht, en stemmen mag ook op slechts één categorie (of meer natuurlijk).quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ach ik geloof dat ik ook eens PR bij jullie heb gemaakt in antwoord op dit.
Maar ik vind verhalen lezen erg leuk! Wegdromen in een wereld die door anderen bedacht is, ik vind het geweldig! Alleen ben ik zelf niet zo creatief dat ik zelf allerlei verhalen kan verzinnen helaas. Als ik het me morgen nog herinnerzal ik even een kijke komen nemen!
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
33 inzendingen. Dat was dus een goed onderwerp
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
33 inzendingen. Dat was dus een goed onderwerp
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind die van k_man en fr.oosje echt goed, maar ik moet 5 mensen aanwijzen, en dat kan ik niet. Dus laat ik het denk ik hier maar bij...
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
ik vind die van k_man en fr.oosje echt goed, maar ik moet 5 mensen aanwijzen, en dat kan ik niet. Dus laat ik het denk ik hier maar bij...
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd? In elk geval wel sinds ik hem doe, moest m'n Excel sheet flink omlaag uitbreiden!
Nee, de eerste wedstrijd had iig meer deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd? In elk geval wel sinds ik hem doe, moest m'n Excel sheet flink omlaag uitbreiden!
Ik heb niet zoveel zin om Offy's site helemaal af te spitten naar de wedstrijd met het grootste aantal deelnemers.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, de eerste wedstrijd had iig meer deelnemers.
Nee, bij lange na nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Is 33 een recordaantal inzendingen trouwens voor een reguliere wedstrijd?
Ja.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja.
Als in het bos een boom omvalt, maakt het dan geluid als er niemand is om het geluid te horen?
Dat is dan weer teveel moeitequote:post eens een grafiek met cijfers van de wedstrijden. Daar ben ik wel benieuwd naar.
kwooi'quote:
Heb jij even pech dat ik het al had gelezenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Offy het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik het al had gelezen![]()
Let maar eens opHouden jullie een beetje van roze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |