Ik stuur de mijne niet in, hoor. En ik kan m niet overnieuw maken, want inmiddels is de puinhoop opgeruimd. Dus leef je vooral uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn idee is hierbij officieel begraven.
Idee +5
Uitvoering -300000000000000000000000000000.1
Nee, daar ligt het niet aan, het ziet er hier mooi uit aan de achterkant van de kasten (wat door de profs gedaan is) en de voorkant een zooitje (door de netwerkbeheerders) Maar het resultaat vind ik een saaie foto. Misschien vrijdag iets in Rotterdam proberen...mits mooi weer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef RonaldV het volgende:
Ik stuur de mijne niet in, hoor. En ik kan m niet overnieuw maken, want inmiddels is de puinhoop opgeruimd. Dus leef je vooral uit.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.
Welke artiest is het?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef fr.oosje het volgende:
Je prijs ligt hier klaar hoor het komt er aan
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef fr.oosje het volgende:
Je prijs ligt hier klaar hoor het komt er aan
wees blij dat hij niet vet,cool, keigaaf zeiquote:
Hmm, ja ik weet niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wees blij dat hij niet vet,cool, keigaaf zei
@Poseidon, ik vind je bewerking net een beetje over the top eigenlijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Puckzzz, hou je het in de gaten? Je hebt nog maar een paar dagen, en je hebt nog geen enkele keer je foto vervangen!
Je moet em minstens 3 keer vervangen door een andere...en dan op de 3e plek eindigenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
het is wel weeeeeeeeeeeer een zelfportret he? ik voldoe toch aan de verwachtingen dan?
Vergeet je niet om hem te mailen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:11 schreef oostje het volgende:
[afbeelding]
mijn bijdrage van deze maand
Dat heb ik gedaan.... is toch wel aangekomen mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vergeet je niet om hem te mailen?
Zonet nog niet maar ik ga gelijk even voor je kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:10 schreef oostje het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.... is toch wel aangekomen mag ik hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |