Dan wordt dit mijn inzending, en misschien krijg ik dan nog wel een puntje van iemandquote:Op maandag 19 december 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die aarbei en bananenshakes zijn best lekker!
Ik vind het wel prima zo, je ziet goed het gewicht op de weegschaal, eenvoudig, duidelijk, prima
Ik zou er nog wel een randje van 2 of 3 zwarte pixels omheen gooien, nu valt de overbelichte voet weg in de kleur van de layout.quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wordt dit mijn inzending, en misschien krijg ik dan nog wel een puntje van iemand![]()
Ik zal het even doenquote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel een randje van 2 of 3 zwarte pixels omheen gooien, nu valt de overbelichte voet weg in de kleur van de layout.
Dit is ook maar één van de kasten binnen het bedrijf. De ergste past niet op één foto, want verspreid over twee naast elkaar liggende ruimtes...quote:
Patch me if you can!!quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Lijnen, bij een klantja, ik heb het NOG erger...
quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Lijnen, bij een klantja, ik heb het NOG erger...
Waar werk jij joh??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef RonaldV het volgende:
ik vraag me af of een serie ook telt... dit past nooit in één foto
Bij mijn klantenquote:
Werk jij echt???quote:
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Re het volgende:
* Re zit nog geduldig naar de postvakje te kijken, nog niets binnen qua prijs...
Re word aan het lijntje gehouden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:13 schreef Re het volgende:
* Re zit nog geduldig naar de postvakje te kijken, nog niets binnen qua prijs...
Re checkt de postvakje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je naar het postvakje kijkt.
Ik vind ze wel wat hebben, vooral hoe het bovenaan de foto lijkt alsof het zwart-wit is, en als je dan naar onderen kijkt zie je dat er kleur in zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had laatst ook een ideetje dat fotografisch niet helemaal uitpakte zoals ik het bedacht.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Wat wil er niet lukken met jouw idee Shark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |